Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61555

A filcet nem érdemes leszedni, nincs alatta semmi.

Az ablaktörlőt kell leszedni és a műanyag borítást.

Előzmény: Papalac (61554)
Papalac Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61554

Nem hosszú, épp csak kivezeti a vizet onnan középről. Nekem amiatt ázott be. Jól televolt sárral, nem folyt le a víz onnan és a szellőzőrendszernél befolyt. Az emelési pontok nálam is olyan gyengék. Kézzel vissza szoktam hajlítgatni. Megnézem neked holnap és le is fényképezem. A röhej, hogy kérdeztem a márkaszervízes szerelőket, hogy hol van középen lefolyó, mire előadták, hogy nincs csak a két oldalon. Levéve a szélvédő előtti borítást látszik, hogy ott megáll-e a víz. Egy dróttal ki lehet piszkálni. A borítást kár leszedni az csak a zajtól véd.

Előzmény: bull (61551)
tom-y Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61553

Ha gyári a rádió,a kívánt számgombot kell nyomva tartani hosszan. Pittyen,ha memorizál.

Előzmény: gyurika.1968 (61552)
gyurika.1968 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61552

Hellósztok 1 hete vettem  egy Thaliát és nem tudom hogy lehet rádió állomást rögziteni tudnátok segíteni

bull Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61551

Köszi Papalac!

Hááát, én semmiféle gumicsőre nem emlékszem a motortérben. Mennyire mélyen van, s milyen hosszan lóg be? Amit láttam, a tűzfal motortér felőli részén van valami filces szövet.. az valami patenttal van odafogatva középen, na azt gondoltam leszedni, hátha az mögött látnék valamit. Sőt, ha a szellőző-boxot ha egyszer ki tudnám venni, ahhoz le is kell bontsam.

Na, köszönöm az irányt, holnap megnézem a motorteret ismét.

Ja, emelési pont.. attól ki van a hócipőm! Az elsők olyan ócskák, hogy berogytak, egész pontosan kifelé... szimpla lemez. Na ott én semmilyen lyukat nem láttam az alvázon. Igaz, mögé nem néztem, csak így kívülről amit látok. Kéne legyen valami?

Előzmény: Papalac (61550)
Papalac Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61550

Szedd le a műanyag borítást a szellőzőventillátor fölül és nézd meg nem áll-e víz ott középen. Kell lenni egy lefolyónak középen. Ez a motortérben egy fekete gumicsőben végződik, amit eg ygumilap zár el kivülről. Az a cső lehet eldugulva. Nekem is befolyt a víz mert egyszer takarítás közben azt a gumilapot belenyomtam a csőbe és nem tudott kifolyni a víz. A másik lehetőség a küszöb kifolyóinak az eltömődése. Az emelési pontoknál vannnak. 

Előzmény: bull (61549)
bull Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61549

Hááát... lementem az autóhoz. Felemeltem, levettem a kereket, lebontottam a kerékjárati ívben a műanyag elemet, és alig volt mögötte sár. A múltkori takarítás hatásos volt ezek szerint. Most rá borítottam a szélvédő jobb felére vagy 5 liter vizet (fokozatosan, nem 2 sec alatt), ez megfelelt egy özönvíz szerű esőzésnek (áá, több volt annál...) és bent szépen meg is jelentek a víz folyások, a radiátortól jobbra. Basszus le kell bontsam a műszerfalat.

(Szerintem én vagyok az oka, hogy beázik, a jó múltkor neki álltam lebontani a műszerfalat, mert néhány hó kattogás után nem váltott már át a belső-külső levegő keringetés zsaluja abban a fekete air-boxban. Na, azt meg nem bentről, hanem a tűzfal+motortér felől kell kiszedni. Ott a tűzfal egy szakasza lebontható, fekete lemezből van, nem karosszéria színű, mint a többi rész, ahová fel kell nyomi a vastag gumi kédert.)

Na, valamikor folyt köv...

 

bull Creative Commons License 2015.10.18 0 0 61548

Sziasztok!

Húú, de régen jártam itt. No, a nyűgöm, beázik a 2004-es thaliám. Csak jobb oldalon, de ott elől és hátul is áll a lábtérnél a víz. Tavaly kicsit félrehúztam a jobb első kerékjárati ívben lévő műanyag bélést, és vagy 2 marékkal kiszedtem a felázott földet(sarat). Továbbra is lehet benne? Van ott valami cső, ami a tűzfalról jön le, és abban lehet falevél meg por keveréke,  az tömíti el? Jók a sejtéseim, azt érdemes szétszedni?

Megane-oknál ilyen okok miatt ázik be (amikre kereséskor találtam infót), sztem nagy difi nincs a megane - thalia között (a szélvédőről-tűzfalból elvezetendő víz mikéntjére gondolok).
Ha valaki javított már ilyet, erősítse meg légyszi.

Köszönöm!

DGabee85 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61547

Valamint ez is onnan:

 

Sziasztok! Jó állapotban lévő, viszonylag keveset futott 1.4-es 55 KW-os benzines komplett Renault Thalia motort keresek, motorkód: K7J. Tudnátok ebben segíteni?

