Holnap lesz egy éves, és nekem is szülinapom lesz... így hozta össze a sors... csak én már 23 :(((
Jövőre meg fog nyugodni, Hópihe kiskorában hasonlókat "repült", de 1 éves korukra, a macskákhoz hasonlóan egész nap pihennek, stb... Most Hópihe a távolugrást tanulta be, de nem mindig tudja bemérni a célt.... Ajtófélfafejelés, székláb alázás stb :)))
:DD Azóta visszavett a tempóból. De én is ilyen voltam. 1 év után azt hittem én vagyok S. Loeb és egy kis árokmérgezés után visszaültem szépen a fenekemre:)
szóval ha innen a középső, és tudnék németül, akkor valószínűleg a fékfolyadékot kéne utántölteni (zsoltyiiiiijj pirospont :) de gondolom ilyenkor egészségesebb cserélni is
nekem csak abs jeladó van hátul.visszajelző(fék kopás) csak bal elöl van, elölröl lekötöttem és néha kanyarban meg amugy be-be villan világit !mitöl van ez kegyetlen idegesitö!egyszer egy hirtelen megfordulásnál villant be elsönek.mikor abba hagyta mikor nem
valakinek vmi ötlet??
hátul nekem dobfékes! és most hogy feltettem a neki uj e46 felnit mint ha sürvebben csinálná.
Még múlt 7VGn szívtam ezzel az "önindítóteker-ACnyom-gyertyákrendben-kábelekfaszák-relék&biztosítékoknoproblem -denemindulazistennekse" szindrómával. Mire ezt kiderítettem, kisakkoztam, berágtam, a hajam hullott... Többször is nyaggattam itt a márkatársakat a nyomorommal, kaptam egy csomó jó tanácsot. Ezekért ezúton is megariszpekt!
Merthogy ezekkel sikerült leszűkíteni a kört a hibaforrásra; "az akksi lesz a főgenyó". Netentúrás, szerdán zárás előtt 2 perccel kereskedésbe beesés, valagpénz leszurkolás, akksi behúzás-beszerelés, azóta pöcc-röff. Köszönjük. ;-)
Szóval, Zeno, óriási a tipped. Vadállat vagy. ;-)
Az egész mizéria oka az akksi teljesítménye (hidegindítás: 500A), kora (alsó hangon 2 év...), minősége (igazi "no name") és az önindító áramfelvételében (300-350A) lehetett. Az akksi már rég túl volt teljesítménye csúcsán, az önindító felvett szinte minden csepp Ampert, AC-nek még jutott, többi meg leshetett áramra éhesen.
Szerintem.
Remélem, az általam tapasztaltak segítenek az AC-s sorstársamnak, illetve mindenki másnak is.
Nemrég vettem egy garnitúra e36-os M3-as alufelnit nyári gumihoz. Most lenne aktuális a felrakása. Az a kérdeésem lenne, hogy hol tudnék BMW-s porvédőt(vagy mit is) venni a közepébe?
Osztom a véleményed, és sztem az asszonyaink is... Csillácska már tenné le a jogsit, de mikor így a futómű kiszabadul a helyéről, sajnos el kell tolnunk szegénykém jogsiját!
De mint sokunk, ő is vezet jogsi nélkül... Wartburgot is, és természetesen BMW-t is :)))
ha a KRESZ-el nem lesznek bajok, gond nélkül átmegy vizsgán :D
Sajnos nem:( Az én leányzóm nem ilyen, egész télen nem volt hajlandó vezetni, alkoholmentes partykra jártunk. Ő suzukihoz van szokva 3hónap után tudtam rávenni,hogy végre kipróbálja.
A BMWPower.hu-ra is nézz fel, miután beregeltél, a Csináld Magad/Segítsetek elakadtam topikba írd be a problémádat! 2 óra múlva lehet, hogy már szerelni fogod! Ott is rengeteg bmw-s van, hátha ők botlottak már bele ilyen problémába.
Még mindig nem jó a kipörgésgátló, légyszi segítsetek, az én környékemen nincs senki aki ebben tudna segíteni csak lehúzós szerelők akik úgy vannak vele; Ha BMW-d van akkor dupla áron dolgozunk, úgyis bírod!
35i sperr-el persze, hogy nem tatás :)) 25I lesz valszeg amit veszek, kérdés hogy elfogadható állapotút találok-e ilyen 1.1-1.2 körül, ha coupe nem lesz akkor sedan :)
Jó vas meg minden, úgy gondoltam kinőltem az észnélküli száguldozást, így vettem egy 24TD-t de mivel istennek sem tudok 170fölé menni így visszatérek :DD Viccet félre!
400ért vettem a TD-t, most lesz még talán hozzá egy kis pénz és így vissza e36hoz. Miért tüntem el? Húú az hosszú sztori lenne. Autóm eladtam mert mikor utoljára összecsuktak akkor sokba fájt és mivel még hitel is volt egy kicsi rajta így jobbnak láttam túladni. Nagyon jó autó az e34, csak talán még fiatal vagyok hozzá :))) így 26évesen :)))
Rég nem jártam erre mert másik típusra tértem át ideiglenesen. Njickem-ből nem derülne ki, én nyitottam ezt a topicot annó csak nincs meg a kódom a Nick-emhez :))) Viszont most lenne egy kérdésem! 25I coupe-k árai hogy mennek most? Nem kereskedős ár érdekel, azt látom a használtautón, hanem magánszemélytől egy nem atomra extrázott, elfogadható állapotú mi pénztől indul? Köszi előre is
"Tradíciók híján a Lexus a modellváltáskor szívbaj nélkül elköszönt a soros hathengerestől és örül, hogy megszabadult a nehézségektől."
