Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Laca0 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11984

A gyanúm beigazolódott: A NYÍREGYHÁZI XEVIKO-BAN ÁTVERTEK!

Két helyen is megnézettem a fagyállót: -10 és -13 fok volt az eredmény, szemben azzal, hogy nekem -35-öt mondtak a szervizesek.

 

Tud valaki a keleti régiókban egy megbízható szervizt?

Előzmény: Laca0 (11981)
molnarnorbert Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11983

Kedves Ellenpélda,

 

Köszönöm szépen RT3 ügyben az infókat. Kicsit lelohadt a lelkesedés... :(

Pedig már-már büszke voltam magamra, milyen jól kitaláltam az e-bayt.

Ott egyébként bontott cuccot láttam egyszer, de ezek szerint rizikós megvenni.

Marad a PDA-s navigáció...

 

Kösz,

Norbi

Előzmény: ellenpélda (11973)
Mohojojo Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11982

A leendő tulajdonosok majd a szervizben fogadhatják a recepciós kislány mosolyát is. Csak nehogy gyakoribb legyen, mint a szomszéd lányé :)

 

Mondanám, hogy nem baj, mert legalább lesz egy szép autójuk, de szerintem a 407-esre még csak ez sem igaz, mert véleményem szerint mind kívülről, mind belülről nagyon elszaladt a tervező bácsi cerkája. A 406-os még így, többéves designnal a háta mögött is mérföldekkel szebb. De persze ez csak az én véleményem.

Előzmény: Media69 (11977)
Laca0 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11981

Úgy néz ki, mégiscsak átvertek... megnézettem egy kútnál a hűtővizet és -10 fokos, nem -30 valamennyi, mint amennyinek mondják!

Lehetséges, hogy az utántöltött 4dl desztvíz nem oszlott volna el a hűtőrendszerben? A fagyálló tudtommal alkoholos, az pedig könnyebb a víznél. Így, gondolom, már csak a gravitáció miatt is keverednie kellene.

Előzmény: Laca0 (11975)
HDImi Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11980

molnarnorbert

 

Kösz a segitséget.

 

HDImi

Előzmény: molnarnorbert (11968)
Sir Balambér Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11979
Hiába no, ha nekem kellene Párizsban tesztelnem a 407-est ettőt jobbakat is tudnék.. :)
Előzmény: Media69 (11977)
ellenpélda Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11978

Na ugye hogy ugye! 

Előzmény: sas959 (11976)
Media69 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11977

Kicsit OFF leszek!

 

Az automagazin mostani számában van egy PUG 407 3.0 Aut teszt, kicsit sem elfogult, és főleg tárgyilagos, de igazán jó olvasmány, néhány részlet:

 

"a 407-esnek kifejezetten jó áll a párizsi éjszaka és a kivilágított Eifel-torony"

" még a hold is mosolygott a 407-esre, meg én is...."

"Vajon a kocsit vagy engem üdvözölt a francia szivárvány?"

"Franciák: apró őszi virágok és nagyméretű felnik..."

" hazaértem...Bezártam a Peugeotot. A szomszéd lány éppen akkor lépett ki a kapun, és rám mosolygott. Pedig eddig még a köszönésemet sem, fogadta."

 

ON

 u.i: a japo tulaj topic látogatók vegyék célzásnak..... :-)))

sas959 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11976

HIDEGEN RÁNGATÁS + ANTIPOLUTION FAULT

 

Sziasztok,

 

hétfőn elvittem a szervizbe a járgányt (Szabó éls Fia Zalaegerszeg), mondom a szervizvezetőnek, hogy van már menkem Antipolution faultom is. mondja, hogy az a rángatás miatt van. kicserélték az első lambda szondát azonnal. motorteszt a számítógéppel, hiba leolvasás - nincs hiba, utána hibaüzenetek törlése, próbaút, újabb motorteszt, nics hibaüzenet.

Azóta nincs Antipolution Fault, nincs rángatás se hidegen, se melegen. Szerintem megjavitották. Nagyon örülök neki, remélem sokáig igy is marad.

 

Üdv mindenkinek

 

Előzmény: Peugeot WRC (11920)
Laca0 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11975

Köszönöm!

Közben válasz kaptam a hűtővíz le nem cserélésére is: -30 fok alattinak mérték a hűtővizet, azért nem cserélték le.

