Olvasd el a Hírmondóban, hogy Solymár elbénázza a kistérségi lóvékat. Vajon az elszalasztott lehetőségekért is felel valaki? Ráadásul az önkormányzat ülésén össze-vissza hazudoznak, hogy mentsék a trehányságukat. Szerinted ezért is felelni fog valaki? Ne erőlködj a válaszon, megmondom: röhögni fognak a markukba.
Nem úgy van az! A települési képviselő a tevékenysége körében másoknak okozott kárért a polgárjog szabályai szerint felelős! (Önkormányzati törvény, 1990. LXV.)
Olvastam az előterjesztésedet a Képviselő-testületre (bár ne is tettem volna) viszont egy indokot sem ami igazoólja az "ideiglenes" kialakítás helyességének bizonyítékát, állandóvá tételét (vagy nem)! Továbbá a beruházás (Turista u.) szükségességét. Ha a Műszaki Bizottság elnőke (mint ész) biztosan van aki ért hozzá. Gondolom megnézted, hogy Majthényi u. NINCS! Hova viszed a forgalmat. A perben remélem vállalod a zajártalommal, nyugalmam, birtokom károsításával, értékcsökkenésével kapcsolatos költségeket! (biztosan nem mert mint testületi tag fedezékben vagy. Ha viszont "bukta" van azt is én MI fizetjük, )
Éjszaka alig van légiforgalom, mert azt igen drágán lehet megtenni. Az ún. nagyvasak (B747, 757, 767, AN-124, IL,76 stb) pedig szinte sosem közlekednek éjszaka mifelénk.
Nagyon rozoga a házad, ha ettől is megremeg. Az ablakodban nézd meg a gittelést. Én jól alszom, ha itthon vagyok és nem a reptéren. :-)
Hát ez jó! Tizenöt éve Solymáron egy-két tucat telefonvonal volt, két és fél közért, benzinkút egy se, ahol most fekvőrendőrt hiányolnak az aszfaltra, ott madár csicsergett a bokorban. Legfeljebb a PEMÜ-t b.sztattuk, hogy elásott valahol egy kis cipősarkot... Most, viszont a repülőgépeket hajkurásszuk a fejünk felett! És, sokan úgy tartják, hogy nem történt itt semmi....
Én úgy oldanám meg a "kit-kat" rácsot, hogy odahegesztenék egy laposvasat, engem is zavarna... együttérzek... én is csendmániás vagyok... Ez a hegesztősdi nem járható út?
Ez itt nagyon off téma és nem lehet néhány sorban túltárgyalni ezt a témát, ezért ezt meg sem próbálom. Ha érdekel ez a dolog, akkor inkább személyes találkozón kéne erről dumálni.
Hidd el, a röpcsik szabályosan röpködnek felettünk. :-)
Megkaptam. Én is találtam hasonló térképet siklóernyős oldalon. Igaz ott más kóddal voltak jelölve a légterek. TMA azt hiszem. De látom az Index-es hozzászólásokból, hogy szakértőre találtam. Amit belinkeltem a leszállásról és felszállásról akkor az micsoda? Én azt hittem, hogy a leszállás meg a felszállás az külön tészta másik légi irányítóval más szabályokkal. Solymár fölött a 750m-t betartják a Zsíroshegynél Nagykovácsi felől érkezve? Ezek szerint Nagykovácsi felől érkezhet repülő? Amit én linkeltem aszerint nem. EU-s szabály szerint Természetvédelmi körzetet csak megfelelő védőtávolság betartásával közelíthetne meg repülő. (ezt valahol a Net-en olvastam) Ezt is betartják? Ráadásul Pilisszentiván-on Fokozottan védett természetvédelmi övezet van.
A zajtérképet mint hatástanulmányt miért a templomtéren készítik? Ott természetes, hogy a repülőmentes időszak átlaga és a repülési időszak átlaga között nincs nagy eltérés, nemúgy mint a Zsíroshegy lábánál, ahol egy-egy elszálló repülő jobban zavarja a madárcsicsergést, a természetet.
Persze egy szavam nem lehet, mert az Árpád híd tövénél lakóknak sokkal rosszabb lehet, repülő, autó, sziget és városi zaj ügyében.
A Turista u. azért lett veszélyes (nagyteherbírású utttá történő átépítés után, x millcsi) mert leszükül. A Kossuth u. meg azért veszélyes mert csak télen járhatatlan és nem is olyan szűk, csak keskeny!