:)))
azért a cikk írót megkérdezném, hogy szerinte gyártás szempontjából mennyire 1szerűbb és olcsóbb egy V6-os motort legyártani mint egy S6-ot illetve vajon egy S4-es motornak megfelelő főtengelycsapágy méret amivel a V6-osok büszkélkednek vajon van e annyira tartós mint a S6é
ez a hülye cikk emlegeti a sor6 v6 témát... tegnap megkerestem...hát a sikkírónak nem sok fogalma van a dolgokról, hogy a 2 elölkaparó verdát is idekeveri...
dehogy basztatom őket, a bmw-nek van a egyik legszebb kombija(bocs touring), de hogy lehet olyat mondani egy coupéra, hogy nem praktikus... beránt az arcom az ilyen hüJeségektől...
na nem b*sztatni a touring tulajdonosokat! irgum burgum
:)))
kapott a vas új nyári papucsokat emiatt feleslegessé vált még használható 225/40R18-as gumák eladóak topikon belül baráti és rugalmas áron mondjuk 5e ungarise píz / darab meg egy Tibi csoki
Hát nem tom. :( Nagyon necces. Tagnap vittem kipufogóshoz, aki azt mondta, hogy szerinte ránézésre kb 3 hét meló van vele! :) Ma kapom vissza és ahhoz, hogy indulhassak hétvégén hétfő este menni kell az autónak. Ha minden part szakad, akkor offolom az EB-t és csak a vasárnapi OB-n indulok utolsó helyről, mert ugye kvalifikációs köreim nem lesznek. Hurrá! :(:(
Nem igazán alszom jól már jópár napja és mától hétfőig, kb napi 16 óra szerelés vár ránk és 5en fogunk az autón dolgozni!
A vezess.hu-n nem találom. És nem is bmw teszt volt hanem vmi más csak volt szó a sor6-ról de már nem tudom milyen autót teszteltek. Pedig vagy két-három napja olvastam.
Az alun én is jót röhögtem. Gondolom a gyűrődési zóna is idegen fogalom még neki. Ha anyagban nem is kevesebb a sorhat (bár legalább veztengelyből meg hengerfejből fele annyi van de katalizátorból ugyanannyi), de legalább befér az ember keze mellé mindkét oldalra és nem kell kivenni minden szarért.
Itt egy link, meg tudod nézni, hogy melyik az AC-pumpa reléje. FUEL PUMP RELAY a relé, a FUSE a bizti... ;-)
Tedd rá a kezed, valaki adjon gyújtást, de ne csak a cigire! ha érzed, hogy lök, kattan a relé, akkor az jó lesz, de olyat is láttam már, hogy egyszer jó volt egyszer nem...
Az AC-dat úgy tod megnézni, hogy direektbe rátolsz 12V-ot...ha köpi az üzemanyagot, akkor fasza, ha nem akkor nem... Próbálj meg a polaritásra figyelni, mert "elvileg nem jó, ha fordítva működteted" =))
álltalában motorvezérlő kapcsol egy relét ami direkt 12V-ot kap és a relé után van a bizti és utána a szivatttttyúúúú! :o) A relé kapcsoló fesz csak gyujtás után van.
Ezt a vezesshus Szorenyi Andrast meg jol pofanvernem egy fotengellyel, minek irogat olyan dolgokrol amikhez nem hogy nem ert, de koszonoviszonyban sincs vele.
1. Csomo helyet. Csomo csak szar van, helybol sok, terbol pedig nagy van.
2. Sulypont. Inkabb az rontja a sulypontot, ha a kocsi fel centivel a hutomaszk mogott hordja a motorjat. Lasd Audi. A Volvo es a Csingcsang pedig azert epiti be keresztbe, mert FRONTHAJTASOS GECI mindketto.
3. Aluminium. Uristen, modernebb anyagok, hat hova rohanunk? Meg csak 2008-at irunk.. hogy sulycsokkenessel is jar? Anyam borogass..
Hogy nehezebb i6-tal hasonlo eredmenyt elerni mint V6-al? Hat ezert tervezik ezeket az autokat mernokok, es nem egy kozepsos ovodascsoport. Talan pont ez a szep az egesz mernoki tudomanyban. Ajanlott film a temakorben. Es mindezek utan milyen erdekes, hogy kategoriajukban a BMW-k versenypalyan jobb koridokre kepesek a tobbi markahoz kepest, jobb oket vezetni, es - bar eleg kicsi vagyok - kenyelmesek is. Biztos marketing.
Ultem mar V6-os kocsiban (mazda mx-6, meg valami uj merci), es koszitelleg, de nem tudom mit lehet imadni a hangjukban. Ezerszer inkabb a sorhat. Hogy akkor az olyan technologiai dolgokrol, mint a kiegyensulyozottsag, mar ne is beszeljek. Es ha ne adj isten szet kell szedni vagy ki kell cserelni valamit, ket hengersor ketszer annyi munka, meg persze anyagarban is tobb...
Sziasztok.Nekem egy pár komplett tükröm van eladó E36-oshoz elektromosak,Gyáriak ha kell színkód szerint átfújom 20 ezerért a 2 db. 15 ös alufelni 5 ágú Dunlop gumikkal 30 ezerért.5x120 as. Érd. 0670/582-1519.
