Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

El Quradi Creative Commons License 2012.09.26 0 0 751

Fogadjunk, hogy Astra J-d van.... én is hasonló

elektromos agyrémekkel szívok új kocsival.

Előzmény: Törölt nick (748)
vwopel Creative Commons License 2012.09.26 0 0 750
Előzmény: Törölt nick (748)
Tomi 2.5td Creative Commons License 2012.09.26 0 0 749

Szia!

Én nem vagyok szakértő, de egy tipus és egy motorkód sokat segítene szerintem...

Előzmény: Törölt nick (748)
deza80 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 747

Azt az ötletet kaptuk, hogy iktassuk ki az amúgy sem működő, nyitott állapotban megszorult AGR szelepet. Húzzuk le a pneumatikus csövet, és zárjuk le, majd a kipufogócsonkból a gázt visszavezető csövet egy lemezzel zárjuk le. Ezáltal a motor kizárólag a levegőszűrőn át kapja a tiszta oxigént. Megtettük kb. 5 perc alatt, majd miután minden visszakerült a helyére a motor új erőre kapott. Nem kopog és minden fordulaton erős. Jobb mint évekkel ezelőtt. :)))

Mégegyszer köszi a tippet!!!!

Előzmény: vwopel (746)
vwopel Creative Commons License 2012.09.11 0 0 746

1kutya

mi lett csinálva és milyen eredménnyel járt?

Előzmény: deza80 (745)
deza80 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 745

Köszönöm a segítségedet!

 

Amit leírtál az alapján kicsit még körülnéztem a neten. A motorunkon AGR szelep van, és azt is leírták több helyen, hogy hogyan lehet orvosolni. Úgy tűnik sikerült. Mégegyszer köszi a tippet! :)))

 

További szép napot!

Előzmény: vwopel (744)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 744

az a vákumpumpa. az működtei a fékszervót.

 

Az egr a kipufogógázt vezeti vissza a szívócsőbe. de nem vagyok biztos, hogy neked van-e.

 

tegyél fel 1 képet a motorról:-DD

Előzmény: deza80 (743)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 743

Köszönöm a segítségedet!

 

Hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: 1992-es évjáratú 1.7 diesel motornál aszembenézet a vezérműtengely jobb oldalán lévő szelepről van szó, melyből egy vékony cső vissza van vezetve a szívócsonkhoz, míg egy vastag a fékrásegítőhöz? Ha hülyeséget írok, kérlek segíts, mert édesapámnak szeretnék segíteni.

Előzmény: vwopel (741)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 742

már mutattam

Előzmény: fterka (740)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 741
Előzmény: deza80 (738)
fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 740

valamilyen irányt tudnál mondani?

 

Előzmény: Törölt nick (736)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 739

Ez a "marha" szerelő úgy gondolta, hogy ha a szívó csonkba pufog a motor annak ellenére, hogy minden jel a helyén van, akkor a szívó szelepekkel lehet a baj. Talán ezért vette le a hengerfejet.

Előzmény: Törölt nick (737)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 738

Légyszives fejtsd ki bővebben. Köszönöm!

Előzmény: vwopel (734)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.10 0 0 737

Mekkora marha az a szerelő aki ezért leveszi a hengerfejet... :-))

 

Előzmény: deza80 (733)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.10 0 0 736

Háááát, az, hogy szőkenős az enyhe kifejezés... :-) Akármi is a hiba ez zsebbenyúlós lesz. Azt viszont nem tudom, milyen szerelők vannak felétek, hogy ezt nem tudják kiszűrni.

Előzmény: fterka (730)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 735

És ha lehül akkor megy rendesen?

 

A 2 féltrengelyt kellene megnézni, de ezek ha megadják magukat az tartós szokott lenni:-)

Előzmény: fterka (732)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 734

EGR

Előzmény: deza80 (733)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 733

Üdv mindenkinek!

 

A család egyik büszkesége egy 1992-es F-es Opel Astra 1.7 D hetek óta szivat minket. Mivel az elmúlt években több alkalommal kihúzott minket a sz..ból, ezért nem engedjük el, mindenképpen szeretnénk megjavítani.

A hiba kezdete: a motor alapjáraton kiváló, azonban 1-es fokozatban induláskor rendre le akart fulladni, erőtlen volt. Aztán mikor belendült sem ment rendesen, sőt mikor nagyobb gázt adtunk, kopogni kezdett, max sebesség 60 km/h volt.

Kezdtük az adagolóval. Szakember szerint az jó, sőt biztos ami biztos egy másikat is kipróbáltunk. Ugyanaz.

