Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48254
Lenne eladó csuklós Saffle? Én azokat szerettem a 20E-n. Tudom hogy sok gond volt velük de utazni jó volt rajtuk.
Előzmény: g86 (48229)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48253

Valóban. Nyisd meg helyette a 914A Újpest - Határ út irányt, az ugyanaz és bejön.

Előzmény: BPI-791 (48249)
Humarci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48252

én nem a 3 tengelyesekre gondoltam, hanem a bkv által beszerzett használt buszokra

váz szempontjából a csuklós vanhúlladék a legérdekesebb

Előzmény: Törölt nick (48247)
Humarci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48251

hát igen

és amiket írtál pont ezért nem lenne jó egyáltalán a 240E-re

kb annyira mint a 412es nyáron a 26-ra

 

arról nem is beszélve, hogy amely vonalak esteleg szóba jöhetnének bajos 1 telephelyről kiadni, de még felezni az állományt és 2telephely na az mégnagyobb öngól

Előzmény: attah (48243)
padorjan Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48250

Rajz alapján retarder és tűzoltórendszer.

A valóságban talán azt is vezérli, de ...

Előzmény: Peti817172M (48242)
BPI-791 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48249

914-es Káp -> Dp. távú menetrendje nem jeleníthető meg ... :/

Előzmény: attah (48246)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48248

Majd májusban kiderül.

Előzmény: Villámhetes (48245)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48247

Nem tudom, de én nem azokra a 3 tengelyes buszokra gondoltam, hanem pl. arra, hogy az IK412 1999-2001 között szerezte be a BKV. Tudjuk, hogy a típusnak milyen hibái vannak.

- rossz váz

- rossz hűtőrendszer

- elhasználódott motor és váltó

 

Ha most teszem azt a 10 legrosszabb állapotú 412-esre költendő kb. 200-250 millió forintból lehetőség lenne 10db fiatalabb és sokkal megbízhatóbb szóló Citaro-t venni, akkor miért költsük azt a pénzt a 412-esekbe való életlehelésbe ahelyett, hogy hogyan kocsikat veszünk, amelyeket már üzemeltetünk és tudjuk, hogy sokkal jobb a vázszerkezetük, és megbízhatóbbak is?

Előzmény: Humarci (48241)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48246

Ha most felmentek a bkv.hu-ra, kint vannak a szilveszteri éjszakai járatok menetrendjei, bár jobban szerettük volna, ha valami dízjn is becsúszik a nyers formátumba. Remélem az 5 perces 914/914A azért segít a tavalyi zsúfoltságon.

Villámhetes Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48245

Annak a busznak valamelyik volánnál lenne a helye.

Előzmény: attah (48243)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48244
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48243

Magánvéleményem szerint egyáltalán nem lenne célszerű őket megvenni, az egyedi típusokkal mindig csak a gond volt, nem véletlenül. Ha nem Budapesten és a BKV-ról beszélnénk, akkor akár még értelme is lenne, de a jelenlegi körülmények között nem, ahol olyan típusok kellenek, amik rugalmasan beoszthatóak bárhova bármikor.

 

Hová is lennének jók ezek a buszok? 240E-re? Ezt igazából csuklósítani kellene. Ezzel a kocsival közel a csuklós férőhely 80%-át adnám, ugyanakkor az utascseréje a belső elrendezésnek köszönhetően lassabb lenne mint a csuklósnak.

 

254E? Amit reggel csuklósítani kellene, délután viszont majdnem hogy üresen közlekedik? Nem lenne megfelelő.

 

272-es? Ha most sok oda a csuklós, akkor elég lenne a sima szóló is, ha kell a csuklós, akkor miért tennék csak az agglós 272-esre csupa alacsonypadlós kocsit, amikor a város többi részén 30% körüli az ap-s arány?

 

Hiába, hogy műszakilag adott esetben jobb, mintha ugyanennyi pénzből egy 412-est újítok fel, de azt szinte bármelyik szóló vonalra tehetem, ezt pedig nem, a férőhely+utastéri elrendezés miatt vagy túl sok vagy túl kevés lenne.