Vagy fehér piros. De nekem egy csl a vágyam csak mocskos drágák. Azé ha véletlen 135i-t akarnék venni, a fehérekkel vigyázni fogok, ha már két hetesen fánkot rajzoltatok vele! :D
hát igen, a soros motor hosszában elhelyezve erősen üti a hátsó lábteret és a sok literes csomagtartót, ami ma az eladásokat pörgeti. a tengelytáv meg a súlyelosztás meg senkit nem érdekel.
Így van. Egyetértek. Jó autó, de inkább fizetnék kicsit több havi törlesztőt egy piros/fekete M3-ért!!! :):) Vagy inkább még kevesebbet egy E46 faceliftes fullos 330 kupéért! :):)
Nekem a barátom vett 135i-t két hete. Teljes M packett (+hófhér+carbon look tető) és kb minden benne van ami rendelhető. Most leveleztem a Hamannal motortuning ügyében... Az autó egyébként így is nagyon jól megy és a difi is úgy működik mintha sperr lenne, legalábbis én úgy éreztem pörgés közben. :)
Tehát a 135i valóban jó autó, valóban van olyan/olyasmi mint az előző M3, de SOHA a büdös életbe nem adnék érte annyi pénzt amennyibe került a barátomnak!!!!
Neki az volt az indoka e mellett, hogy több V8 M3 van az országban, mint 135i! Mondtam is neki, hogy nem véletlenül!!!! :):))
És a sperr hiánya csak a kezdet. A 335i 4mp-et kap a Nordschleife-n, bár hosszú a pálya, az akkor is 4sec. Ez meg azt mondja, hogy szerinte jobb a 135i futóműve ergo gyorsabb. Má bocs, de, hogy szerinte jobb az egy dolog. Ehh... egyik magyar autósmédia szarabb már mint a másik!
Azt én is olvastam (amiben azt írták, hogy a lexus majmolta ugye?). Én is be akartam tenni ide aztán gondoltam annyi figyelmet nem érdemel. Erre most ez ugyanazt írja. Nem értem mi a baj a sor6-al. Az, hogy mindenki más V6-ot gyárt??
A totalszarral kapcsolatban eljutottam odáig, hogy ha meglátom a gyulavitykó valamelyik szar írományát, kinyomtatom, ráköpök, összehajtom, megtaposom, majd a vérnyulak elé vetem! :)
A vezess.hu is egyre szarabb, pár napja pont a V6 - sorhat témában írt valami nagytudású, széleslátókörű, azon is felb*sztam magam, inkább nem is idézek...
valami elekro mester SEGÍTSEN nekem mer már addig eljutotunk hogy rájöttünk arra hogy az AC pumpának a biztositékánál nincs árram és ezért nem indul a kicsikém jo lenne ha valaki tudna segiteni hogy ez mitöl van!!
aha, nem az index cikke szerint is "Ha nem megy az ESP, belép az elektronikus sperr. a kanyarban elpörgő kereket megfogja a fékrendszer, ezért a még tapadó kerék hajtani tud." méghogy m3
a cikkíró szerint nem, de aztán lehet, hogy csak ő idióta, vagy túl sokat olvasgatta a proceed katalógust :) amúgy most hogy mondod, arról is volt szó, de hogy az egyesbe-e?
Ez nem az a diffi, ami mechanikailag "majdnem" olyan mint a lamellás sperr, de a lamellák helyet valami elektronikus ketyere dönt arról hogy sperren oder nicht?
úgy emlékeztem, hogy kap rendes sperrdifit a 135i, azt úgy kipróbálnám. ha tényleg ilyen elektronikus fékező izé van benne, akkor az "erős túlzás" még egy enyhe kifejezés volt tőled :)
nekem eddig egy gumival volt szar élményem, az a michelin Pilot Power, R6-on az volt gyarilag: utcan ok, de pályán a 4-5. körben mindig elment a segge. én a Dunlopot szoktam meg, most a KTM-en a Pirelli is tetszik:) A Bridgestone BT012-014 is bejött, persze én csak rövideket stoppiezok:P (a PirelliScorpion Synccel 0 fok alatt is lehet, ha jó asz aszfalt:)))
Fotóáppárátos emberkére gondolsz? Beújított egy Seat Ibiza sportot. Cinkeltem is a matchbox-szal:) De a talikra biztos jönni fog. Még mindig fan. Épp a héten kaptam tőle egy sms-t, h a Föld az űrből nézve kék-fehér, ami nem lehet véletlen.
Én mocimon is Michelin van gyárilag és nekem bejött, csak utcán gurulok vele. Barátom vett egy Continental super contact? micsodát azt monta kicsit jobban tapad mint a gumiember de, cserébe pikk-pakk elkopott... Én is a Michelin melett szavazok.
Sziasztok. Van egy pár Gyári elektromos visszapilantó tükröm E36-osra kompletten 20ezerért eladó! Meg 15 ös alufelni 5x120 as .30 ezerért!70%-os Danlop gumikkal. Számom 0670/582-1519.Miki
utcára a sima "régi" michelin pilot sportot ajánlom, azzal sose csúszol meg, én azzal gurultam elsőkeréken vízes úton is, és első keréknek simán kibír 10.000-t hátsónak használattól függően 3-6000-t
Köszi a tippet és véleményt! Gyárilag BT 014-gyel szerelték a motoromat, gondoltam maradok a márkánál, csak a 2008-as változatánál. A 016 már dual-compound, sőt a hátsó három(!) fajta gumikeverékből épül föl, szóval csak nem szar annyira. Dragon Corsa, Rennsport tudom hogy szuper gumik, de én utcán motorozom, az élettertam is fontos. De akkor még gondolkodom kicsit!
www.fektigumi.hu - itt kérdezz utána, szerintem lesz nekik valami jó áron...
egyébként hogy sikerült kiválasztani a bridgestone -t? Sok gumit kipróbáltam már, de az egyik legszarabb a bridgestone csúszik hidegen melegen, elreped, fékezéskor sikít, talán még az avonnal tud versenybe szállni :-) .
