belenéztem egy kicsit a képekbe, majd máskor még részletesebben... akartam már nektek mondani, hogy roppant kellemes a pilis tv riportereinek stílusa. feltesznek egy kérdést és türelmesen, kíváncsian végig várják a választ. ritka jelenség. általában a riporterek szeretnek szerepelni és a válaszra nem kíváncsiak
Bocs, ha valakinek durvák voltak a képek. Nem valós esemény volt, csak tűzoltógyakorlat, csütörtökön Pilisvörösvárott, a Solymári utca és a Széchenyi utca kereszteződésénél. Sajnos a fotók is idegen tollak: forrásuk a www.langlovagok.hu (van még további 60, találhattok ismerős arcokat is)
Kedves Viricsi úr! A képen látható „Planténerek” kihelyezésére (forgalomcsillapítás) több javaslat átbeszélése és helyszíni bejárások után került sor. A Sport utcában szintén próbára 2 db elhelyezése megtörtént. A Kossuth Lajos utca aszfaltozásának elkészülte után, lakossági kérésre forgalmi rendváltozás is történt, (az alsó részén). Van olyan Solymári lakos, aki szerint a fekvőrendőr az egyedüli megoldás a száguldozás ellen, persze sokak szerint ez badarság. Azokban az országokban ahol nem voltak ott 40 évig a megszálló csapatok, más közlekedési kultúrák alakultak ki, és az ilyen megoldások beváltak, szerintem találkoztál már Te is velük. Persze a növények még hiányoznak a ládákból. Üdv.Kővári
Tudod ez ara volt jó, hogy a szűk Turista utcáról ami SZŰK levegyék a forgalmat ebbe az irányba. Viszont a nemlétező "rohanó forgalmat" itt szűkiteni Tanácsnokolt!
10 ótóból kilenc az Árok utcát választja. Érdekes, hogy a sarkon van egy "5t" tábla, de minek? Hova menjen az a hobbyból idekeveredett ótó?
Logikus! Ha "széles" nagyteherbírású és évtizedes fűutvanalról a forgalmat rányomjuk a nudli iciri-piciriri utcácskákra. ( Az egyik leszűkül a másikat leszűkítjük, LOGIKUS!) Csodálatos az lenne, ha akik szavaznak megnéznék (a terepen, nem térképen, vagy ott sem), hogy miről és mit!
A fehér autóról nem tudok, és így péntek délután már nem is tudom ígérni, hogy megtudok valami biztosat... de a múlt héten a lakótelepen bukkant fel egy szimpatikus sárga kocsironcs. Igaz, az nem ott tört össze, hanem már úgy hozta egy tréler valamelyik hajnalban, majd elment. De amilyen sötétek voltak, még a rendszámot is rajta hagyták a roncson + szemtanúja is volt a lepakolásnak. Nem tudom, hogy pontosan mire jutott a rendőrség, de a sárga Golf 48 órán belül eltűnt onnan.
Tanácsnok úr, zaklatnálak két kérdéssel, hátha tudsz válaszolni.
Minek köszönhető ez a két virágdézsa a Kossuth Lajos utca 50. számmal szemben az úttestre helyezve? Nem sok közösségi célt látok benne, mintha a ház tulaja stipistopizná magának a placcot, kacskaringóra kényszerítve az érkező járgányokat. Az biztos, hogy nem ma került oda, mert már sokadszorra kerülöm ki. Jogszerű ez a történet?
A másik: Kedd hajnalban láttam ezt a Kadettet az árokba fordulva. Délutánra már ki volt emelve, de a kocsi azóta is ott áll. Lehet, hogy lopott volt, hogy senkinek sem hiányzik azóta, vagy valami más miatt áll ott azóta is?
Bocsi a rettenetes képminőségért, de megint csak a mobilom volt kéznél.
Apropo! Nem látta valaki Solymár ez évi költségvetését? Állítólag egy hónapja elfogadta a kt, de csak akkor léphet érvényre, ha "helyben szokásos módon, rendben kihirdették" ! (önkorm. rendeletalkotás alapvető szabályai) Se Hírmondó, se honlap, se fórum...
Mi sem nagyon értjük, hogy miről van szó, topiclakótársunk régóta nyomatja a problémáját, de mindig rébuszokban, rejtélyes utalásokban beszél. Valószínüleg ezért is áll az ügye. Asszem, hogy a "telekkisajátítások közútépítés céljára" című történelmi rémregényben kell keresni a sztorit, de oldalszámot nem tudok.
Április 18-án 19.45-től, április 20-án 24.00 óráig lezárásra kerül az Északi elkerülő vasúti híd, a lezárás következtében Óbuda vasútállomás- Nyugati pályaudvar között a vasúti forgalom szünetel
A MÁV csoport kiemelt feladata a járműfejlesztések mellett a vasúti pályák állapotának javítása és karbantartása, ezzel is elősegítve az új járművek adta lehetőségek kihasználását. Az Esztergom –Budapest elővárosi vasútvonalon a személyszállító vasúttársaság utasai már 2003 óta Desiro típusú új motorvonatokon utazhatnak, és 2008-ban megkezdődik a vasútvonal felújítása is. Az Esztergom-Budapest vasútvonal rehabilitációs program első ütemében felújításra kerül az Újpest városrészben található vasúti híd. Ennek eredményeként a szerelvények jelenlegi áthaladási sebessége emelkedni fog, így a vonal és a híd rekonstrukcióját követően a vonatok menetideje csökken, ezzel is biztosítva, a gyorsabb eljutási lehetőséget.
Az Északi elkerülő vasúti híd lezárása két ütemben történik: Áprilisban 2 napig, illetve a nyári időszakban a tervek szerint júniustól-szeptemberig, 3 hónapig.
Az áprilisban történő lezárás ideje alatt az Esztergom-Budapest vasútvonal szerelvényei csak Óbuda megállóhelyig közlekednek, innen vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat a Nyugati pályaudvarig, az Árpád híd (budai hídfő), és a Margit híd (budai hídfő) megállóhelyeken keresztül. A vonatpótló autóbuszokon a személyszállító vasúttársaság jegyvizsgálói a MÁV-START Zrt. által kiállított érvényes menetjegyeket vagy bérleteket fogadják el, az utóbuszokat jogtalanul igénybe vevők esetében a MÁV-START Zrt. büntetési tarifarendszere kerül alkalmazásra. A vonatpótló autóbuszok nem érintik Rákosrendező, és Budapest-Angyalföld állomásokat, illetve Újpest és Aquincum felső megállóhelyeket. Az átépítési munkálatok ideje alatti változásokról az Esztergom vasúti vonal állomási hirdetményeiről, valamint az ott osztott szórólapokról is értesülhetnek az utasok.
A változásból adódó kellemetlenségekért az utazóközönség szíves megértését kérjük!
Inkább etetik... Valójában pedig az emberi együtélés sokezer éves tapasztalatainak kultúrális öröksége, amit a hatalmon lévők állandóan megpróbálnak saját hasznuk szolgálatára formálni! A jog tengerében úszás ott kezdődik, hogy megértsük a jogalkotó szándékát. Tapasztalataim szerint ezzel ritkán próbálkozik valaki...