Apríték adagagoló építése .Ide lehet írni tapasztalatokat kérdéseket ebben a témában.Sok embert foglalkoztat a kérdés .hogyan lehet kiváltani a gázfűtést ,hogy a komfort azért megmaradjon.
Szia nekem az előmelegítő részben van a gyujtás. A pvm részét én is kérdeztem mert még nem ismerem annyira aplc-t csak a programban be lehet állítani ezt a modult is, de véleményem szerint analógnak kell lennie mert akkor tud kimenő feszt szabályozni.
Szasz! Lehet hogy én tudom rosszul de a pwm kimenet az a plc-n az nem az analóg kimenetet jelenti? Ventilátor fordulatot plc-sen csak frekiváltóval lehet szabályozni!?
Szevasz! Az érdekelne még az automata gyújtásoddal kapcsolatban hogy az izzítógyertya hol van elhelyezve az égőfejen belül? Az előmelegítő szakaszban vagy hátrébb a tűztér felé?
füg a tartáj nagyságátol a tüzelő tipusátol az áttétel nagyságátol egy 200l tartáj mozgatoval 380v 250w 220v 300-350w de ez függ az áttételtől 20-50 fordulat a csigán.
Szia szerintem teljesen felesleges itt vitázni mindenki ugy oldja meg a vezérlését ahogy a lehetöségei meg engedik ,én azért raktam plct mert sokkal egyszerübb volt meg csinálni a vezérlést mintha beraktam volna 10 db idö relét és persze olcsobb is,nekem sincs füst höfokra való vezérlésem de ez plc nem is tudja.
Ha te ezekkel meg tudod oldani az automata begyujtást a kazánhőfok vezérelt beadagolási menyiséget, füsthőfok alapján vezérelt ventillátofordulatszámot, stb... akkor felterjesztünk nóbel dijjra!!!!!
Gyakorlatilag formára megegyezik a tiéddel, csak az egész hőálló betonból van kiöntve. Nem jön ki a kazánból az adagolóval. A kazán belsejébe van felépítve.
Tulajdonképpen egyet éretek veled, de ez a dolog nem új keletű. Eddig is segítő szándékkal írtam ezután is így fogok. Ha vissza olvasol láthatod te is. De néha sajnos eldurran az ember agya. Gondolom ezzel más sincs másképp. Nincs szándékomban szét offolni a topicot. Ha valaki kíváncsi a véleményemre szívesen megírom. Ha ez negatív vagy teljesen ellentmond a kérdező véleményének akkor sem az szándékom vele hogy csak azért is ellent mondjak neki. Az elmúlt tíz évben összeszedtem némi tapasztalatot a témában. Végigjártam a fél országot hogy megnézzem működés közben mások berendezéseit. Nekem is ugyan az a célom minél kevesebből kihozni a fűtési költséget.
azért gondoltam hogy ez jó lehet nekem mert úgy terveztem megoldani hogy az érzékelő nyelv kapcsol egy mikrokapcsolót amire rá van kötve egyrészt a motor másrészt ez a relé,elejtés késleltetéssel. tehát mikor a kapcsoló kapcsol akkor a motort is működteti és ezt a relét is.
mikor a kapcsoló kikapcsol akkor a relé még működteti a motort de az áramot nem a kapcsolón keresztül kapná hanem egy másik szálon.....
lehet nem valami érthetően írtam le.....keresek valami elektrozsenit itt a környéken azt hiszem.....
Szevasz mézga! Az tény hogy kevesebb anyagi ráfordítással is lehet megbízható égetőt építeni. A szórakozás inkább a kevesebb fogyasztás miatt van.Régen a Ladákat 8-10liter üzemanyaggal lehetett működtetni ma egy ugyanolyan köpcentis járgányt 5-6l-rel. És kétszer annyi a lóerő mint a Ladának. Hát igy tudnám összehasonlítani a mechanikus idővezérlést és a plc-s módszert. Megpróbáljuk optimalizálni az égetőfej működését.No meg télen mi a rossz nyavajával foglalkozzon az ember......
Ez a relé egyszerre csak egy féle funkciót képes kezelni! Ha mást akarsz át kell programozni. Ez un. multifunkciós relé.
Kettő darab sima mezei időrelével meg lehet oldani ezt a "bonyolult " kapcsolást .
Az eggyik várakozik a másik beadagol ennyi. és közben bármilyen retesz berakható a működésbe.
Már bocs de sz@roztok itt a PLC-kell .
Ami nektek jó lenne azt nem 10.000 ft-ért adják + az érzékelők.
Bocs de már elég régóta olvasgatom az írásokat.
Még mielött nekem szegeznétek ,igen csináltam már ilyet és nagyon jól működik minden. Biztonságos ,tartja a hőt pedig nincsen benne még füsthő figyelés sem.
Ja és napraforgó,búza,köles vegyesen ennyi és bocs.
ez a relé jó lehet nekem arra a célra amit írtál?mikor jelez a nyelv hogy elég még egy kis ideig adagolja az anyagot?azt írja hogy meghúzás és elejtés késleltetés
viszont nem látok rajta semmiféle csavarható dolgot...... hogy lehet ezt állítani akkor?
nekem diesel izzító gyertya van beletéve eddig bevált. Valaki írta hogy egy hónap alatt elég én még nem tapasztaltam rajta eroziót. A motorban sokkal nagyobb hőnek és nyomásnak van kitéve és mégis birja évekig. de majd elválik meddig megy.