Ha tapadni akarsz, vegyél inkább Michelin Pilot sport -ot vagy pilot powert, esetleg pirelli dragon corsa-t, metzeler rennsportot, ezek tapadnak.
Egyébként a pirelli pásztóy webshopjában is szoktak lenni jó akciók. pl 1első + 2 hátsó akcióban egy pár áráért. http://www.pasztoy.hu/motor/ Ahogy nézem pont az általam is kedvel márkákat akciózzák most!!!
coupe_3, te streetfighterként nagy gumifogyasztó vagy, nem tudsz szerezni nekem egy garnitúra jó gumit a szokásos méretben? (ZX-636-ra.) Bridgestone BT 016-ot szeretnék elsősorban.
e39-böl 2000-es évj-540iből full motoros memoriás mogyoró bör ülés!-elektromos benne minden,füthető--a háttámla félbe állitható elektromosan!!--szakadás mentes!-jó állapotban--60eft!
Hát, nemtom cabrio, hogy van vele de a németeknél kezd mocskosul felhigulni az állomány. Egyre több a cigány ott is, én már olyantól nem is vásárolok, akinek nincs paypalja. Nehéz tippet adni. Nagyobb dolgok szállítása a tengerentúlról mocskos drága és vám is lehet rá meg áfa, onnan csak kisebb csomagokat érdemes hozni. De a németek meg minden szarral lehúznak. Volt már olyan is, hogy kifizettem vkinek a cuccot és mondtam, hogy akkor küldöm a futárt és nem akarta odaadni, mert nála csak úgy lehet vásárolni, hogy ő intézi a szállítást. Persze 90eur-ért a reális 30 helyett érthető.
a fene essen bele, van egy fekete e36 320i klímás limó licitem bécsben, nemrég mér 500euron állt, de szépen kúszik felfele, pedig lelki szemeim előtt már láttam ahogy kiborítoma cabrioból a 18i endzsájnt....
Azt egyértelműen lehet, a matrica száma és érvényességi ideje is szépen látszik, csak nyomokban hiányzik a pirosból néhány darab. De amúgy minden adat sértetlen.
Elvileg nem kötekedhet, ha egyeztetni tudja a matrica adatait a forgalmiban szereplő adatokkal. Most kérdeztem kpm-es kollégától. Bár igazából: kpm-kf-nkh. Nem tudom, hogyan kell nyilat.
te most komolyan ezen parázol??? mi lett volna veled, mikor a 316-om rendszámával jöttem haza németből a 318is-el ??? tuti infarktust kaptál volna :-)))
1: A helyszínen lebeszéled a feljelentésből, bírságot sem szab ki, sőt, még telefonszámot is cseréltek, met olyan érdekes dologgal foglalkozol, és a rendőrt érdekli!
2: Semmi látható baja nincs az autódnak, de kötekszik minden miatt, nem tudod lelőni. Az ilyen akár soron kívüli KPMvizsgára is berendelhet(tapasztalat)
Például, vagy azt sem lett volna nagy fáradtság beleírni, hogy ezek csak egy másik aukció képei és ne licitáljanak rá. Mert bár így is egyértelmű, úgy méginkább.
Nincs semmi baj a sarga dobozos NGK-val, egesz addig, amig tenyleg NGK. Mint az egyetlen normalis gyertyagyartot, pokoli mennyisegben hamisitjak, azok pedig olyanok is. Volt valahol egy cikk errol, hogy honnan lehet felismerni..
A BMW dobozos NGK garantaltan nem hamisitvany, ezert erheti meg megvenni. Amugy tokugyanaz mint amit a kisboltban veszel. Ja bocs nem, atmegy a minoseg-ellenorzesen..
ez most nagyon OFFFF de meg kell, hogy osszam veletek....
az történt, hogy meghirdettema notebookom, amire licitáltak is. de ilyenkor már nem lehet felrakni képeket, ezért csináltam még egy aukciót a vaterán , ahova feltettem a képeket... a sok barom (eddig 28-an) elkezdtek licitálni rá, pedig oda van írva, hogy a notebook képei, a leírásban pedig, hogy a notebookra milyen linken lehet licitálni...
Na mindegy úgy döntöttem, hogy a nyertes ha kifizeti, elküldöm neki a képeket :-)))
szükségem lenne két nagycsavaros (amibe 10es csavar megy bele) E36 féltengelyre. Cserébe tudok adni két kiscsavaros (8as csavarok) hibátlan féltengelyt vagy akár kápét is. Ha vki tud ilyet pls szóljon.
pityi, az Alpina az M50B25, de NGK BKR6EK-t ajánlott a katalógus, hát azt kapott. Egyébként semmi változást nem lehetett érezni a csere után, csak megnyugodott a kis lelkem. :)
Ok főnök, akkor nézd meg a kocsit, aztán beszélj róla. Én sem parádézni jártam vele az Andrássyra, de nem is erre való. Akit érdekel a verda, írjon (bzsb@freemail.hu).
