Igazából nem az, de nem sokan akarják rendesen végigcsinálni, sem szakemberi, sem kuncsaft oldalról. Mondjuk megfizethetetlen az alapos munka, illetve az autó nem ér annyit sok esetben..
Nem annyira vastagra gondoltam:)) Azért egy nyúlvány vastag lemezből van, tud rajta olyan rozsda keletkezni, amihez kevés bármilyen rozsdamaró, fizikailag koptatni kellene. Vagy mondjuk egy rozsdásodásnak indult küszöb, ami még nem lyukadt ki, nem kell vágni-hegeszteni, de belülről kezelni kellene.
Saját autómat újra fényeztem.viszont a lakk kicsit narancsos lett.minden előírást betartva pontos kimért mennyiséggel dolgoztam.szeretném a tanácsotokat kérni hogy hogyan tudnám korigálni a problèmát.carpro közepes narancs eltávolító koronggal kihozható?van valakinek tapasztalata ezzel a koronggal?
Úgy néz ki szert tettem egy abszolút rozsdamentes Honda FR-V re.
Mivel hosszú távra tervezek vele, jó lenne megőrizni ezt a gyárias állapotot.
Mit fújnátok rá? Az olcsó bitumen alapú dolgok nekem nem jöttek be, ha nincs évente felújítva akkor sokszor inkább elfedi az alatta folyó rozsdásodást.
Én legalábbis így vettem észre.
De akkor mi legyen? Gumi, vagy zsír alapú inkább? Esetleg milyen konkrét termék javallott?
Üdvözletem!Köszönöm a választ!Az alsó képen lévő pisztolyom van nekem is.Ilyennel volt sikertelen a próbálkozásom.Mégegyszer köszönöm a segítséget Mindenkinek!
Próbálj meg okostelefonra tenni color mixer nevű programot. Nekem ez fent van, de biztos van 100 féle, meg olyanom is van amivel meg lehet állapítani a kamerával a ral számot. Color grab a neve amit feltettem.
Ha a kép jobb oldalán lévő alkatrész (?) a minta, akkor nekem az tök olyan, mint az alsó festékesdobozon lévő piros. Bár ugye a monitor is csal, meg a fényképezőgép is. Másrészt egy jobb festékboltban talán akad RAL színkártya, biztos meg lehet nézni mi a valódi színe a trakinak.
Sziasztok. Még új vagyok itt,bár régóta olvaslak benneteket.
Szerintetek ez mitől lett ilyen? Második bázisréteg után vált ilyenné. Maradhatott hígító a pisztolyban? Miért csak a második rétegnél jött elő? Csak a moci tető elején olyan,máshol tökéletes. :(
A teljesen rozsdamentes állapot megóvása a cél. Egy felső középkategóriás autóról beszélünk: Lancia Kappa.
A jól dolgozó az értelmezésem szerint: ért hozzá; a technológiai lépéseket, sorrendet betartja; ha valami extra dolog felmerül, akkor szól, elmagyarázza (innentől akár már "lelkiismeretesnek" is nevezhetném).
Nincs még különösebb gyakorlatom 2K epoxival. Fémtisztára takarítottam, zsírtalanítottam, csiszoltam, ezek után ráfújtam, 1 napot száradt. Csiszoláskor nem válik le, így akkor azt gondolom jó lesz.
Van! A régi rácsvágós módszer. Mitől kellene lejönnie? Ha csiszolni kezded száradás után,és nincs csiszolási szél,vagy udvar,akkor az jónak tekinthető.