Szerintem a 2.2-es coupe 6 sebességes. Itt valaki azt írta, hogy taposva 10.5 liter. Ha jobbára városon kívül mész és még élvezkedni is akarsz, akkor V6. Nekem is arra fájt a fogam, csak sokat megyek városban. Bár évi 25 ezer km-en sokat megfoghatsz az üzemanyagon. 100 km-en 4 liter, az ezer km-en 40 l, 25 ezer km-en pedig 1000! Ez évente 430 ezer forint. Ennyit spórolsz. Ebből szerintem futja a javítás is, ami csak, mint lehetőség áll fenn! Dobd egy perselybe a különbözetet, milyen jó lesz majd év végén ránézned.
No persze a coupe fíling az teljesen más, mint egy szedánban, vagy kombiban utazni. :o)
Nekem a megboldogult 406-oson zsír új Contintental Sportcontact 2 volt, hát az valami tök jó kis gumi. Meg se nyekkent sehol sem, még azokon az ótvar sárgás, mészköves aszfaltokon sem. Sok autósnak gyök2-nél is síkított a gumija, a Continental meg közepes gázon 2. fokozatban ..... Élvezkedtem is körforgókban.
Persze van más jó gumi is, én ezzel jártam, azért írom. Csak ajánlani tudom.
A 205/55 R16 nem gyári méret. Nem mutat kissé többet a km órád. illetve forog többet a motor? Az A oszlopon lévő guminyomásra vonatkozó adatok a gyári gumiméretre vonatkoznak. 1.6 hdi-nél 205/60 R16 méret esetén az előírt guminyomás 2.5 bar.
Sziasztok! Azt szeretném tudni hogy a cd tárba beletettem két cd-t. El is kezdi lejátszani de hangot nem hallok viszont azt a cd-t simán lejátsza ami a lejátszóba berektam. Nem igazán értem hogy hogy működik ez a cd tár. Ha tud valaki segíteni azt nagyon megköszönném
Szia Brightman! Én is a Michlein Primacy mellett tudok voksolni. 100 000 Km felett van az enyémben és Szerdán még ezzel sikeresen vizsgázott az autó. (205/60-16) gyári.
Sziasztok... 2 napja forgyog bennem a gondolat, hogy lecserélem a 4 ajtós 1.6hdi-t egy 2.2 benzines, 5 sebességes coupe-ra.
A gondom, hogy nem tudom, mennyire problémás ez a motor. Egyértelmű, hogy fogyasztásban nem ugyanaz a kettő. Napi szinten 80km-t autózom, az út minősége miatt ~110 tempót tudok tartani max. Nem tudom, ilyen körülmények között milyen fogyasztásra lehet számítani. Kíváncsi vagyok, milyen véleménnyel vannak azok, akiknek ilyen szív van az autójukban... Még nem égettem meg magam, és nem is szeretném a dízellel. Talán hajlandó vagyok inkább többet tankolni, mint költséges alkatrészeket cserélgetni. Csak azért talán, mert nem tudom, mit takar az a "többet". Évi ~25E km-t megyek.
Kérem, aki tud, erősítsen meg, vagy beszéljen le. De ez már nem állapot, ezek a kétségek nem maradhatnak bennem tovább! :D
Szeretnék nyári gumit vásárolni, eddig a jól bejáratott szerelőm intézte. Most azonban nincs időm vele konzultálni, így magam kell megoldjam a vásárlást.
Kinéztem egy típust (gyári méret), kérlek benneteket nézzétek meg!
Vélemény, tapasztalat esetleg ezzel a típussal, megéri árban?
Én már 1 hónapja felraktam a nyáriakat. Lehet gratulálni. :-) Azóta nagyon-nagyon ésszel autózom. Olcsó volt a tanulópénz, csak buszjegyekbe került, meg némi tekerésbe. :-) Legközelebb várok, míg a fák ki nem rügyeznek, az biztos... :-) Ajánlom mindenkinek, várjon a szép felnikkel, míg valóban tavasz lesz, nem csak naptár szerint...
2.3 tobb nem igazan kell, hacsak nincsen megrakva a kocsi! Azert mert 7fok van, az nem azt jelenti hogy az aszfalt is annyi. Ha tiszta uj gumid van, meg akkor is necces a 7fok a gumiknak.
Háj! nekem az ablaktörlú hülyült meg. de abbol a BSI resetből ha jol emlékszem a helyzetjelzőt is fel kell kapcsolni lehúzott ablakon keresztűl vagy valami.
Mi volt a hibád oka nekem is pont ezt csinálja (engine managment system faulty). de a diag nem mutat semmit.(mire a közelébe kerül egy diag.os laptop már törli is a hibát, Nem találtunk semmit)Nekem mindig félig meleg motornál csinálja, aztán van úgy hogy egy hónap is eltelik, hogy bármi lenne.Nekem méga sebesség kontrol is bekapcsol. Neked van tempomat a kocsiban?Én arra gyanakszom. Bármi infod van vagy bárkinek a témában szívesen veszem a segítséget.