Mivel mindenki annyira ráér, közvéleményt kutatnék! Az m52-esek tegyék szépen fel a kezüket... jó, akkor most szépen írják be, hogy milyen gyertyát használnak! (nem adventi koszorúra valóra vagy illatgyertyára gondolok) Volt már erről szó, de itt a fórumon, mindég van valami változás... hátha van egetrengető változás ez ügybe!
Szintén érdeklődés: motorhiba után kib@szott drágán felújított 318tds touring '98-as évjáratban, 15" könnyűfém felnikkel (kettőn még elfogadható nyári gumi van), jelenleg téligumikkal, mit érhet most? További info: elektromos ablak elöl-hátul, fűtött tükrök, digit klíma, tetősínes, stb., stb., kivéve bőr, fedélzeti kompjúter, tolatóradar. Nem mintha számítana, de elvileg 122.000 futott km van benne. (csak én raktam bele 36-ot). Esetleg érdekel valakit?
Szeretnék érdeklődni, hogy '98-as tds touring-ba van-e valakinek hátsó ajtó teleszkópja feleslegbe? Esetleg megválna tőle ócsó pézér, de legalábbis mérsékelt áron? He? Köszi, a bzsb@freemail.hu-ra lehet írni a fennti termékkel kapcsolatos ajánlatot.
Ha esetleg valakinek kell, akkor van egy pár touring hátsólámpám (sárgaindexes) meg egy pár első fényszóró (nemtommilyen, tán gyári). Ha kell, akkor e-mailben ajánlj érte valamit.
majd utána mossatok kezet(szemet), de érdemes beleolvasni a suzuki topikba, mert úgy látszik ott is ismerik a sav fogalmát. A hirdetős csávó kapta az arcába...
Volt egy haver. Gyújtás,indítózás,nem indul. Tréleren akarta vinni az autót bmw szervízbe 100 km-re. Mondtam neki, próbáljon bele egy másik akksit. de teker rendesen és semmi gyengülés stb.....Mondtam neki hogy nem baj,csak próbáljon mert ez effektíve egyszerűen megy. 10 perc múlva fut vissza, hogy bassza meg, ez volt a gond, tuti minden.
Attól, hogy hallod tekerni és nem halványodik a műzerfal kielző, az bizony nem minden ezeknél a kocsiknél. Egy próbát megér.
Ha tolásra indul és utána van rendes benyanyomás akkor az AC talán jó de ez sem tuti, engem anno kontakt hiba szivatott. Relé+bizti jó volt de a tankban elvékonyodott a vezeték töve, bár nem értettem hogy miért nem verte le akkor a biztit.
Szóval kérjetek kölcsibe egy akksit és prósza neki. Ha nem változik akkor lehet tovább menni.
AC bizti+relé,vezetékek az AC környékén. A 25i-nél 3 bár körüli nyomás kellett. Azt tartósan kell produkálja az AC.
És ha nem ezek akkor még az önindítót sem zárnám ki, csak sajna az macerásabb műsor.
A benzines BMW-knek indulni kell ha az alapok megvannak.
A románok csak dízelt hordanak. Első kézből tudom. Amikor az E39-et kerestem, az oroszok hordtak el mindent. Különben egy virágcserép keményebb mint egy BMW szélvédő, úgyhogy vigyázzatok.
Üdv márkatársak! Tudom hogy ez nem az adok veszek topik de hátha van valakinek elfekvőbe ilyen alkatrésze,és egyuttal kisegítene egy másik márka társat.
36-os kaszni elemeket keresek: -Géptető -Jobbos sárvédő -bajusz léc nagyveséshez FONTOS,hogy sérülés mentes és diamond swartz színű legyen!
csergojozsef@gtt.t-online.hu 06-30-3500-276 Budapest
most mondták a tévébe', hogy Nyúl-községben megválasztották a Húsvét legszebb nyusziját... egy oroszlánfejű törpe-vérnyúl nyerte meg... volt valami közöd hozzá? :-)))
SZiasztok! Van egy kis elektromos hibám; a kipörgésgátlót nem lehet bekapcsolni ha jár a motor. Mikor ráadom a gyújtást akkor müxik de ha beindítom akkor nem reagál a gombra. Valami ötlet?
Bocs az örök offolásért, de a tuningistákat verje meg a zsidók Istene. Akinek meg E46a van az áruló! Többet nem vezetek jogsi nélkül, s részegen sem, akármilyen lazák a topikalakítóink. Hazaértem minden gond nélkül, aztán sikeresen bevertem az E46 szélvédőjét a garázsban... Véletlen volt, de megérdemelte a geccccci. OOOOlllyyyaan részeg vagyokkkkk..... Bocssika Bucsher Te józanéletű
ne fárassz, te az osztrák ebay-en megtaláltad a német céget, de én egy osztráktól vásárolok, de szerintem teljesen mindegy és teljesen lényegtelen az egész, mert az én osztrákom is egy arab. :-)
Jól emlékszem, h Te hoztad azt az E34-et replika M-es felnikkel hazánba? Talán azt láttam ma Győrben a Margaréta mellett nyitott motorháztetővel, és Z-s rendszámmal?
Pityke!
Meglett a Fanatics-os matricám. Dobok majd fel róla képet, bár még finomítani kell, mert fekete betűvel lett, s nem naygon látható.
Nem a tulajdonos a lényeg, hanem hogy hol van bejegyezve a cég. Te azt írtad, hogy az osztrákoktól veszed amit én belinkeltem az pedig a német cég, csakhogy az osztrák ebayen is ua. a cég van. De teljesen mindegy egyébként.
