Én is próbálkoztam a szétszedéssel, itt fórumon is érdeklődtem ezügyben. Akkor valaki írta, hogy próbálkozott, eltörte, így vehetett mégegy kulcsot. Ezek után nem is piszkáltam :-), szépen elvittem a kulcsot, és belemarattam.
Szétpattintod, NyÁK csere. Ha a mikrokapcsolók szét vannak paszírozva a NyÁK-on, újat forrasztasz vagy forrasztatsz egy ügyeskezű haverral.
Tollat ne próbáld meg cserélni, nem lehet normálisan kiszedni. Marasd bele az új profilt, így az egész kb 6000Ft-ból megvan. Marás előtt egy tolómérővel érdemes rámérni a régi és az új keresztmetszetre, de ez legyen a kulcsmarós dolga...
Régen jártam erre szerencsére eddig nem volt semmi gondom kivéve egy kuplungcserét. Mostanában viszont előjött egy probléma. Menetkozben véletlenszerűen előjön az ABS/ESP faut hiba is az autó letiltja a szervót nem tudok kormányozni. Ha leáálok és leállítom az autót és ujra beindítom akkor minden ok de véletlenszerűen előjön a hiba van hogy még aznap vagy pár nap múlva. Mooval néztük planettal de csak felületesen mert akkor még ritkábban csinálta most meg már volt olyan hogy le kellett álnom vele és fél óra után lett jó. Ha összefutok Móóó-val akkor megnézzük addig is valakinek valami ötlet???