Keresés

Részletes keresés

Don Palesz Creative Commons License 2007.12.16 0 0 381
Itt 68000 Ft-ért is találtam polarizált fényű lámpát:


http://faberlic.co.hu/activelight/
Don Palesz Creative Commons License 2007.12.16 0 0 380
hu&gl=hu&ct=clnk&cd=74 lemaradt a végéről, bár amúgy sem működik a link....

Amúgy jó lenne hallani ilyen házi tákolmány gyakorlati tapasztalatáról is...
Don Palesz Creative Commons License 2007.12.16 0 0 379
Azért azt elhiszem, hogy a polarizált fény sejregeneráló hatású lehet, csak az eszköz árát sokallom.

Amúgy erre a hozzászólásra gondoltál?:
"Innen merítettem az ötletet:

Mérnök vagyok és természetgyógyász. Személy szerint felháborított, hogy egy olyan egyszerű dologért, mint a polarizált fény, a bioptrom, a zepter, a biopolár mennyi pénzt elnyel. A fény polarizálása érettségi tétel fizikából. Egy 1000000 candel fényerejű kézi reflektort építettem át (kb. 500000 marad meg a polarizáció után). A reflektorra egy év garancia jár. Aki magának akarja megcsinálni szivesen elmondom, hogy kell, az más kérdés, hogy Németországban gyártottak hozzá alkatrészt. A fénycsóva 13 centi átmérőjűt, így egy testrész kezelése (pl térd) megoldható egy lépésben. Termékem hátrányai: hálózatról nem üzemeltethető (a beépített akumlátor 12 óra alatt tölthető fel) és az üzemelési ideje az akumlátor állapotától függően 30 perctől 2 óráig terjed. Ezeket leszámítva ugyanazt nyújtja, mit a fenti termékek, polarizált fénycsóvát. Szerintem nem nagy ár azért, hogy egy ekkora csóvát előállító lámpát félmillió helyett kapd meg ennyiért. A most következő leírás a bioptron lámpáé (forrás OMKER):"A lineáris polarizált fény éppúgy, mint a legtöbb hatékony természetes gyógymód, növeli a test regeneráló és gyógyító erőit, erősíti az immunrendszert. Világszerte sok orvos használja sikerrel a polarizált fényt. Bőrproblémák: allergia, lábszárfekély kezelése, égések, krónikus sebek. Fájdalomcsillapítás: reuma, ízületi gyulladás, izomsérülések, migrén, meghűlések kezelése." Kollegá