Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xmbela Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6728

A részecskeszűrő be és kimeneti nyomásának különbségét, ebből számítja ki az eltömődés mértékét.

Előzmény: homáj (6726)
takigsx Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6727

Szerintetek miről szól ez az oldal,engem nem kell győzködni vigyáztam rá épp eléggé,csak használtam.A korábbi írásaitokban ott van kinek mi volt a baja,mindenki úgy csapja be magát ahogy akarja,én csak elmondtam a véredényemet erről a vasról,volt már jó pár de ilyen többet nem kell újba sem!

 

homáj Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6726

Heló! 

Mit mér a koromszűrő előtti- utáni érzékelő? minek a külömbségét? hőfok? áramlás? CO?, mit lehetne  neki csinálni?

(fault)

bibimad1 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6725

Szeretnék hozzáértőtöl segitséget kérni kettős tömegű lendkerék ügyben.Az első,hogy a 110 lóerős lendkereke jó-e a 136 lovashoz?A másik,hogy hol lehet beszerezni normális áron?

Köszönöm

Jena307 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6724

BDM? Azt megoldom akkor máshogy:(

csak a gallettonak benne van a listályában, de pl az EDC16 9HY is és mégsem viszi.

Előzmény: betg (6723)
betg Creative Commons License 2012.07.18 0 0 6723

Szia nem mert az írásvédett ahhoz teljesen más kütyü kell ,az nem ócóó

Előzmény: Jena307 (6722)
Jena307 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6722

BetG az RHR SID 803-at viszi a galletto?

Zolysys Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6721

Lexia vagy PPS

Előzmény: 1.1 i Laci (6720)
1.1 i Laci Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6720

És azt hogy kell kikapcsolni hogy ne legyen energia takarékos mód? Mert nekem mindig ki irja!

Előzmény: Zolysys (6718)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6719

Kivéve ha mondjuk magyar menü lenne rajta mert akkor az épp felhasznált terület a lényeg :)

Előzmény: 1.1 i Laci (6717)
Zolysys Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6718

az egész autó programját tudod kikapcsolni hogy ne legyen energia takarékos üzemmód.

 Hangutasítás:

Az index végén kell megnyomnod és onnan megy.

 Azon a nyelven kell(ene) mondanod amin épp áll.

Előzmény: 1.1 i Laci (6717)
1.1 i Laci Creative Commons License 2012.07.17 0 0 6717

Tudna  valaki segiteni abban hogy c5 II 2005 RT3 rádió  ha nem jár a motor kb 5-10 perc után ki ir valami energia takarékosági szart és ki kapcsolja az egész rádiot. Ez miért van, hogy lehet ezt kikapcsolni hogy tovább szoljon. 

A másik kérdésem hogyan lehet használni a hang utasitást? Kell valamit nyomni vagy csinálni? Köszi a segitséget.

 

betg Creative Commons License 2012.07.15 0 0 6716

Szia nem az a baja , az I c5 nél ugyan így van vezetve és szinte soha nem törik el .

Ez a híba a II.c5 re jellemző, sikerült olcsón találni egy beszállítót ami hihetetlenül szar minőségű kábelt gyárt azóta van ez a probléma , a IIc5 nél nagyon látszik az észnélküli spórolás .

Előzmény: nagylecsó (6710)
betg Creative Commons License 2012.07.15 0 0 6715

Szia én tudom a titkot ,remélem nem haragszik meg ,hogy elárulom :kamion mögött végig szélárnyékban 88km/h tempóval .

Ezt én képtelen lennék végigcsinálni , most hogy már egy kicsit kezd benőni a fejem lágya kibírom a 130km/h így 6,5 körül van ha nem lépek oda neki és nincs rajta tréler.

Ő tényleg megcsinálta , járt nálam és 4.9lit volt az átlagfogyasztása .

 

Előzmény: est-ga (6711)
unomma Creative Commons License 2012.07.15 0 0 6714

Igenis vacak ez a C5!! Ipari hulladék. Nekem a múltkor eltört a rádió gombja. Francia alkatrész!! Rettegve mentem a márkakereskedésbe..Sokkolt az ára. Huszonöt magyar forint. Hihi..

Előzmény: nagylecsó (6709)
unomma Creative Commons License 2012.07.15 0 0 6713

Egyszerű a titok! Hegyeshalom-Kecskemét, tréleren. :-))

 

Előzmény: est-ga (6711)
unomma Creative Commons License 2012.07.15 0 0 6712

Hát arra a Kecskemét-München oda-visszára egy tankkal,- nem mernék mérget venni..

Előzmény: est-ga (6711)
est-ga Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6711

Üdvözöllek Druszám!

 

Mind a nevünk mind a citroenünk azonos. A reagálásom oka az említett fogyasztás "Kecskemét-München utat oda-vissza tankolás nélkűl" . Szeretném ha nekem is így fogyasztana, van valami titkod?

Köszi előre is a választ!

 

Gabi

Előzmény: gabi1955 (6706)
nagylecsó Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6710

Bizonyára igazad van, és minden autóval előfordul kábelszakadás, és azt sem tudom, minek tette ki az előző tulaj. Viszont azt azért be kell látni, hogy ha az ajtó tetejéről vezették volna a kasznihoz, akkor csak csavadorna a kábelkorbács ajtónyitódás közben, és nem hajlana meg 180 fokot, mint így, hogy az ajtó oldaláról van vezetve. Szóval nem a centiken múlik, hanem hogy a forgás a vezeték tengelében, vagy arra merőlegesen történik. A Golf-ot - hála istennek - nem ismerem, de az ex-Astrámon az előbb emlitett megoldás közel 20 évig bírta napban, hóban, fagyban...