Eredeti gyári futóműved nics véletlenül 3-as Coupéhoz? Az érdekelne...
Dehogynem... Én gyártom majd az elsö sárvédöt / az enyémen lesz, a képen nincs / a tankot, az elsö és hátsó idomot szénszálból. Ráadásul ki kell faragjam a formákat, bár van hasonló, amit átalakítok...
szerintem olajsapi levételnél normális ha elkezd összevissza járni a motor, én azt tapasztaltam, hogy az ilyen egyenetlen alapjárat és fulladozási dolgokat általában valamelyik vákuumcső elszakadása vagy az alapjárati motor okozza, mondjuk oooo biztos többet látott már ilyet mint én.
Frankó... De hogyan dugtad ki a füleidet? Ki van vágva a sisak? :-) Lehet lesz mocim nekem is... Már motort is építek, nem csak autókat hagyok félbe mostmár... :-)
:) azóta nem fulladt még le talán egyszer sem, bár a melegindítás után megmaradt a fordulatszámesés/ingadozás. meg ha kinyitom az olajbeöntő sapkát akkor is fulladozik továbbra is :(
Kis segítség kellene!Kezemben maradt tegnap a visszapillantó tükör.De nem a regasztásnál vált le.Nem tudom visszapattintani.Már sikerült elrepeszteni a szélvédőt is :(
Ő olyat nem engedhet meg magának, ebből él. Nemrégen jött meg Los Angelesből, valami motoros akárminek festegetett. Van egy német motorépítő, az ő egyedi gépeit is festi, de itt egy oldal a munkáiból Tony
vigyázni kell az ilyen profi festőkkel, mert a lényeg az apró részletekben van... amikor a sisakomat csináltattam tökéletesnek látszott, de kb fél óra nézegetés után 20 hibát találtam rajta... mindegy most már 4 éves lassan jön a következő sisak...
ha ki akarsz utalni 10 eurot. akkor arra itthon levonnak 10 euro kezelési költséget de mivel a k@cs@g bank nem áll közvetlen kapcsolatban minden kinti bankkal, ezért ha még egy bankon keresztül megy apénzed, ott is levesznek belőle valamennyit. Na most ez mivel harmadikvilágbeli országban élünk, nálunk úgy néz ki, hogy vagy 20 euróba kerül, és akkor a vevőhöz kábé 7-8 euro kerül a bankszámlájára a 10 helyett (persze ekkor nem fogja neked elküldeni a cuccot amíg a maradék 2-3 eurot nem küldöd utána újabb 10+X euró költségért ) vagy fizetsz 30 eurót, és a megmaradt 7-8 eurót benyeli a bankod mintha annyi lett volna a kinti költség.
Van egy profi airbrush festő haverom (Bocskoréknak ő festete a vadészgép sisakokat pl.), elintézem hogy egy fáintos vérnyulat pingáljon a kocsid hátsójára, így emlékeidben örökre megmarad, a pörit meg nem fontos megkóstolnod :)))
Gondolom, ha kopott lenne, látnom kéne csinos kis olajfüstöt, vagy nem húzna úgy, mint barom. Mert fentieket nem tapasztaltam. Meg se veszem, ha ilyen. Az önindítóban most cseréltettem a behúzómágnest, mert szétszedés után látszott, hogy annak vége van. A többi darabka ránézésre rendben volt. Ezért nem értem, hogy miatarkabab van. Még egyszer köszi a tippeket!
Hát b**kódni én sem szeretnék vele, meg a sajnálás nálam is megvan.
A segítőkészséget meg vágom, már most többet tudok, mint tegnap. Ez az első E36om. 323i, gyártás: 95/10. Legszívesebben kicserélnék minden - a futásteljesítmény okán - legatyásodott cuccot, de nem vagyok Csányisanyi unoka sem.
figy.... én nem tologattam, erre nem volt se energiám, se szívem...
kiméregettem, hogy mit hol ad le, ellenőriztem a relét, a biztit... az AC is működött, de volt, hogy nem hallottam, hogy búg! indítok semmi, kiveszem, visszarakom ment.... kezdte megadni magát... Este beálltam a Tescóparkingba, bevásároltam, kijövök, nem indul.... NA akkor csapott szét az ideg... de azóta szépen gurul!
Jaaaa!!! JÓTANÁCS AZOKNAK, AKIK MÉG NEM NÉZTÉK MEG A HÁTSÓ FUTÓMŰ SEGÉDKERETÉT!!!!!!!!
Nézzétek meg, mert nincs kedvem a hírekben törött E36okat lesni, és halott sofőrök utasok családtagjaira gondolni!! Úgyhogy légyszives! Azóta 2 E36os BMW-s jelezte, hogy nekik is szét van szakadva! az a 100-150ezer HUF nem pénz néhány életért, és a szép autókért!!!!!!!!!!! Képeket nállam találtok, a lent említett címen!
Köszi, MaciE36! Vadállat vagy! ;-) A kép nagy segítség, meg a felajánlásod is! Valszeg szavadon foglak és fogok írni, mert az a sejtésem, hogy szükségem lesz a többi képre meg a tippjeidre is, az AC-cseréhez, ha az a hunyó. Bár azt nem értem, hogy ha rossz az AC, akkor hogyan pöffen be rögtön, ha betolom(/juk)... Ezt meg tudnád magyarázni? Vagy valakinek van ötlete?
