"Citroen C5 2.0 benzineshez keresneknék bontott nivópálcát ha valakine esetleg van irjon már köszi előre is", ez engem is érdekelne vagy hollehet beszerezni.
Szia most a héten cseréltem megint egy motort 1.6hdi ben első tulaj végig szervizelte , ott állta szervizben és tényleg elvégeztek mindent 20ekm ként cseréltek mindent ,és ennek ellenére ugyan ez történt vele mint ami a cikkben leirtal .
Én segítő szándékkal írom ezeket ide nem azért ,hogy bárkit is rémisztgessek .
Tehát érdemes minden 100ekm nél többet futott 1.16 hdi-ben szétszedni az olajpumpa szívó csövét-szűrőjét ellenőrizni kipucolni és sűrűn olajat cserélni.
Ne haragudj, de szerinted attól hogy a pc lát egy bt kapcsolatot, mi fog működni? A programot is telepítetted? A programban minden jól van beállítva? A programon keresztül próbáltad az autót dignosztizálni?
Sziasztok. Vettem egy 2005-ös c5 HDI 2.0 . Mire haza hoztuk a két tömegű ledkerék elkezdett zörögni benne. Milyen összega cseréje ennek? Lenne még kérdésem hogy nem müködik a tolatoradar. Mit rdemes megnézni mi lehet a baja?
És mikor haza értem akkor vettem észre hogy nem adták oda a kerékkört. Le lehet valahogy venni a kereket? Van valami ötlet?
Segitsetek ha tudtok fontos volna. Köszi elölre is.
Kaptam kölcsön egy BLUETOOTH obd2 csatlakozót. Bedugtam. Világított rajta a LED, ami azt jelenti, hogy kap áramot. Látta is a laptop. De az OBD csatin az istennek nem villan fel sem a PC, sem a OBD LED. Csak a POWER.
Először is a ELM mindig világít ha bedugod, mert az autó felől kapja a tápfeszt. Az lenne a gond ha nem világítana. Az ELM önmagában ugyanúgy nem működik, mind bármelyik kábel, kell egy hozzá való, normális program. Ha mindez adott, akkor még mindig nem mindegy az elm firmware verziója, vagyis a belső szoftvere. Aztán ott van az a pici apróság, hogy ez a kütyü kizárólag a motorral beszélget, az autó többi egységéhez nincs köze.
Elképzelhető hogy néhány motorral kommunikál, mert a benzineseket elég régóta használják már, de a dízelekkel komoly gondok lesznek. Akkor is tud baromságokat írogatni ha véletlenül van kapcsolat a vezérlővel.
De az. De ha van rajta ilyen csati, akkor miért nem működik? A csatlakozó világít, ha bedugom. De nem kommunikál? Nem lehet, hogy valamit aktiválnom kell?
Remélem nem az ELM327-es interfésszel próbálkozol. Ha igen, akkor felesleges időtöltés, mert soha nem fogja látni az autódat. Vaterán talán el tudod adni pár ezresért.
"Egy barátomnak van egy Fehér 2008-as Honda Accord Diesel-je , N22B motorkód, és a részecskeszűrő ezer kilométerenként szarakszik neki. Elviszi szakszervízbe, mert perverz, és ott regenerálják, majd 1000km múlva ismét világít a műszerfalon a lámpácskája. Ki tudja ezt megoldani neki erre az autóra és/vagy mit nem tesz meg a márkaszervíz ami miatt sose lesz jó?"