Ezt követően hengerfej le, egy szelep gyanús, csere, ugyanaz. hengerfej vissza, szelepek többszöri ellenőrzése, nem szorulnak, nem eresztenek. Összeszerelés. A szívótorokba belepufog. Minden jel a helyén van, ennek ellenére egy fok jobbra-ballra, eredmény ugyanaz. Gázadásnál a szívótorkon jön a füst, oda pufog, a motorban nincs erő :((

Minden tippet szívesen fogadunk!!

 

Szép napot!

fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 732

váltó sebességben, hangon nem venni észre semmit, a motor fordulatával a km óra is megy, de az autó áll. Magasabb seb fokozatban jobban megy a km óra

Előzmény: vwopel (731)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 731

Ez a hiba CSAK helyileg megoldható

 

1 kérdés: ha ilyenkor megállsz, a váltó sebességben van és gázt adsz mi történik és milyen hangot hallasz?

Előzmény: fterka (730)
fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 730

ezek szerint tényleg szőkenős volt.

Szóval szépen elindulok, aztán egyszer csak fölpörög a motor és nincs semmi sebesség. Nem kuplungoltam, semmit nem kell tenni magától csinálja. Mindegy milyen sebesség, vagy gyorsaság, megteszi. Aztán le szoktam állni az út szélére és próbálkozom váltani és ha meggondolja magát elindul. Aztán van h órákat bóklászok vele gond nélkül, aztán megint jön a a hasfájása és szinte méterenként csinálja.

Előzmény: vwopel (727)
fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 729

dehogy, kenyérgőzös

Előzmény: Törölt nick (728)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.10 0 0 728

Automata váltós a kocsi?

 

Előzmény: fterka (726)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 727

Kezd előlről, és írd le pontosan mit tapasztalsz.

Előzmény: fterka (726)
fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 726

Sziasztok!

Visszaolvastam néhány hozzászólást, úgy látom, talán nekem is fogtok tudni segíteni.

Szóval! Astra gt-nk van 1993-as. Két hete kezdte a szivatást, h menet közben egyszer csak elveszik a sebesség. Aztán gondol egyet, pillanatnyi pihenő után újra használható a sebváltó. Amikor elveszik, lehet sebességet váltani, csak nem érzékeli, vagyok mozog a sebváltó, csak semmi haszna. Egyre sűrűbben csinálja. A környezetünkben lévő autószerelők nem tudnak mit kezdeni a problémával, mi meg az autóval nem tudunk mit kezdeni. Ha valakinek van erre jó ötlete, kérem ossza meg velünk, mert lassan a felgyújtásán kezdek gondolkodni...

Na elég "szőkenősen" írtam le, de ennyit értek az autószereléshez

vwopel Creative Commons License 2012.09.09 0 0 725

Mi a hibakód?

Törlés után visszajön?

 

Előzmény: miyoko (724)
miyoko Creative Commons License 2012.09.09 0 0 724

Van egy Opel Astra G Classic II /5A/1.6- os autóm, ( motorkód Z16XEP), 2008-as.

Kigyulladt a sárga motorellenőrző lámpa.

A motor ugyanúgy jól húz, működik továbbra is, nincs több fogyasztás sem.

Komputeres bevizsgálásra a márkaszervízben örvényszelep hibát állapítottak meg,

örvényszelep cserét javasoltak 200.000.- Ft körüli összegért.

Ugyanez a hiba lépett fel ugyanilyen korú és típusú Astránál egy kollégámnál.

A javítás, örvényszelep csere után a sárga hibajel tovább égett, nem az alkatrész

romlott el , hanem a szoftver.

Tudnátok tanácsot adni, mi a teendő szerintetek ilyen esetben ?

A jótanácsot előre is köszönöm.

M.

 

Előzmény: vwopel (712)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.27 0 0 723

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (722)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.27 0 0 722

Ha van 2-3mm válla akkor csere. nem drága, esztergálgatni értelmetlen.

 

Előzmény: Törölt nick (719)
zsazsamoto Creative Commons License 2012.08.27 0 0 721

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy Opel Vectám, 1,8 benzin. Az a gondja, hogy alapjárton néha leáll. Ilyenkor kicsit megszoktam túráztatni 2-es vagy 3-as fokozatban pár másodpercig tiltáson. Ezután viszont 1200 és 1300 körül marad az alapjárat. Mi lehet a hibája, vagy merre kezdjem el keresni a hibát? Elöre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!