Én 1.6-os Stiloból ültem át GP-be, és nem panaszkodom. Nagyon szerettem a Stilomat, a mai napig jó érzéssel gondolok rá vissza. Egy 70-es tempóról induló előzésnél visszatoltam 3-ba, és onnan végighúzott kb. 140-ig, ez nagyon hiányzik. Az 1.3-as 90 lovas GP teljesen más, mint ahogy minden dízel eleve más, mint a benzines. De megmondom őszintén 2000-es fordulattól közel olyan jól húz, mint az 1.6 Stilo, csak hamarabb kell váltani, ezért nem lehet úgy kiélvezni, hogy nő a fordulat. De ettől még szerintem egy nagyon szerethető és jó autó. A 90 lovas GP-re tolva egy box-ot vagy chip-et szerintem dinamikában és gyorsulásban verni fogja az 1.6-os Stilot.
Rígel,
én úgy tudom, hogy iolesznek nincs boxa. És közben nekem is beugrott, hogy ő panaszkodott, hogy nem megy úgy az autója, ahogy kellene. Szerintem ott valami nem lesz rendben, de ezt igazából meg kellene mérni.
szarabbul megy a gp-m mint az elöző stilom ugyan ez a motor 1.4 16v pedig az nehezebb volt és 215 ös volt a gumija. A gp ről odákat zengtek és tessék egy nagy szar ! Voltam a szervízben megnézték a géppel és minden renben van! akkor miért nem megy?????!!!!!
Voltál már szervízben is amiatt, hogy gyengének érzed a motort. Próbáltál már más 90 lovast összehasonlításképpen? Ha jól emlékszem teljesítménymérést nem csináltak, lehet hogy a te 90 lovad nem 90 ló, hanem kevesebb?
Ne felejtsd el, hogy az a kocsi majd 1 mázsával könnyebb, a motor hengerürtalama meg majd fél literrel nagyobb, ráadásul akkor még nem áldoztak be annyi lóerőt a károsanyag emisszió oltárán, mint manapság.
Nekem csalódás a 90 lovas kis dízel. Pár évig birtokoltam egy 1.7 TDi(Isuzu motoros) F Astrát.(az újaknak írom) 82 Le, 167 Nm. Azzal jobban meg voltam elégedve, mármint motorikusan. Már többen írták, hogy 1248 ccm-hez képest milyen jól megy. Ez igaz, de a puszta számadatokhoz képest szarul. Szerintem. Ha legközelebb veszek autót, és esetleg dízel verzió mellett döntök, akkor legalább 1.6-ost választok.
:) A 90 lovas dízelnek is ott körül van a vége, de ha autópálya tempóban 6.ban rálépek a gázra, még 160-ig él elég rendesen. Mondjuk ezután már egy örökkévalóság kell a végéig:(
Azért nem egy olyan rosszul az a 95 lovas benzines. 180 körül van a vége sík terepen. Legalábbis nekem. Csak tankolni kell megállni ilyenkor sűrűn. :-D
1dl-el fogyaszt többet hidegben nekem. Ebből le kell vonni azt, hogy 2cm-el keskenyebb gumi tapad, és a kerék súlya is kisebb. Szerintem max 4 decivel enne többet, ha nem cserélnék kereket!
Egy hír az A5-ről.
"Az import márkák között a 2006-os év nyertese a Fiat lett Németországban. Több éves krízist követően az új Puntoval sikerült lendületbe hoznia eladásait. Tizenegy hónap alatt 29,5 százalékkal növelte értékesítéseit, piaci részesedése pedig 2,3 százalék lett."
Hajrá!!!
Én 15km-eket járok melóba és épphogy felmegy normálra víz mire odaérek. Ősszel 5.2 volt az átlag, most 5.4, Nyáron nem állandó klímával is 5.4 körül volt.
Belekotyogok már megint, de legalább nekem is 90 lovas. Nekem városban, most, hogy csak 1 tankon át csak itt mentem 2-8 kilométert, 5.2 lett a fogyasztás, nyáron ez 4.4ből kijött volna. Tehát 0.6-1 litert jjelent.
Akinek már régebb óta 90 lovas 1.3 MJet-je van, attól kérdezném, hogy ilyenkor télen (0 fok alatt) mennyivel fogyaszt többet átlagosan, mint tavasszal, nyáron?
Nincs semmi gondom a fogyasztással, csak kíváncsi vagyok.
Nekem megy 160 fölé is. 6osban nagyon lomhán felkúszik 160ig meg kicsit tovább, talán 170ig, de ha igazán menni akarsz, akkor csak az 5öst használd. A 6os csak emelkedő nélküli síma útra jó.
Szia.Neked nem cseréltek főtengely ékszíjtárcsát?Miota az enyémet kicserélték az 1.4 8v teljesen más lett a dinamikája a motornak.Zabál mint álat 100-ig ugyahogy húz,de utána szinte semi,elöte lazán 130-160 utazo mostmeg halál.Szerviz ugyanigy tanácstalan!Ja és most kaptunk ajánlott levelet a fiatmagyarországtol megprobálom felteni.
Ja, és szebb és igényesebb, mimt az ülés gyári anyaga, igaz az 40 ezer volt. Mivel te választod meg az anyagot, teljesen testreszabható, egyedi "üléskárpitod" lehet, ami úgy passzol, mintha nem is huzat lenne.