A mennyiségre pedig azt mondták, hogy fel lett töltve, de a motor nagyobb fordulaton még légteleníti a rendszert. Ez mondjuk hihető. Amikor a fordomban hűtőt cseréltem, az is nyelt még be légtelenítés után is egy csomó vizet.

 

A hűtőt bizotsan kicserélték, mert másképp néz ki, mint ami benne volt :-)

Előzmény: ellenpélda (11974)
ellenpélda Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11974

Laca0

 

-A hűtőt alúlról két csap pozicionálja általában, egy-egy gumibakon ülve. Felűlről pedig szintén 2csap van amikre gumi sapka van felhúzva, ez van belecsúsztatva egy-egy lyukas lecsavarozható tartóba.

Lötyögni lötyög de semméképp nem 1cm-t. Ami amiatt lenne elméletileg ,hogy a hütő melegedés közbeni vetemedése következtében ne feszüljön meg, ill. ne törjenek le a műanyagból készült pozicionáló csapocskák.

Előzmény: Laca0 (11971)
ellenpélda Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11973

Kedves molnarnorbert !

 

Nem voltmég példa RT3-as szett utólagos beépítésére.

Az e-bay-on levő szett mit tartalmaz? Ugyanis én most nagy vonalakban utánnanéztem, és erre jutottam:

  -RT3-as radióból (kb.470k huf)11 féle rendelhető létezik DAM-szám,és egyéb paraméter függvényében!!!!!

  Ami még biztosan kell ,hogy működjön.:

                -GPS-GSM antenna +kábelköteg(kb. 15k huf)

                -mikrofon(kb.7k huf)

                -kijelzö monochrom(kb 80k huf) színes(kb. 450k huf)

                -műszerfali kábelköteg (kb 20k huf)

                -optikai kábel,tartók,patentek,burkolatok,szerelés,stb. stb.

Mindezekután lehet reménykedni, hogy a COM200, és a BSI softwarek nem ütik, ill. támogatják az opciót,külömben kell még egy COM200, vagy BSI, esetleg mindkettő!.

Tehát megoldható elméletileg.

Előzmény: molnarnorbert (11968)
Sir Balambér Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11972
Egyáltalán kicserélték? :))) Illik megjelölni..
Előzmény: Laca0 (11969)
Laca0 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11971

Fekete lista ON

Xevico-Nyíregyháza.

Fekete lista OFF

Még a minimum szintre sem töltötték fel a tartályt!

Azt mondják, hogy ez minden hűténél így van. Van egy 1cm.es mozgása felül a hűtének. Hát ez elég furcsa....

ellenpélda!

Tényleg normááális ez a lötyögés?

 

sbojan!

A debreceni Xevico is ilyen? Vagy van ott más Paugeot szerviz is?

Előzmény: Törölt nick (11970)
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11970
Ki volt az elkövető?
Előzmény: Laca0 (11969)
Laca0 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11969

Kedves Topiktársak! Kedves Ellenpélda!

Tegnap megvolt a hűtőcserém. Szokásom kukacoskodni, de tegnap túl fáradt voltam hozzá.

Ma reggel első dolgom volt, hogy benéztem a motortérbe, és elszörnyedtem!

Az új hűtő lötyög, ugrál a helyén! A kiegy tartályba ugyanannyi víz van, mint amikor odavittem, és szemlátomást a színe sem javult!

Képesek voltak visszatölteni azt a felhígult hűtőfolyadékot, amit leeresztettek belőle!!!!!??!?!?!?!? Még csak után sem töltötték!!!!!

molnarnorbert Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11968

Hali!

 

HDImi

Az én címkémen ez van: SJ-CF, ACEA: A3B3

110 lovas 2.0 HDI

 

Ellenpélda

Őszintén örülök segítő szándékodnak, és sok kitartást kívánok hozzá! :)

Biztosan rengeteg kérdéssel fogunk bombázni, és még mielőtt a M6 és egyéb fórumok hívei szájat húznának, hozzáteszem, nem minden kérdés szól majd az autó nyűgeiről. :))))

 

Nekem rögtön lenne ilyen kérdésem:

Volt már példa/elképzelhetőnek tartod, hogy RT3-at utólag berakjanak az autóba? Pláne, ha az ebay-en akarom beszerezni, és nem a szalon "kissé" borsos árát fizetném ki?

