És olyannal találkozott valaki, hogy bizonyos üzemanyag szint alatt olykor berezonál valami a tanknál?
A régi AC-vel is megvolt már ez a jelenség. (Nagyon hangos volt már maga a szivattyú, alapjáraton járatva bent simán elnyomta a motort a nyígó hangjával :))
Az ACt kicseréltem, nagyon szép siman dolgozik, de ez a berezonálás megmaradt. Kb negyed üzemanyagszint alatt jelentkezik és mikor ráaadom a gyújtást és nyom az AC, akkor hallható. Aztán beindítom, valamikor még olyankor is hallható aztán elhallgat és utána már nincs ez.
Próbáltam neten utánakeresni, pár helyen a nyomás szabályzót írják a hang forrásának és hogy ki kell szerelni és ki kell tisztítani.
A nyomás szabályozó ott van a tanknál felerősítve.
Tudom mire gondolsz, de itt más a helyzet. Rosszul írtam le. Szóval amikor a gyújtást ráteszed, akkor van egy búgó hang. Ami simán hallható, de a indítás után a motorzaj elnyomja. Ezzel nincs is gond, csak az én autómon ez a búgó hang időnként felerősödik, mintha erőlködne a szivattyú... és ez már nem a normális működés, mert hasonlóban már volt részem, akkor elég nagy munka volt az üzemanyag rendszert kitisztítani.
Tapasztalom, minden autómon, amit használtan vettem, tucatnyi olyan javítást találtam, ami nem engedte feltételezni szakember jelenlétét. De ezek szerint akkor mégis ott volt, csak "máshogy" javította.
Amikor adtam el az autókat, mindig melléadtam egy rakás alkatrész és szerviz számlát. A probléma, hogy a vevőt nem érdekelte... csak a km óra állás, és hogy mennyire karcos a kasztni.
Mert ugye a karcolásokon múlik, hogy megbízható-e az autó! :)
Érdekes, nekem mindig volt, van hangja a szivattyúnak. És nem is halk. Kellett már cserélni, mert megállt, és az új szintén elég hangos (vagy az én fülem érzékeny).
Xsara HDI üzemanyag szivattyúját, ami az ülés alatt van, lehet javítani, felújítani? Mintha kezdene néha halk búgó hangot adni... :( 2011-ben már volt vele problémám, akkor nagyon hangos volt, el is kezdte darálni magát, és mire oda jutott az autó, hogy kipucolják a tankban lévő szűrőt, addigra már fémszemcsék kerültek a rendszerbe. Akkor ki lett mosva a teljes üzemanyag rendszer a tanktól a porlasztókig (azok felújítva). Eltelt 60 ezer kilométer és most halkan, de búgást hallok, ezért érdeklődöm, hogy lehet-e ezt felújítani, javítani, tisztítani, vagy csak a csere jön szóba?
Sajnos az elöző tulajdonosnál elromlott. Olyat rakatott bele amiben nincs is ilyen bajuszkapcsoló. Kompletten cserélték a kormánynál lévő kapcsolókarokat. Vajon mennyibe kerül egy ilyen bajuszkapcsoló? A szerelő annó 60ezret mondott neki. Tényleg ilyen drága?
A kijelző melletti gombok a dátum/idő beállítására valók. Ha a bajuszkapcsoló váltógombja nem működik, akkor nem fogod tudni kapcsolgatni a kijelzést. :(
De jobban jarsz, ha leszeded a csomiajtó kárpitot és a középső fóliázott résznél benyúlva a két fület összenyonva kitolod a komplett foglalatot, majd ezután oldalról lepattintod a búrát.
2002-es 1.4 Citroen Xsaramban ma reggel valószinüleg összetörött a váltó, mert csak a rükvercet és negyedik sebességi fokozatot veszi. Járt már esetleg így valaki? Tud valaki esetleg eladó váltót az autóhoz?
De igen, valoszinu a nyomaskapcsolo lesz az. Allitolag ez rendszeresen tonkremegy, de meg nem volt idom szetszedni es kideriteni, hogy tomitescsere eleg vagy komplett kapcsolo csere szukseges.
Sziasztok, megtaláltam a tempomat hibáját. Leírom hátha más is így jár.
Tehát a kuplunghoz van erősítve egy műanyag darab ami benyomja a kuplung kapcsolót ha rálépek a pedálra. Ez volt elfordulva, tehát csak vissza kellett forgatni a helyére.
Más
Voltam ma egy szakinál aki megjavitotta az automata világítás kapcsoló kart. Esetemben nem a réz karika volt rossz, hanem az egy nyomtatott áramkör. Plusz rendelkezik Lexia val, és korrektül végig nézte a kocsit, és végre olyanra is választ kaptam, hogy mi miatt nem megy a tolató radar. Szóval csak ajánlani tudom, ha kell valakinek a kontak, írjon emailt.
Hagyományos esetben a kormánykapcsolókról közvetlenül mennek a vezetékek az autó egyéb részeihez. A COM2000 esetében pedig egy külön elektronika van a kormánykapcsoló egységben, ami kommunikál a többi elektronikával.