Nekem AC csere oldotta meg, a relé, és a bizti fasza volt... nekem egyszer indult egyszer nem.... tiszta szopóka... érdemes új szűrőt venni az AC-re, és a tankot is kitisztítani.
sok sikert, ha AC-t kell csrélned, vannak képeim, tudok segíteni
macie36 kukac icedsl.hu, ha lenne privát kérdésed az ügyben
az elnyomás megvolt. ;-) a hiba viszont nincs meg... holnap folytatom. nem kicsit idegesít, hogy küzdök, mint disznó a jégen és még mindig nem tudom, mit kell vegyek. Kellemes Húsvétot, Boldog Nyulat Mindenkinek!
nekem volt egy 520i 24v e34-em,és abban sem volt ews--de 1xrű szedd szét a kulcsot,ha van benne egy kis henger akkor ews-es ha nincs akkor nemvan bene!
Vettem már ebayen nem egy dolgot, soha nem fizettem ki. Egyébként is ha igényt tart rá, írja bele a leírásba, utólag ne szarakodjon. Ilyen szempontból a paypal is vicces, mert ezek a tetű fritzek ott is elkérik a költségét. És ha veszel 70EUR-ért vmit, akkor is elkérik azt a szaros 1-2 eurót. Ehh... haggyuk.
még jó hogy ennyi okos ember van itt köztetek egy E36 os om van 1992 es és szerintem kibaszotul nincs benne ews és ha már itt tartunk mi az az ews me 3 forumba irtam és mind a háromban más mondtak rá:-)
Most lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de nem tudom hol keressem az AC reléjét... Illetve lövetem sincs melyik lehet a biztosítékja a motortérben lévő dobozban.
Azért kérdeztem főleg. Amúgy meg szerintem az utólagos riasztós cumóra gondolt... igen, mondjuk így elég nehéz segíteni, ha nem ad meg valaki az autóról semmi infót.
Asszonypajtásnál műkszik az ülésfűtés én nem nagyon érzek belőle semmit se... Teendők? Mielőtt elviszem szerelőhöz??? Bár most már jön a jó idő és télen se voltam megpusztulva nélküle.... :)
helló azt szeretném meg kérdezni hogy az AC hol helyezkedik el a kocsiba mer sztem nekem is ilen gondom van és meg szeretnénk nézni hogy müködik e csak passzolom h hol van
Kiegészítem a tüneteket: a többedik indítózáskor már hasonlóan csetteg, mint amikor fenékzárlatos az akksi. De az, ugye, hibátlan (most vettem; Bosch), illetve ha csak gyújtásra teszem, minden elektromos cucc müxik, hibátlanul, nincs áramesés. A sikertelen indítózás után, amikor visszafordítom a kulcsot, még 1-2 másodpercig hallani egy búgó vagy zizegő hangot.
Az indítózós-nemindulós probléma engem is érint, sajnos... Tünetek hasonlók, mint zeno-nál. E36om van (2 hete), önindító teker, akksi pöpec, moci hol indul, hol nem. Síkideg vagyok...
Lengőkarral együtt. Meyle erősített 37ezer körül, gyári 50 körül. A meyleben külön lehet cserélni a gömbfejet és a talpast is, de spéci prés kell hozzá, ami nem sok helyen van.
De miért kéne vállalni a kinti költséget?? Az ő bankja, ő választotta a költségekkel együtt. Persze vannak bunkók tudom. És a 10EUR is sok. Paypal az nyerő és vmennyire védve is van az ember csak a németeknél még nem túl elfogadott.
Nekem is volt ilyen jellegű problémám,én megütögettem az öninditót és akkor jó lett . Lehet neked is, vagy elvan kopva az öninditódban a bronzkefe, de lehet ,hogy csak fel van akadva és azért nem indit !Én nekem sajnos cserélnem kellett a bronzkeféket,de azóta rendesen működik.De az is lehet,hogy gyújtás kapcsoló probléma!
sziasztok! lenne egy olyan problémám hogy tegnap elött pöcire indult az E36 om tegnap reggel meg semmi teker de nem indul be! mondták már hogy lehet hogy letilt valami de se riaszto nincs benne se semmi! ha valaki tudna segiteni meg köszönném
Nekem két problémám van a normális melóval: Valaki parancsol, és korán kell kelni. Eddig megúsztam az ilyesmit (kivéve az amerikai rabszolga napjaim), s azon ügyködök, hogy ezután is magamnak dolgozzak.
Soha nem értettem ezt a törésmentességet. Az E46nak vagy újra lesz fújva a csomiteteje, vagy találok egy titansilbert. Nem beszélve az anyós oldali ajtóról, amin van egy horpadás. A bal hátsó ajtón is van egy karcolás, amit az eladó elfelejtett lefényképezni. De leszarom, mert olcsó volt, kemencés festéssel kijavíttatom, és még mindig szervízkönyves, kevés km-el. Ha én mondjuk egy "hitelre veszek használt béjemvét olcsón mert nincs benne motor de úgy néz ki, mint ami 20.000 euróba kerül" vevő lennék ( a 316i-k vevőköre ilyen) akkor nem a törésmentességet nézném, hanem a futott km-t és a számlákat. Ezért hoztam ezt. Különben amikor az E36-omat néztem, láttam hogy volt fényezve a hátsó ajtó és sárvédő, de volt vele egy zsák számla, szervízkönyv (1999-ben abbahagyva), és tele volt extrákkal, ezért megvettem magamnak. Jól kibaszódtam, de még mindig nem bánom:))) Ja, ezt még el kell mondjam. Az összes haverom, szomszédom, akik látták a vasat, azt kérdezték, hogy akkor most eladod a feketét? Mert hülye lennék megtartani, ha van újabb. Mentem az E46-al, vannak jó dolgok benne, a gyári hifi már nem annyira szar, de amikor utána visszaültem az E36-ba, úgy éreztem, mintha megcsaltam volna a szerelmemet egy kevésbé jó nővel...