Előzmény: DGabee85 (61546)
DGabee85 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61546

A Renault Thalia Club Hungary Facebook oldalán érkezett egy megkeresés, engedelmetekkel közzéteszem itt is!

 

Sziasztok! Renault Thalia 1.5 dci, 2005. 07. havi autóhoz keresek jó állapotú K9KA700 tipusú motort, vagy blokkot megvételre, lehetőleg Nyíregyháza környékén, vagy megnézhető távolságban!

 

Előre is köszönettel: Sándor Tibor

Tel.: 06706127084

Email.: sati3@freemail.hu

carmodell Creative Commons License 2015.10.17 0 0 61545

Sziasztok , tudom , hogy ez nem egy modelles topik de hátha érdekelhet valakit :

 

Eladó sorba került egy kék színű , Anson gyártmányú , 1:18-as méretarányú Renault Twingo fémmodellem . Gyári dobozában , hibátlan állapotban . Ma már ritka darab . Ára : 20.000 Ft .

A modell mérete : 18 cm hosszú , 8 cm széles , 8 cm magas .

 

                         Érdeklődni : carmodells(kukac)gémélpontcom .

 

 

Gábor Baranyi Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61544

Sziasztok! Olyan gondom lenne, hogy a gázpedál  alap helyzetben megakad vagy megszorul.  Szerintetek merre keressem a hibát a pedálnál vagy a bowden másik végén? A bowden jó állapotban van nemrég volt cserélve.

 

Előre is köszönöm a választ!

Köhike Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61543

Próbáld meg a szívósort leszdni, úgy is ki kell tudni cserélni. Szerintem hozzá fogsz férni rendesen úgy is. Csak ne felejtsd el áramtalanítani a művelet előtt az autót.

Előzmény: tekilla12 (61541)
Köhike Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61542

Ha K7 vagy K4-es motorú kocsiból bontották ki, még ha van többféle is (más más gyártó) akkor is mindnek jónak kell lennie. A fő paraméterei ami fontos, egyezni fognak.

Előzmény: tekilla123 (61540)
tekilla12 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61541

Panel előtt nem akartam se bakk semi ha aláfekszem bíztam a szerelőben de sajna mekk mester!

 

Előzmény: Papalac (61537)
tekilla123 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61540
Köszönöm a választ!Akkor palira vettek a bontoba mondták hogy kell minta mert több félével szerelték.szóval akkor most egy darabig küzdök így vele
Előzmény: Köhike (61539)
Köhike Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61539

K7-nél hátul van, sajnos elég szar helyen. Akna nélkül necces lesz kicserélni. Esetleg a szívósort le tudod szedni és akkor talán felülről hozzáférsz. De az plusz költség a tömítések miatt, amiket cserélni kell. Típusra meg szerintem mindegyik 1.4-esé ugyanolyan. Nagyon nem tudsz mellélőni, a kinézetéből be lehet azonosítani.

 

Előzmény: tekilla123 (61536)
Köhike Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61538

Megsúgok valamit. Thalia önindítóban nincs mágnes. Soros gerjesztésú egyenáramú motor. A behúzótekercs meg egy szolenoid.

Előzmény: tekilla12 (61535)
Papalac Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61537

Most nem kekeckedés képpen, de miért nem cseréltetted ki, ha már szerelőhőz vitted?

Előzmény: tekilla12 (61535)
tekilla123 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 61536
Még az lenne a kérdésem akna kell a leszereléshez veszek a bontóba csak az mondták minta kellene vagy kép mert több tipusal szerelték szoval megprobálom ha lenne kicserélni.
















tekilla12 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 61535

Ma elvittem szerelőhoz a tháliát az önindító miatt!Elméletileg szétszedte és azt mondta hogy a mágnes félbe volt törve.Azt kicserélte de az indítózásvan amikor 3-4kapja el azt mondta azért mert a letört mágnes megsértette a forgórészt!Kicsit vicces!Az mondta így is elmegy csak többször rákell indítózni.Remek!Valaki megtudja mondani milyen tipusúonindítólehet rajta K7J700 motorkódú esetleg képet tudna küldeni!Nehéz leszerelni?

Ata61 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 61534

Hát ez a ritka,amikor így simán kijönnek.Lényeg,hogy neked sikerült problémamentesen.Általában a négy közül 1-vagy kettő mindig szarakodik.

Előzmény: ÖregMackó (61533)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.10.14 0 0 61533

Lehet, hogy nekem szerencsém volt, de kétszázezer km. Után cseréltem először izzitógyertyákat és mind a négy teljesen egyszerüen kijött minden előkészület és varázslat nélkül. Pedig sok olvasás után nagyon féltem az egésztől.

Előzmény: Ata61 (61531)
Zaciii Creative Commons License 2015.10.14 0 0 61532

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni.

 

2003-as Renault Thalia 1.5 dci comfort autót néztem meg a kereskedésbe. Nekem tetszett.

Tudnátok segíteni mire figyeljek a vásárláskor?

Meg tudnátok mondani, hogy autópályán mennyire hangos 130-as tempónál és hogy bírja e?