Előzmény: Humarci (48153)
Peti817172M Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48242

 

A képen látható két gombnak mi a funkciója? Dávidkék Citarókba szerelték be.

Humarci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48241

azért szerintem abba is bele kéne gondolni, hogy ezeket a használt járműveket nem véletlenül adják el

most kellett volna rájuk költeni felújítás szempontjából(azért mert az utasterük megkímélt az semmit nem jelent)

 

mi meg bármiféle csere/javítás nélkül rákenünk egy réteg festéket + esetlkeg beszerelünk ajtónyitót kicserélünk pár ablakot és mehet a menet(igaz ehhez az aprósághoz fél év kell...)

mindenki boldog bkk is hátradől mekkora májerek vagyunk matricáinkat felraktuk a skyblúra

attól még pl lukas a padló, vagy a hűtőrács el van dugulva a rozsdától és sókristálytól stb stb stb

 

és uazt produkálja mint a jó öreg sokat szapult 200asok, majd idővel egyre több baj lesz velük mert az alkatrészhiány és karban(nem)tartás majd rajtuk is meglátszik

Előzmény: Törölt nick (48240)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48240

Értem, és az sem járható út, hogy amikor megjeleni egy kisebb darabszámű, de már létező típus, akkor azokat apránként megvásárolni, akár közvetlenül?

Tudom, itt most 10 alatti darabszámról van szó, de mondjuk venni inkább 6-8db használtat, mintsem ugyanazt a pénzt rákölteni egy 412-re például.

Előzmény: Törölt nick (48233)
Dante001 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48239

Nem hiszem, te szerintem a Säffle Volvokra gondolsz.

Előzmény: g86 (48237)
torqmatic Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48238

Nem.

Előzmény: g86 (48237)
g86 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48237

Hmmm... Nahát. Akkor mivel keverem? Gyárottak valaha 7000-est/7700-ast Svédországban?

Előzmény: fberci (48235)
g86 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48236

Megígérem, legközelebb felírom.

Előzmény: attah (48232)
fberci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48235

Ha egyre gondolunk, akkor nem.

Előzmény: g86 (48229)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48234
Nezd en nem szeretem ezeket a sommas mefogalmazasokat. Van hazai uzemelteto a dunantulon aki jol uzemeleti a kocsikat es elegedett veluk.
Előzmény: Humarci (48225)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48233
Kenyszerusegbol viszonylag jol ismerjuk a piacot, a potencialis partnerek es mi is direktben ugy latjuk hogy a recesszio annyira lelassitotta a jarmucsereket, hogy komoly meretu flottak nem szerezhetoek be a kozeli jovoben. Nem veletlen nem volt erdemi ajanlat az ezev vegi szolo tenderunkon. Szemelyesen ugy latom hogy atmenetileg legalabbis kimerult ez a forrasunk.
Előzmény: Törölt nick (48218)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48232

Konkrétum?

Előzmény: g86 (48161)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48231

Pontosan: leépítő.

Előzmény: Törölt nick (48160)
Daniiel90 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48230

Mivel úgy kérte az áruház, hogy csak az menjen be előbb, mint a 138-as. Plusz még az OFF Volánbusz is viszi a dolgozókat oda.

Előzmény: devilboy (48195)
g86 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48229

Ha egyre gondolunk, akkor azokat még ott gyártották. :)

Előzmény: norbee601 (48227)
attah Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48228

Pontosan hol és mikor érkezik előbb a busz?

Előzmény: Budapest2249 (48143)
norbee601 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48227
Csak a neve származik onnan de nem ott gyártották.
Előzmény: 04-83 (48220)
Humarci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48226

sztem is jó, bennem már elég rég megszületett

de itt méregdrágán modósítanak lámpaprogramokat

Előzmény: Villámhetes (48224)
Humarci Creative Commons License 2012.12.30 0 0 48225

hát ha a csepeli volvok a bkv-hoz kerülnek akkor aztán leszz egy csuklós 412esünk... :(

topiktárs már írt róluk véleményt, ő jól ismeri az ügyet

Előzmény: Törölt nick (48216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!