Előzmény: kari56 (6707)
nagylecsó Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6709

Én nem bántam meg, hogy C5-őt vettem és nem Mondeo-t. De tény, hogy francia autó csak a bátraknak való. Kár, hogy Neked az inadba szállt... persze én is csak azért vagyok bátor, mert van mellette a Suzukim is. :-)

Amúgy ami a C5-ben elromlik, az kábé mind német beszállítótól van.

Előzmény: takigsx (6700)
betg Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6708

Szia mit vettél ? Azt tudom ,hogy a régit eladtad .

Használt autónál bármi lehet a c5 nem hibátlan autó ,de azért nyúzzák egy páran

Előzmény: takigsx (6700)
kari56 Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6707

A hátsó ajtó kábelszakadása nem citroen specifikus. Mióta fámít, hogy egy vezetékkupacban 1-2cm-el hosszabb, vagy rövidebb a vezeték, ilyen mindenhol előfordulhat. A volt főnököm golfjába be sem tudott szállni, mert nem nyílt egy ajtó sem a csomagtér ajtó kábelszakadása miatt:((

Előzmény: nagylecsó (6698)
gabi1955 Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6706

Szia volt Márkatárs. Csak annyit szeretnék válaszolni a C5-s reagálásodra, hogy PL az én autóm 2002-s évj. 2.2-s Hdi motorral, vállalati autó volt, már 4 éve nállam van, 218000 km-l vettem, most van benne 408000 km, s ha minden autón ennyi javítást kellenne csinálni, mint az enyémen, akkor az alkatrész gyártóktól kezdve az autószerelőkig bezárva már mind éhen halt volna, én már két műszaki vizsgán voltam vele és összességében a négy év alatt nem költöttem rá 100000 Ft anyaggal+munkadijjal együtt. Tehát csak annyit tudok mondani, egy kis karbantartás, amit saját magad is megtudsz tenni nagyon sokat jelent egy autónak. Ha a szeretett hölgyedet nem ápolgatod, nem babusgatod, simogatod előbb-utóbb lefogja sz@rni a fejed. Az autónak pont ilyen lelke van. Csak annyit van érted, amennyit te vagy ő érte, ha szépen bánsz vele, szinte életed végélg autó marad nálad, ha ütöd-vágod akkor annyi neked. A pollotion faultot meg nagy ívben sz@rd le. A 4. indítás után elalszik a kis lámpa és ezt betartja, de semmi hibát nem regisztrál. Nem tudja kimutatni sem a lexia, sem pedig a citroen szervizes nagy gép sem, tehát nem gyakorlati hiba, hanem vrtuális hiba, van is, meg nincs is. Ameddig én Kecskemét-München utat oda-vissza tankolás nélkűl megtudom járni, addig a Citroen C5-s a világ legjobb autója. Köszönöm, hogy meghalgattál. Üdv: Gabi

 

Előzmény: takigsx (6700)
appp Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6705

Én csak azt kívánom mindenkinek annyi baja legyen aC5-el mint nekem a 280 ezer km-es autómmal.Hajrá c5

Előzmény: takigsx (6700)
Konrad Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6704

Itt aztán fölösleges trollkodni, számos topiclakó fogja cáfolni azt, amit írtál.

Előzmény: takigsx (6700)
Erikaviking Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6703

Lehet, hogy szerencsém volt 2004 óta, de sem a 406 hdi-vel (340 000 km), sem a C5-el (161 000 km eddig) nem volt semmi gondom. Hibát csak egyszer láttam a 406-on mikor a 8 éves gyári akksi tönkrement. Igaz vigyázok rá és márkaszervízbe nem járok.

Előzmény: takigsx (6700)
navimen Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6702

Sziasztok,

új vagyok itt, töröm a fejem egy 3.0 HDI 240LE Exclusive Aut. Tourer vásárlásán, közületek van valakinek ilyen?

Csak az érdekelne, hogy mennyit mentél vele eddig, volt-e különösebb meghibásodás, 1-2 tapasztalat, pl. automata váltó bólint-e visszaváltáskor előzéskor stb.

 

Előre is köszi....

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.07.14 0 0 6701

Bármelyik autóval előfordulnak meghibásodások, csak az nem mindegy hogy megcsinálják rendesen, vagy sem. Nekem pont ellenkezőek a tapaszatalataim, így marad is sokáig a citrom.

Előzmény: takigsx (6700)
takigsx Creative Commons License 2012.07.13 0 0 6700

C5-öt CSAK AZ VEGYEN aki az autó mellett el tud tartani egy szerelőt is.Mindegy hogy 1-es vagy 2-es vagy 3-mas szinte ugyanazok a problémák,és nem tudnak vele mit kezdeni.Amíg megvolt a citromom rendszeresen szerelték és ritkán negyven alatt mégis úgy váltam meg tőlle hogy hozta az Anti faultat mindíg,meg csomó mást,amióta más autóm van csak olajcsere amit bárki meg tud csinálni   nem kell hozzá "specialista".Hát röviden ennyi,nagyon sokba fáj ez a tipusú kényelem!

betg Creative Commons License 2012.07.13 0 0 6699

Ugyan kérem , ettől még azért lesz bőven mit csinálnom.....

Előzmény: nagylecsó (6698)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!