ahogy néztem, minden elemen van valami szar. pl köszöbök végig megnyomva, meghorpasztva, eltérő színűek az elemek, stb stb... és összesen nem nétem talán fél percig...
deviza utalás általában minden banknál 10 euro + a kinti költsége is 10 euro, magyarán ha ki akarsz utalni németbe 10-eurót akkor az 30-ba kerül.... paypal-al éri csak meg...
a bontottra mennyi gari van? meg egyébként se az ebayhez mérd, mert ott még rájön az utalás és a szállítás költsége, na meg ugye valamit nekem is kell keresni rajta...
nyugodtan fikázhatod, nem egy gyári bmw minőség, ezt én is tudom, de van rá 2 év gari, és a magyar utakon az a tapasztalatom, hogy inkább 2 évente lecserélem az utángyártottat mint a gyárit, mert egyik se bírja jobban az itteni viszonyokat.. és árban jelentős a különbség...
sárga telót piros rugóval az leginkább a hotdog vagy shell párti embereknek való, egyébként maximusz kocsija alát tettünk ilyet, és kb 2 hónapja megy vele a kocsi de elég jól bevált eddig.
bazzeeee sose felejtem el, 1982 budaörsi m7 kivezető áfor kút, büfében megkajálunk családilag, majd bepattanunk a fehér kombi vartyogóba, fater indít csikorgó kerékkel irány balaton, 1-2-3-4 már százon is vagyunk és ebben a pillanatban felcsapódik a motorházfedél :-))))
Dehogy adom.... Inkább járok klíma nélkül... de úgy látom itt sokaknak nyiszog zörög a gyárilag klímás is! Lehet utólag került bele mindegyikbe?? :D:D:D:DDDD
Ford escort kabrióban van egy kis élményem:) Egy iparos elvitt egy körre, s 120-nál felnyílott a motorháztető, és beverte az ölünkbe az ablakot:D Nem mertem röhögni, mert a másik majdnem sírt:)))
Én nem rontanám el a hathenger hangot sportkipufogóval. Úgy csak egy lenne a sok húzatomvárosbanhogyhallják autóból. Viszont ennek az 1.9-es négyhengeresnek micsoda rusnya hangja van, az beszarás. Ha coupé volna, és meg akarnám tartani (akkor viszont minimum 28-as lenne:), vennék rá egy sportdobot, mert így olyan hangja van, mint egy 1.4-es corsának. Az öthengerfan unokatesóm ma bekukkantott a motortérbe, és csak ennyit mondott: Ebben hol a motor? Jaaj ott hátul az a kis izé...
Amíg tegnap este kivitted a kocsit a garázsba én a bnőddel már levajaztam ezt a nyúlkérdést! Belátta, hogy a tapsinak a tepsiben a helye. slussz-passz! :-)))
nekem az első kocsim egy fakópiros kombidacia volt 1992-ben nagyon is lehetett akkoriban csajozni vele. 17 éves voltam, közgazdasági szakközép 3. osztály, az osztálytársaim trolibérletre spóroltak, én meg suli után simán felszedtem a csajokat és menőztem a dácsiával :-)
szerintem a motoros ülésnek nem az a lényege, hogy motorosan lehet állítani, hanem az, hogy neked van, másoknak meg nincs. Nekem utoljára a jeep-ben volt, és az egyetlen értelmes dolog amire használni lehetett az az hogy, ha a 2-es állást beállítod full előre, előredöntve, előrehajtva, akkor csak meg kell nyomni a 2-est és amíg hátrakiséred a csajt pipázni, az ülések előremennek maguktól :-)
Millio aprotartozek kell a muvelethez. Konzolok, klimavezerlo, klimas futescsap, klimas futesbox, kompresszor, szarito, vezetekek, csirkebelek, klimas minden.
A muvelethez a motorrol minimum lejon a szivocso, a kocsi belsejet pedig teljesen szet kell szedni. Muszerfal, kardantakaro, kormany, mindennek ki kell jonni hogy hozzaferj a futesboxhoz.
Nem bordó az. Ferraripiros:))) Azt írta a legutóbbi spraykupakon. Ő a tereprali gépem. Értsd: 80-al tépem az erdei utakon, mikor gombászni megyek:))) Ja és tetőcsomagtartó rúlz. Az E39 garázsa a dákó tetején jött haza, deszkánként:)
elcseréltem vele a kínai lámpákra, holnap hozom el tőle a nyúlt... :-))) ezentúl én hízlalom... és nem holmi pepe nyúltáppal, hanem rendes kosztot fog kapni...
Anno a golfommal szoptam sokat, a gyári recaro macskaköves úton érezhetően döntötte hátra magát. Egy 10-15km-es pesti út után újra kellett állítani, utáltam is...
Hát olyan kopott űlésem még nem volt, ami elállítódott szóval ebben nem tudom mi a helyzet. De memória nélkül szerintem elég szax mikor beűlsz egy fele akkora vagy kétszer akkora ember után és egy negyed órát szarakodsz az űléssel! :)
Ha van időd, a bőrről dobhatnál képeket, bár most nem aktuális, de azért baxa a csőrömet. Fűthető? Nekem fűthető sport-szövet van, de manuális. Simán be lehet kötni a motorokat, vagy barkácskodni kell?