Most szeretnék vásárolni 2002-es Mondeo dieselt. Tanácsotokat szeretném kérni, hogy mire figyeljek (szériahibák) és mennyire megbízható autó. Előre is köszi!
Arra gondoltam, hogy ha simán csővel direktre kötném, és aztán elküldeném a fedelet, akkor meg tudnád-e csinálni és visszaküldeni? A munkadijat utalnám. Nem teszi tönkre az adagolót ha kb. 1000 km-t szűrő nélkül direktbe kötve megyek vele?
Alánézel és a váltó oldalára rá van dugva egy csatlakozó. Csak simán le kell húzni róla a stekkert és ki kell tekerni és kicserélni ( nem emlékszem mekkora kulcs kell hozzá. talán 17, 19?? , de lehet tévedek)
Pont tegnapelőtt dícsértem meg, egy másik tranzitos társ előtt a jószágot, illetve általánosságban a típust dicsőítettük, lehet hogy csak elbízta magát :) Viszont ő mondta nekem hogy az ő gépe 130-at bírja elég szépen, én gps szerint olyan 120-ig tudom tolni neki, de akkor már nagyon pörög, és nem eshet neki jól, lehet hogy egy másik áttételezésű váltója van? Vagy override-os? Mindenesetre ha jól tudom nekem az ötös 0,81:1 hez míg a legnagyobb áttételű 0,78:1-hez vagy valami ilyesmi, így ezen múlna? Emlékszem itt a régebbi hozzászólásokban van erről szó valahol, majd jól utánanézek.
Köszönöm a sok hozzászólást! Ma kénytelen voltam menni vele párszáz km-t, és egyenlőre semmi gáz, csak nincs 5-ös. Trafo, ha tudsz segíteni azt megköszönöm, viszont ha jól tudom te sokszáz km-re laksz tőlem, és kvázi budapesti vagyok. Tehát meg kell fontolnom a dolgot, az utazás sem ócsóó...
Amikor megvettem a tranyót akkor majdnem az egész topikot átolvastam, és tudom hogy kened-vágod a dolgokat, így biztos vagyok benne hogy a te segítséget aranyat ér, viszont a távolság tényleg probléma, ha esetleg tudsz ajánlani valakit aki reális áron tud nekem ilyenben segíteni, az jó lenne, és ha nem lenne nagyon messze.
Ez mind így van, tehát én ezzel hazajöttem 50 km-t, és megvan 1234 hatra.
Van könyvem is... Délegyházán lakom, az kb. 30 km.
Az volt, hogy beraktam 5-ösbe, és nem történt semmi, mintha üresben maradt volna, majd beugrott a helyéra, vagy nem tudom mi, és akkor mivel addig eltelt pár másodperc, a motor meg pörgött, újra lett kapcsolat, és akkor pörgött meg a kerék... Aztán megint mintha üresben lenne...
Ma az M0-on tenném 5-ösbe a kis vigyorit, és mintha üresbe tettem volna, volt egy pillanat amikor mintha kis késéssel megtalálta volna a sebességet, a kerekek kipörögtek, de azóta eltünt az ötös. Be lehet tenni, de nincs kapcolat a motor és a kerekek között.
Mivel nem értek hozzá, az lenne a kérdésem, ti biztos tudjátok, hogy egyrészről most akkor mi történt, és mi volt az oka, illetve ha így használom, nem lehet-e még nagyobb baj, gondolok arra hogy esetleg nem kerülhetett valami a váltóba ami eddig az ötös volt, és eheti meg a többi sebességet?
Eddig nem volt semmi baj, igaz, a kuplung elég kemény, és az egyest is nehezen veszi....
Ha valaki tud, segítsen, most nem merem használni, de mennem kellene... Esetleg arra is ha tud valaki valamit mondani, mennyi a javítási költség, azt is megköszönném!
Meg tudom esetleg én is javítani valahogy? Esetleg tudsz helyet ahol lehet venni? Mostanában beállítottam az autót rendszeres használatra, és folyamatosan szükség lenne rá.