Még egy érdekesség:) Autópálya építők használták ezt a transitot,az autó lábon ment a műhelybe,panasz,három henger megy.Karter leszedése után ez a látvány tárult fel:))
Ezt még nem írtam,volt egy orbitális nagy szívás.Ilyen a pats modulos kulcs.Komplett zárcsere volt egy turbós transiton,az új kulcsal a szájbavert epic2 adagoló nem kommunikált,5! teljes munkanapba telt amíg két komjuterrel és folyamatos trükközésekkel életre kelt az autó.Már úgy volt hogy adagoló csere lesz.Egy zárcsere miatt. Tanulság,ha epic adagolós az autód,véletlenül se cseréld ki a gyújtáskulcsot.
Valóban,a turbósnak más a dugattyúja meg a hengerfeje.Ettől függetlenül a szívó is elbírna egy minimális feltöltést.Ha a fojtószelepet kiszeditek a szívócsonkból,az egr-t a leömlőnél lezárod és az adagolónál adtok egy kis anyagot,már jobban megy.
Leginkább Trafo-hoz szólna a kérdésem (ugy nézem ő nagy mágus a transitokban:))
Van egy 95-ös sima dizeles példányunk, kicsi, rövid 6személyes -még darabokban. Most kezdjük el összepakolgatni. Arra gondoltunk, hogy valamit lehetne csinálni a mocival, hogy kicsit idegesebb legyen :D
nem versenyautót akarunk, hisz ez nem arra való, csak mégis valamit hogy pörgősebb legyen. . .
Az lenne a kérdésem, hogy van e valami ötlet, vagy tapasztalat, hogy mit érdemes, vagy egyáltalán érdemes-e? A gazda nagyon a fejébe vette ezt a dolgot:D
Raktam már össze egy-két transit motrot, de személyszerint inkább benzines autókat javítottam és javítok, igy dieselbe nem sok tapasztalat van ilyen téren.
Gondoltam a turbóra is, de gondolom, a gyári turbós moci más anyagokból készüöl, más dugók. . . gondolom. Bár egy másik német márka népszerű 1.6D mocijait sűrűn turbósítottuk, nem sok gond volt velük, normál használat mellett. Kapott egy turbót, egy nagyobb hűtőt és ennyi, közel sem volt olyan mint a gyári, de turbós volt:D
szóval ha van vmi ötlet, szivesen fogadnám.
vagy dobjunk bele egy 3.2es duratorq tdci mocit? :DDDD
Keresek egy kardánfelfüggesztőt aminek a csapágy belső mérete 35-ös(nem tévedés 35 mm) ha tud valaki elöre is kösszi. Az autó transit '87 hátul dupla kerék manuális 4 + owerdrive váltoval van szerelve
40-50 gramm között.Váltó 40 pénz,lengéscsillapító 5.Szerintem oldalkárpitom is van.Sőt,egyszer kérdeztél tetőkárpitot,az is van.Box sosem volt transitban,olyat nem kapsz,azt barkácsolni kell.
Szia! Nem, nem figyelek, hanem egy csaj vagyok jogsival, nem pedig autó szaki, aki minden számról be tudja azonosítani, a különböző típusokat. Hány gramm tejet iszik meg, egy szoptatásra, egy újszülött csecsemő? Amúgy melyikért mennyit kérsz? Köszi a választ: Zsu
Szia nekem 92-es 2,5 dízelem van. Ebbe is jó? Nekem beragad ötödikbe, meg alig lehet visszaváltani a többiből is. Ehhez kellene alkatrész, normál hosszúságú 120-ashoz. És kipufogó hátsódob, és első lengéscsillapítók, és téli gumik 195/75-r14, és belső oldalkárpit, és harmadik sorhoz oldalt (a kárpit mögött, fém) merevítő amire kell fogatni a biztiövet. Kardánbox.Hirtelen ennyi jutott eszembe. Mid van ezek közül? Köszi
Szia trafo2000! Idöközbe felemeltem és meforgatam a kerekeket kotyog mitha a bennelevö fogaskerék közt nagyvolna a hézag úgy koppan de nem megyek vele!!!!! ez mi lehet?????????,
Természetesen egy métert nem szabad menni.Meg kell bontani a difit.Meghalt bolygómű csapágy miatt lehet jellegzetes kattogó hang,de bármi más is meghalhatott...
Sziasztok! Megint a segítségeteket szeretném kérni:Ford Transit-tl-190-es platos1993-as duplakerekü a difiböl borzasztó kattogó hang hallatszik föleg akkor mikor lejtön lefele megyek de hátramenetbe is mi a hiba? lehet igy továb menni vele
"Komplett 2.4D Lucas adagolós motor, 1 éve nem ment előtte hibátlanul üzemelt, egyben 25 000Ft. Semmi nem hiányzik róla. (Generátor, adagoló, stb. minden rajta van)."
Én egy lucas adagolót vettem 40000 HUF-ért, s szar volt, ha egy hónappal ezelőtt hírdettél volna füstös még mindíg a seggem alatt lehetne........ :-(
Sziasztok! Helyhiány és anyagi gondok miatt olcsóbban adom az alkatrészeket. A komplett 2.4D motor 15000Ft. Az önindítót is adom hozzá. A váltó 10 000Ft. A kipufogórendszerek darabja 8000FT. (a rövid Transité 25 000Ft volt újonnan,azóta csak pár ezer km-t futott!) És tudomásom szerint az Mk III-as Transitra is jó. Hívjatok, vigyétek :-)
Sziasztok! Mk II-es Transit alkatrészek eladók. Komplett 2.4D Lucas adagolós motor, 1 éve nem ment előtte hibátlanul üzemelt, egyben 25 000Ft. Semmi nem hiányzik róla. (Generátor, adagoló, stb. minden rajta van). Hozzá jól működő önindító 5000Ft. 4 sebességes váltó hibátlan állapotban, a szinkrongyűrűk is tökéletesek, 15 000Ft. Van még egy csomó bontott cucc, rozsdamentes ajtók, üvegek, apróságok. Rövid és hosszú benzines Transithoz van 1-1 komplett kipufogórendszerem, jó állapotban. 10e-10eFt. (A rövidé pár ezer km-t futott, újszerű.) Érdeklődni: 06-30-417-53-90 A cuccok Budapesten vannak. Üdv mindenkinek! Peti