 

Eksön-nel pedig teljesen egyetértek a tekintetben, hogy vállalkozásod egyedülálló, és bár az anoním törekvésedet elfogadom, de véleményem szerint is szívesebben megy az ember oda, ahol látja, hogy törődnek vele, és nem csak a zsebére utaznak. E törődésnek pedig tényleg páratlan módja, hogy közénk jöttél. Köszönjük.

(Én akár magánban is szívesen venném, ha mondanál egy címet.)

 

Krapulax5000

Ez döbbenet. Merrefelé laksz? nem lehet, hogy elvinni akarták a gépet (az indítás miatt akartak másik szg-t rakni bele), csak megzavarták őket, és a már kiszedett cuccal leléptek? Gondolom nme pici pénzt kérhetnek érte a piacon. Ha valaki kikódolja nekik, akkor meg pláne. Ez esetben még akár "jól is jártál" :(

 

Zöld SW

Cimborám 1.6HDI-jébe(igaz az 206os, de állítólag a motor miatt) nem tudtak tempomatot rakni Siófokon. Pedig ott állítólag már olyan Partnerbe is raktak, amibe a gyár szerint nem lehet. :(

 

Üdv.

Norbi

 

 

 

Előzmény: HDImi (11946)
GeZso Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11967

Zöld SW!

 

Tempomat:11833, 11834, 11835

 

 

Előzmény: Zöld SW (11963)
TiTi1 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 11966
Krapulax5000 Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11965

Üdvözlet T. Tulajdonostársak!

Ámulattal látom, hogy sokaknak milyen komoly gondjai vannak az autójukkal. Szerencsére az enyém vígan repeszt, bár még fiatal, zsenge januári eresztés.

Szomorú tény, hogy mégis szervízben piheg a drága. Történt ugyanis, hogy életemben először elloptak tőlem valamit. Nem is akármit, hanem egyik éjszaka kiemelték az autóból a motorvezérlő számítógépet! 250 rugó, hello, köszi. Persze biztosító fizet, dehát akkor is... Indulnál szabadságra és tessék. Hozzá annyi, hogy a kesztyűtartóban kb. 15 DVD, a csomiban egy TV, az ülés alatt pedig a frissen vásárolt hangszóró upgrade szett, még gyári dobozban, semmihez hozzá sem nyúltak, csak a computer, az kellett nekik.

Apropó, hogyan lehet leszedni az ajtókárpitot, hogy a hangszórókhoz hozzá lehessen férni?

Agyő

Zöld SW Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11964
Ja és még valami, érdekelne egy gyári CD- váltó használtan. Kizárólag igazolt eredettel.
Zöld SW Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11963

Üdv mindenkinek

 

Új SW tulajként csatlakoztam 1 hónapja a topic olvasóihoz. Egy hónapos használat után különösebb gondom még nem volt a kocsival, de egy dolog megütötte a fülem(szemem) olvasgatás közben. Valóban van olyan szerviz ahol 1.6HDI-be utólag tudnak tempomatot szerelni? Ha igen, ez szerintetek hogy befolyásolja a fogyasztást ? Hol mennyiért szerelik be?

Minden segitséget előre is köszönök.   P.

beno2 Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11962

Ha már megszólítottak. vdkvdkvdk múlt heti megnyilvánulásaira azért reagáltam, mert nem voltak tényszerűek (itt mást írt, mint a másik fórumon), illetve egyes márkák öncélú lejáratásnak tüntek. Erre nem mentség, ha korábban voltak problémái ilyen autóval, illetve más típusra átnyergelt.

Szerintem mindenki mondja el örömét-bánatát e járművel kapcsolatban. Az internet információs, közösségteremtő erejével könnyebben megoldhatunk problémákat, hiteles tájékoztatással segíthetünk egymásnak. Adjuk közre tapasztalatainkat konkrét szervizekkel kapcsolatban, egyes meghibásodások elhárításával, az autó tuningolásával és egyéb kérdésekkel kapcsolatos információkat.

De olyan autók fórumaira való irással, amellyel nem is rendelkezünk, csak azért írni, hogy valahogy szidhassuk, az én gyomromnak sok.

D.

