de a főútra kicsúszást, tényleg nem ártana valahogy meggátolni. nincs kitalálva a fűthető burkolaton kívül valami okosság ami megakadályozhatná az ilyen fagyos-kicsúszásokból eredő bajokat?
ezek a forgalomlassító-kitalálások nincsenek rendesen átgondolva. több kárt okoznak mint hasznot.valaki kézbe vehetné az ügyüket országos szinten... vagy megint valami rosszul alkalmazott eu-s kitalálás...?
Egy korábbi hozzáröfimben én is javasoltam valami fekvőrendőr félét a Mátyás király útba torkolló lejtős utcák aljára. Nem egyszer szorult meg a zabszem az én s.ggemben is, amikor egy diszkrét fagyáson visz a gravitáció és a kerekek már rég nem pörögnek. Amikor Solymárra kerültem az első tél, első jegesedésén lezúztam az első sárvédőmet egy úttorkolattal szembeni magasított járdaszegélyen. Akkor a kocsim már félig oldalra fordult és csak csúszott a vékony hó alatti tükörjégen a járdáig. hálát adtam a gondviselőnek, hogy egyik irányból sem jött senki, így csak saját magamnak okoztam kárt.
Ez a dézsa-akadály szvsz az igazi hozzánemértés magasiskolája. Én balga, még azt hittem, hogy ez valami partizánakció, erre kiderül, hogy nem, ez egy hivatalosan létrehozott közúti veszélyeztetés.
Remélem a jövő héten szöget is fognak mellé kiszórni.
Nekem tetszenek a különböző forgalomlassító megoldások. :)
Javaslom a virágszigetek kihelyezését minden, síkosságmentesítésre ki nem jelölt alárendelt, lejtős utcában mintegy 100m-ként, a lefelé haladók oldalán, természetesen betonból (egye fene, a biciklistáknak hagyjunk helyet jobbról). Haszna: a lefelé közlekedő jármű télen lassan halad, ha nem, megfogja a virágsziget, ha véletlenül kikerüli, a megcsúszás után a szemközti villanyoszlop fogja meg. Így elkerülhetők a többrésztvevős balesetek.
A fekvőrendőrök helyes elhelyezése: alárendelt, lejtős utcákban, a védet út felé közelítve, a STOP-táblától kb 10m-re, de a kereszteződés vonalától minimum 18m-re. Haszna: mivel a síkosságmentesítés rendkívül gazdaságtalan és nem túl hatékony, így a védett út felé haladónak nyújtunk egy kis esélyt arra, hogy esetleg sikerüljön megállnia.
Jók ezek a létszámkeretek: 177,5 fő, 69,75 fő, ...stb. Mire használhat az önkormányzat egy fél, vagy háromnegyed embert? Vajon melyik részük hiányozhat? :-)
Nem! Értsük egymást helyesen: nem az a bajom az illetővel, hogy ő készíti a Laboda-, Grószné- és más balos interjúkat, hanem az, hogy botrányos, ahogy néha ki tud nézni. Ez nem csak az ő hibája, de azé is, aki ilyen megjelenéssel képernyőre engedi.
Megnyugtathatlak, nem arra a riporterre gondolok, aki főleg a "balos" interjúkat szokta csinálni a Pilis TV-n, zakó nélkül ingujjban, miközben a hordóhasa rábuggyan a derékszíjára, néha még a köldöke is kisejlik az inge hasítékán... Töredelmesen bevallom, hogy bigott, maradi, korszerűtlen heteroszexuálós vagyok. :-)
Ha szakmai kérdésről van szó, akkor nem baj, hogy nem értünk egyet.
Az idő sok mindent megold.
Jelenleg tapasztalatgyűjtés folyik.
Ha rendszeresen neki mennének, akkor nyilván más lenne a történet.
Kérlek, menj át „Bezzeg-faluba” és nézd meg, hogy ott az Önkormányzat bevállalta a fekvőrendőröket.
Itt Solymáron nincs meg a döntéshozókban, az egyetértés ebben a kérdésben.
Tehát belátható időn belül, nem lesz drága bukkanó építés.
Az egész utcában egyetlen ponton, ahol se zebra, se semmi nincs. Húzok egyet a kormányon és már száguldozok is tovább. (Természetesen csak virtuálisan gondolom így.) Hol van ebben az értelem? A véleményedet én is tudomásul veszem, bár nem értek egyet vele, ahogyan, feltételezem, hogy te sem az enyémmel.
Tehát az út közepén elhelyezett virágládák, és forgalmi akadályok, terelések, melyek szlalomozásra és ezáltal, lassúbb közlekedésre kényszerítik a gépjármű vezetőjét, nem kérdés, hogy miért vannak pont ott!. Csak nálunk kérdés, - és azért, mert sok mindent megpróbáltak végképp eltörölni- máshol nem.
Ez a véleményem, és én tudomásul veszem a Tiedét is.
A kocsiról nincs infóm.
Autójavításban a Fordnál számíthatók segítségre, de sajnos érdekeltségem nincs benne.
A 40 évről: Jó így a kátyú, majd kijavítjuk, kiszervezzük, közbeszereztetjük, és a haverok megjavítsák, és visszaosszák a pénzt.
Hallasz másról?
A virágláda nem az én ötletem volt, a falugazdák helyezték ki.
Tudsz olyat tenni, ami jó mindenkinek, ha forgalomcsillapítást szeretnél elérni?