Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.Van egy 2000 évjáratu diesel Multiplám 105 lovas, és menet közben többször is kigyulladt a befecskendező lámpa. Ez mitől lehet? Illetve tudnátok e ajánlani valakit Budaörs környékén aki megtudná lesni ezt nekem.
Eladom, gyári CD-rádiómat. Decemberben lett kitisztítva, a mechanikarugók cserélve. Autópályán és a jó minőségű utakon kifogástalanul működik a CD, de az útegyenetlenségeket nem kedveli. Küllemében szép, nem karcos, nem olvadt. Ára 10 ezer forint.
Kedvencünk két éve van a család tulajdonában (Bipower, 2001).
Eljött a műszaki vizsgáztatás ideje és a szükséges okmányok tekintetében van némi homály, melynek eloszlatásában kérném a segítségeteket Tisztelt fórumozók!
Konkrétan: van egy papírom a tartályokhoz, amin van egy 2021-es érvényességi idő - ez gondolom rendben van. Van továbbá egy igazolás nyomáspróbáról 2012-es kiállítási idővel. Ez utóbbi érvényes-e még?
Ja, és szegedi vagyok, úgyhogy ha valakinek van helyi tapasztalata, tanácsa, amit megosztana a témában, azt előre is megköszönöm!
Köszi a kérdést, az eddigi állás szerint sajnos idén sem tudunk menni. Májusban majdnem minden hétvégénk foglalt, júliusban esküvőre vagyunk hivatalosak Kárpátaljára egy gyönge 1300 km-es távval, augusztusban szintén esküvőre megyünk akkor csak Gödöllőig.
Remélem, hogy a következő évben már csendesebb lesz a nyarunk, s így ott lehetünk köztetek.
Szerintem nem a vákum miatt van a probléma, mert egyrészt régebben a tanksapkából kivettem a szelepet és semmi változás nem történt, másrészt LPG is van az autóba és az alatt is produkálta a dadogást. Most a tisztítás után sokkal jobb lett, nem dadog, inkább egyenletlennek mondanám.Lehet egy injektor pucolás javítana a dolgon. Régebben ha motor fékeztem és kinyomtam a kuplungot, volt hogy leállt a motor, most ez is megszűnt. Ami fent maradt probléma, hogyha nagyon finoman megnyomom a gézpedált, akkor fullad, vagy leáll a motor. Szerintem a fojtószelep pozíció érzékelő van ki.
Nem lóg az ajtó, hanem kinyitáskor nem vesz fel fix poziciót, hanem 20-30 centit lehet mozgatni a szakaszon belül. Ha lógna, akkor azt írnám, de egy függőleges irányú eltérést még meg tudok különböztetni egy vízszintes irányútól. :)
Továbbá nyitáskor recseg, ropog, behatárolhatóan a nyitáshatároló adja a hangot az ajtón belülről.
Az oszlop és az ajtó közötti látható zsanér és benyúló kar szemmel láthatóan megvan. Valami bent az ajtóban qrvult meg. Megpróbálok szerezni egyet, mert elég utálatos szétszedni az ajtót, meg olyan "könnyű" benne általában matatni.