Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2009.11.12 0 0 3724
Először feküdj alá és nézd meg hogy hol folyik.Tömlő,kormánymű,pumpa lehet a ludas.Mindegyik egység javítható.
Előzmény: tclar (3717)
prepa Creative Commons License 2009.11.11 0 0 3723
Ja, és az egyik szerelő kivett egy hullámos, köralakú laprugó félét, hogy az csak inkább gondot okoz.
Előzmény: prepa (3720)
prepa Creative Commons License 2009.11.11 0 0 3722
Kösz. Remélem Trafonak lesz valami ötlete.
Előzmény: tclar (3721)
tclar Creative Commons License 2009.11.11 0 0 3721
Kurva nehéz felrakni, de szerintem csak próbálgatni kell. Néha már én is a messzire hajitás határán voltam, de csak összejött. Majd Trafó...
Előzmény: prepa (3720)
prepa Creative Commons License 2009.11.11 0 0 3720

Sziasztok, szia Trafo!

 

A 99-es 2,5 TD-s Transitomon az üzemanyagszűrőnél, a rögzitő gyűrűnél folyik a gázolaj. A szűrőt cseréltem, és elméletileg kattanásig fel van csavarva a fekete műanyag rögzitő gyűrű is, de mégis folyik a pereménél. Látta már szerelő is, leszedte a szűrőt, újra felrakta, újra leszedte és felrakta, de továbbra is folyik. Vett hozzá még egy újabb szűrőt, hogy szerinte mégis azzal lesz a gond, de azzal is folyik a perem mellett. Nézte egy másik szerlő is, de egyik sem tudja miért ereszt, azt mondták vegyek egy új szűrőfedelet (kb. 23e Ft), amit hanyagolnék, mert két feleslegesen megvásárolt szűrő (5e és 4e Ft) után kissé megingott a bizalmam. Mi lehet a baj?

 

Előre is köszönöm.

sanya38ford Creative Commons License 2009.11.11 0 0 3719

Szeva!

Kábelköteg égés miatt keresem. Egyébként szeretem tudni mi micsoda, és egy-egy utólagos beépítésnél ne kelljen Km-nyi drótot beszőni a dobozba.   köszi az érdeklődést.

Előzmény: trafo2000 (3716)
Macibusz Creative Commons License 2009.11.10 0 0 3718
köszönöm a válaszokat ,trafo2000,
tclar Creative Commons License 2009.11.10 0 0 3717
Trafó! Drasztikusan gyorsan csökken (1-2 hét minimum alá) a kormányszervó olajam.Mit csináljak? Köszi
trafo2000 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 3716
Mi a gondod?
Előzmény: sanya38ford (3712)
trafo2000 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 3715
De,párhuzamosak.A két pozitív kábel a behuzómágnesnél találkoznak,a két nagatív pedig a blokk és váltó közötti csavarokhoz futnak.Nálam pl a jobb aksi sarujáról megy a kábel a fülkébe.Ha egy sarut leveszel és nincs áram akkor ott valami bibi van.Lehet hogy rossz az egyik kábel csatlakozód,én is cseréltem az enyémen már,indítózás közben az egyik negatív kábelem melegedett mint állat,innen tudtam hogy kontakt hibás.A gyári préselt saru és a kábel közt oxid volt.
Előzmény: tclar (3713)
sanya38ford Creative Commons License 2009.11.08 0 0 3714
valószínűleg testhibás a másik akku, de ez indításkor jelentkezhet.
tclar Creative Commons License 2009.11.08 0 0 3713
TRafó! Az hogy lehet hogy a kétakksis verziónál leveszem a második akku testjét és elhallgat a rádió? Nem tisztán párhuzamosan vannak és kész? Köszi
sanya38ford Creative Commons License 2009.11.08 0 0 3712
Sürgősen keresek 1992-es évj. Transithoz elektromos kapcsolási rajzot
tclar Creative Commons License 2009.11.07 0 0 3710
Megjött a cucc, ismét van töltésem. A vákuumpumpa meghajtás kopottsága alapján a régi Mitsu cucc van megcsapágyazva és uj kefével, tömitéssel szerelve, majd homokszorva és festve. Igy lett egy eladó 95A-es generátorom diodahid és fesszabályzo nélkül...Érdeklődni itt.
Előzmény: tclar (3688)
trafo2000 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 3709
Előzmény: Macibusz (3706)
trafo2000 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 3708
indítás után hiretelen sok áramot vesz fel az aksi,és ekkor tud megcsúszni egy laza vagy kopott szíj.
Előzmény: Macibusz (3705)
trafo2000 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 3707
10w40 vagy 15w40 cromaxnál a ford olaj elég jó árban van
Előzmény: Macibusz (3704)
Macibusz Creative Commons License 2009.11.05 0 0 3706
trafo2000 én nem tudom hogy ki lehetsz de aki ennyit tud a transitokról az már valami te vagy a király!!!!!!!!!!!
Macibusz Creative Commons License 2009.11.05 0 0 3705
Meg tudtad már, hogy miért visít az első indításkor az ékszíj nekem is ez van?
Előzmény: dennisthemenace (3662)
Macibusz Creative Commons License 2009.11.05 0 0 3704
Sziasztok! Csak annyi kérdésem volna, hogy milyen olajat használjak egy 95-ös sima diesel kisbuszba? Egy jó bevált minöségű olaj kellene ami árban is jó!Köszi előre is!
trafo2000 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 3703
Jól gondolod,az áttétel száma az.Jobb lesz a 411 el,kellemesebb autózni vele,halkabb lesz,gyorsabb.Igaz a km óra csalni fog.
Előzmény: cvf (3701)
trafo2000 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 3702
Milyen évjárat?Egyébként nincs relé az indító áramkörben.
Előzmény: Phoboss01 (3700)
cvf Creative Commons License 2009.10.29 0 0 3701

