A 99-es 2,5 TD-s Transitomon az üzemanyagszűrőnél, a rögzitő gyűrűnél folyik a gázolaj. A szűrőt cseréltem, és elméletileg kattanásig fel van csavarva a fekete műanyag rögzitő gyűrű is, de mégis folyik a pereménél. Látta már szerelő is, leszedte a szűrőt, újra felrakta, újra leszedte és felrakta, de továbbra is folyik. Vett hozzá még egy újabb szűrőt, hogy szerinte mégis azzal lesz a gond, de azzal is folyik a perem mellett. Nézte egy másik szerlő is, de egyik sem tudja miért ereszt, azt mondták vegyek egy új szűrőfedelet (kb. 23e Ft), amit hanyagolnék, mert két feleslegesen megvásárolt szűrő (5e és 4e Ft) után kissé megingott a bizalmam. Mi lehet a baj?
Kábelköteg égés miatt keresem. Egyébként szeretem tudni mi micsoda, és egy-egy utólagos beépítésnél ne kelljen Km-nyi drótot beszőni a dobozba. köszi az érdeklődést.
De,párhuzamosak.A két pozitív kábel a behuzómágnesnél találkoznak,a két nagatív pedig a blokk és váltó közötti csavarokhoz futnak.Nálam pl a jobb aksi sarujáról megy a kábel a fülkébe.Ha egy sarut leveszel és nincs áram akkor ott valami bibi van.Lehet hogy rossz az egyik kábel csatlakozód,én is cseréltem az enyémen már,indítózás közben az egyik negatív kábelem melegedett mint állat,innen tudtam hogy kontakt hibás.A gyári préselt saru és a kábel közt oxid volt.
Megjött a cucc, ismét van töltésem. A vákuumpumpa meghajtás kopottsága alapján a régi Mitsu cucc van megcsapágyazva és uj kefével, tömitéssel szerelve, majd homokszorva és festve. Igy lett egy eladó 95A-es generátorom diodahid és fesszabályzo nélkül...Érdeklődni itt.
Sziasztok! Csak annyi kérdésem volna, hogy milyen olajat használjak egy 95-ös sima diesel kisbuszba? Egy jó bevált minöségű olaj kellene ami árban is jó!Köszi előre is!
az emberkém hál' istennek lecsillapodott a "tuningolás" terén. Mondtam neki, hogy igy van jól ez a kocsi, igy lesz tartós. :D
most egy másik kérdésem lenne. Van két transit hidam. Az egyik difijén ez a szám van:
8M16L 4.11 IT34
95VB 400I AA
A másikon:
5B27N 4.56 IT34
95VB 400I LA
az lenne a kérdésem, hogy te tudod ezeknek a számoknak a jelentését? Jól gondolom, hogy a 4.11 illetve a 4.56 utal az áttételre?
apósnak a hosszú félmagas tranyójába ha betenném a 4.11es difit, szerinted javulna a sebessége? ugy értem menne a mostani 90 km/h-nál kicsit többet? olyan 110nél többre nem vágyik, de hosszu uton ez azért jó lenne. mennyire változik meg ettől a menetteljesitmény? gondolom jobban ki kellene huzatgatni váltások közt. javits ki kérlek ha valamit nem jól gondolok, és köszi a tanácsokat
kulcsal nem tudom inditani. hiába forditom el a kulcsot a kis relé behúz a motor térben a relé dobozba, de semmi több. a relé behúz 12 volt átmegy rajta.
ha zárom az önindító 2 pontját a kocsi beindul.
Szóval amit tudok az, hogy a kulcsos inditás ok. nincs szakadás. fesz eljut a reléig. önindító néma.
Azon a menetes rúdon kell állítani ami összeköti az adagolót és a fojtószelepet a szívócsőben.Egy vékony kis rúd,ha huzód a gázbovdent meglátod,nyolcas kulcs kell rá.Kicsit nyitni kell a szelepen.
A generátor mögött van a vákuumpumpa,az aljáról megy az s alakú hajlított gumicső az olajpumpa fedélbe,abban megy a pumpa kenésére használt olaj és a szervo dobból kiszívott levegő.Ha az folyik akkor vagy csere vagy a gyári gyenge rugós szorító bilincs helyett awab bilincset kell rá tenni. Viszont lehet hogy nem a cső folyik,ugyanis pont ez felett van egy ellenörző furat,ami a generátor és a vákuumpumpa közt van,ha ebből folyik az olaj,az pont a csőre folyik.Ekkor a pumpát le kell venni(3 hatos csavar) megnézni hogy ha nem lóg a tengely,vagyis jók a csapágyak,akkor elég egy 17x27 es szimmeringet kicserélni a generátor végén és egy szilikon o gyűrűt a pumpa elején.
Basszus...Te figyuzz,batyam vett egy 96-os szivo Transitot.Reggel,ha hidegen inditja,nincs alapjarat,csak ha le van veve az olajbetolto sapka.Melegen mar semmi problema. A generator vegen meg van valami vakumpumpa-szeruseg,egy olajcso megy valahova a generator alatt,amibol rendesen folyik az olaj. Van ezekre valami tanacsod?