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Ata61 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 61531

Sziasztok!Izzítógyertya cseréhez kis technologia.

 

NYÍRÁSI NYOMATÉK

Az izzítógyertyák kiszerelésénél tartsa be a nyírási nyo-

matékértékeket.

Nyíró   menete nyomaték                                  

M 8------20 Nm                  

M 9------22 Nm

M 10----35 Nm

M 12----45 Nm

MIT TEGYEK, HA ELÉRTEM A NYÍRÁSI

NYOMATÉKÉRTÉKET?

Semmilyen körülmények között ne húzza tovább a

kulcsot – az izzítógyertya beletörhet a hengerfejbe.

Folytassa ehelyett a 3 pontos program szerint:

„Kis mértékű kilazítás – melegítés – kihajtás”:

1. Kis mértékű kilazítás: Vigyen fel bőséges mennyiségű

szintetikus olajat az izzítógyertya meneteire, és hagyja

hatni, lehetőleg egy teljes éjszakára vagy hosszabban.

2. Melegítés: Melegítse be a motort, vagy külön kábellel

adjon áramot 4–5 percen át a működő izzítógyertyákra

(ez csak 11-12 V üzemi feszültségű izzítógyertyáknál

alkalmazható) – az izzítógyertya ettől felhevül, és a

hőtől kilazul.

3. Kihajtás: Próbálja meg újra a kihajtást, szerelje ki

óvatosan az izzítógyertyát a hengerfejből egy erre alkal-

mas szerszámmal. (Ne lépje túl a maximális lazítási

nyomatékot – lásd fent a táblázatot. Mindig álljon le,

mielőtt elérné a nyírási nyomatékot. Szükség esetén

próbálja újra a melegítéssel.)

Miután kiszerelte a régi izzítógyertyát, tisztítsa meg a

hengerfej csavarmenetét, a kúpos üléket és az izzítógyer

tya csatornáját megfelelő eszközökkel (lásd alább).

MEGHÚZÁSI NYOMATÉK

Az új izzítógyertya beszerelésekor mindig a járműgyártó

által megadott meghúzási nyomatékot alkalmazza.

Meghúzási menete nyomaték

M 8---------10 Nm

M 9---------12 Nm

M 10-------15 Nm

M 12-------22 Nm

A hengerfej furatát gyakran elszennyezik az égésmaradvá-

nyok vagy egyéb koszrészecskék. Az ilyen kokszosodás

könnyen és biztonságosan eltávolítható a 10 mm-es

menettel rendelkező hengerfejekből – a BERU dörzsár

(RA003 - 0 890 100 003) segítségével.

ÉS ÍGY KELL VÉGEZNI A MŰVELETET:

Tisztítsa ki nagyjából az izzítógyertya furatát

törlőkendővel.

Zsírozza be a BERU dörzsár vágófelületét, és csavarja

be a dörzsára a hengerfejbe: Az égésmaradványok

beleragadnak a zsírba, és a szerszám kihajtásakor

eltávolíthatók.

n

Az új izzítógyertya ezután problémamentesen

beszerelhető (figyeljen a meghúzási nyomatékokra!).

n

Az izzítógyertyák behajtása előtt kenje meg a rudat és

a menetes részeket GK zsírral (GFK01 – 0 890 300 034)

15

Most fecskendezzen ide

szintetikus olajat.

Ezek az égési maradványok

távolíthatók el a BERU

dörzsárral.

A BERU dörzsár – (RA003 –

0 890 100 003) lelazítja az

izzítógyertya és a hengerfej

közé „besült” kokszot.

CSAK nyomatékkulccsal végezze

az izzítógyertyák eltávolítását és

beszerelését.

Papalac Creative Commons License 2015.10.13 0 0 61530

Nincs relé, nincs hőkioldó.

A gyújtáskapcsolóról húz be és magának zárja a motor áramkörét. Közvetlenül az akksira van kötve. Érdemes megnézni a testeléseket arrafelé, de ha behúzva marad, akkor szorul.

Előzmény: tekilla123 (61527)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 61529

Szerintem javítható.

Nem ilyen jellegű volt az én hibám, nálam a csúszóperselyek voltak kiszokosodva (szerintem gyárilag nem voltak jók, mert már 40-50 ekm-nél jelentkezett a hiba, és mindig azt hittük, hogy az akksi a vacak, közben meg télen a hidegek beálltával reggelre mindig jobban szorult, amikor ki lettek cserélve olyan lett mint az új, azóta is szuper. De simán cserélték a nem szakműhelyben (autóvillamossági műhely, de nem Renault).

Előzmény: tekilla12 (61528)
tekilla12 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 61528

Na hazaértem megnéztem önindító baj lesz!Most tekert de ahogy elengedtem a bendix kint marad mert hallom hogy tekerné!Ez javítható vagy komplett csere?

 

tekilla123 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 61527
Sziasztok!Ma megint agyal a thalia.Négyszeri indítózás után meg sem mozdul az önindító.van valami hőkioldólja ? Vagy behalt esetleg a reléje vacakol?
Sun.80 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 61526

06309587804

Előzmény: Pelagiusz86 (61522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!