hello trafo

 

az emberkém hál' istennek lecsillapodott a "tuningolás" terén. Mondtam neki, hogy igy van jól ez a kocsi, igy lesz tartós. :D

most egy másik kérdésem lenne. Van két transit hidam. Az egyik difijén ez a szám van:

8M16L 4.11 IT34

95VB 400I AA

 

A másikon:

5B27N 4.56 IT34

95VB 400I LA

 

az lenne a kérdésem, hogy te tudod ezeknek a számoknak a jelentését? Jól gondolom, hogy a 4.11 illetve a 4.56 utal az áttételre?

apósnak a hosszú félmagas tranyójába ha betenném a 4.11es difit, szerinted javulna a sebessége? ugy értem menne a mostani 90 km/h-nál kicsit többet? olyan 110nél többre nem vágyik, de hosszu uton ez azért jó lenne. mennyire változik meg ettől a menetteljesitmény? gondolom jobban ki kellene huzatgatni váltások közt. javits ki kérlek ha valamit nem jól gondolok, és köszi a tanácsokat

 

Phoboss01 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 3700
Sziasztok.


Ford Transit teherkocsi,

A probléma:

kulcsal nem tudom inditani. hiába forditom el a kulcsot a kis relé behúz a motor térben a relé dobozba, de semmi több.
a relé behúz 12 volt átmegy rajta.

ha zárom az önindító 2 pontját a kocsi beindul.

Szóval amit tudok az, hogy a kulcsos inditás ok. nincs szakadás. fesz eljut a reléig. önindító néma.

Valakinek valami ötlete?
dennisthemenace Creative Commons License 2009.10.27 0 0 3699
Koszike...)))
Előzmény: trafo2000 (3698)
trafo2000 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 3698
Azon a menetes rúdon kell állítani ami összeköti az adagolót és a fojtószelepet a szívócsőben.Egy vékony kis rúd,ha huzód a gázbovdent meglátod,nyolcas kulcs kell rá.Kicsit nyitni kell a szelepen.

A generátor mögött van a vákuumpumpa,az aljáról megy az s alakú hajlított gumicső az olajpumpa fedélbe,abban megy a pumpa kenésére használt olaj és a szervo dobból kiszívott levegő.Ha az folyik akkor vagy csere vagy a gyári gyenge rugós szorító bilincs helyett awab bilincset kell rá tenni.
Viszont lehet hogy nem a cső folyik,ugyanis pont ez felett van egy ellenörző furat,ami a generátor és a vákuumpumpa közt van,ha ebből folyik az olaj,az pont a csőre folyik.Ekkor a pumpát le kell venni(3 hatos csavar) megnézni hogy ha nem lóg a tengely,vagyis jók a csapágyak,akkor elég egy 17x27 es szimmeringet kicserélni a generátor végén és egy szilikon o gyűrűt a pumpa elején.
Előzmény: dennisthemenace (3697)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.10.27 0 0 3697

Basszus...Te figyuzz,batyam vett egy 96-os szivo Transitot.Reggel,ha hidegen inditja,nincs alapjarat,csak ha le van veve az olajbetolto sapka.Melegen mar semmi problema. A generator vegen meg van valami vakumpumpa-szeruseg,egy olajcso megy valahova a generator alatt,amibol rendesen folyik az olaj. Van ezekre valami tanacsod?

(az olajbetoltorol megy egy cso a szivosorra..)

Előzmény: trafo2000 (3696)
trafo2000 Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3696
Acél.Egyébként a hajtókart kell nézni:)
Előzmény: dennisthemenace (3695)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.10.26 0 0 3695
Mi ez az anyag????
Előzmény: trafo2000 (3693)
bivanbi Creative Commons License 2009.10.25 0 0 3694
engedje meg, hogy aztakurva...
Előzmény: trafo2000 (3693)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!