Előzmény: vdkvdkvdk (11950)
Laca0 Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11961

Köszönjük "ellenpélda", hogy megtisztelsz bennünket a figyelmeddel és segítesz a problémáink megoldásában!!!

 

Jó lett volna, ha a kódkártyát és a pótkulcsot tegnap említed meg, mert én ma nem vittem magammal, és elmaradt a szoftverfrisstés... :-(((

Előzmény: ellenpélda (11924)
GeZso Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11960
Köszi!
Előzmény: eksön_ (11959)
eksön_ Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11959

A jótállás lényege, hogy azt a gyártó kevés kivétellel önként vállalja, és nem jogszabály írja elő kötelező erővel.

 

A kevés kivétel egyike a személygépkocsi, ahol is jogszabály pontosan előírja, mire kell jótállást vállania, és a jogszabály nem teketóriázik, hanem azt mondja személygépkocsi. Ez azt jelenti, hogy a forgó, kopó alkatrészeivel együtt. Ami lássuk be jogbizoinytalanságot teremt, mert azért a gumik talán mégsem tartoznak ide, viszonta korábbiakkal elletétben nincs kmkorlátozás, tehát 1 év telejs jótállás vonatkozik. A rendelet egyértelműen kimondja, azt is, hogyha a jótállási feltételek a vevő hátrányára térnek el, akkor azok semmisek, tehát  a szokásos kitételek a forgó, kopó alkatrészekre vonatkozóan semmisek.

 

Egyébként is röhejes volan, ha egy év alatt tökremehetnének alkatrészek, hacsak azok élettartama egy évnél nem rövidebb, és erről a vevőt megfelelően felvilágosították. Véleméynem szerint ,megfelelő felvilágosítás pl. a lengéscsillapítók vagy a vezérműszíj csereciklusát előíró szabály a gépkönyvben, vagy a gumik általánosan ismert futási teljesítménye.

 

Érdekes kérdés a centírozás, mert ha arra amiatt van szükség mert a gumi elkopott a normál hazsnálatban, akkor szerintem sem garanciális probléma.

 

De a válasz alapvetően az, hogy a gyártó nem döntheti el, mely alkatrészekre vállal garanciát, hanem alapból mindenre érvényes a jótállás, hacsak eleve rövidebb ciklust nem ír elő, vagy általánosan ismert a rövidebb élettartam.

Előzmény: Media69 (11958)
Media69 Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11958

eksön!

 

Ha már ennyire otthon vagy jogban!

 

Akkor az lehetsége, hogy a márkaszervíz azt mondja, hogy nem centírozzák ki a gumit, mert az forgó kopó alkatrész, és arra nem érvényes a jótállás.

 

Tudníllik, nekem nem azzal van a bajom, hogy elkopott (azt még a gyenge agyacskámmal én is értem hogy kopó alkatrészt nem cserélnek).

 

Ráadásul állításuk szerint ez vonatkozik minden futómű alkatrészre. Eldöntheti a gyártó, hogy pl ezen alkatrészekre nem vállal jótállást ?

 

 

Előzmény: eksön_ (11957)
eksön_ Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11957
Szerintem nyugodtan édesgess csak, sokal szivesebben viszi az ember olyan helyre a kocsit, ahol értenek hozzá, és egyébként is minden szervíz és kereskedő számára nyitva áll ez a topik de úgy tűnik te vagy az első, akiben felmerült, hogy a márka presztizsét esetleg iylen módon is lehetne növelni.
Előzmény: ellenpélda (11933)
eksön_ Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11956
Igen, ez így van. De a jótállással ellentétben a bizonyítási teher rajtad van, hogy a hiba oka már az autóban rejtezett a vásárláskor.
Előzmény: GeZso (11927)
eksön_ Creative Commons License 2004.11.16 0 0 11955
Hát azt látom, hogy a műszaki részéhez nagyon értezs, de a jogi részéhez inkább ne érts. Garancia mint aolyan nem létezik a jogban. van oylan, hogy jótállás, meg olyan, hogy szavatosság. Amit a nép garanciának szok hívni, az általában a jótállás. A szavatosság viszont a Ptk. kogens szabélya, vonatkozik mindenre, fődarabra vagy a legkisebb csavarra, és 3 évig mindenképpen érvényesíthető, de akár később is.
Előzmény: ellenpélda (11931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!