Szerintetek miről szól ez az oldal,engem nem kell győzködni vigyáztam rá épp eléggé,csak használtam.A korábbi írásaitokban ott van kinek mi volt a baja,mindenki úgy csapja be magát ahogy akarja,én csak elmondtam a véredényemet erről a vasról,volt már jó pár de ilyen többet nem kell újba sem!
Szeretnék hozzáértőtöl segitséget kérni kettős tömegű lendkerék ügyben.Az első,hogy a 110 lóerős lendkereke jó-e a 136 lovashoz?A másik,hogy hol lehet beszerezni normális áron?
Tudna valaki segiteni abban hogy c5 II 2005 RT3 rádió ha nem jár a motor kb 5-10 perc után ki ir valami energia takarékosági szart és ki kapcsolja az egész rádiot. Ez miért van, hogy lehet ezt kikapcsolni hogy tovább szoljon.
A másik kérdésem hogyan lehet használni a hang utasitást? Kell valamit nyomni vagy csinálni? Köszi a segitséget.
Szia nem az a baja , az I c5 nél ugyan így van vezetve és szinte soha nem törik el .
Ez a híba a II.c5 re jellemző, sikerült olcsón találni egy beszállítót ami hihetetlenül szar minőségű kábelt gyárt azóta van ez a probléma , a IIc5 nél nagyon látszik az észnélküli spórolás .
Szia én tudom a titkot ,remélem nem haragszik meg ,hogy elárulom :kamion mögött végig szélárnyékban 88km/h tempóval .
Ezt én képtelen lennék végigcsinálni , most hogy már egy kicsit kezd benőni a fejem lágya kibírom a 130km/h így 6,5 körül van ha nem lépek oda neki és nincs rajta tréler.
Ő tényleg megcsinálta , járt nálam és 4.9lit volt az átlagfogyasztása .
Igenis vacak ez a C5!! Ipari hulladék. Nekem a múltkor eltört a rádió gombja. Francia alkatrész!! Rettegve mentem a márkakereskedésbe..Sokkolt az ára. Huszonöt magyar forint. Hihi..
Mind a nevünk mind a citroenünk azonos. A reagálásom oka az említett fogyasztás "Kecskemét-München utat oda-vissza tankolás nélkűl" . Szeretném ha nekem is így fogyasztana, van valami titkod?
Bizonyára igazad van, és minden autóval előfordul kábelszakadás, és azt sem tudom, minek tette ki az előző tulaj. Viszont azt azért be kell látni, hogy ha az ajtó tetejéről vezették volna a kasznihoz, akkor csak csavadorna a kábelkorbács ajtónyitódás közben, és nem hajlana meg 180 fokot, mint így, hogy az ajtó oldaláról van vezetve. Szóval nem a centiken múlik, hanem hogy a forgás a vezeték tengelében, vagy arra merőlegesen történik. A Golf-ot - hála istennek - nem ismerem, de az ex-Astrámon az előbb emlitett megoldás közel 20 évig bírta napban, hóban, fagyban...
Én nem bántam meg, hogy C5-őt vettem és nem Mondeo-t. De tény, hogy francia autó csak a bátraknak való. Kár, hogy Neked az inadba szállt... persze én is csak azért vagyok bátor, mert van mellette a Suzukim is. :-)
Amúgy ami a C5-ben elromlik, az kábé mind német beszállítótól van.
A hátsó ajtó kábelszakadása nem citroen specifikus. Mióta fámít, hogy egy vezetékkupacban 1-2cm-el hosszabb, vagy rövidebb a vezeték, ilyen mindenhol előfordulhat. A volt főnököm golfjába be sem tudott szállni, mert nem nyílt egy ajtó sem a csomagtér ajtó kábelszakadása miatt:((
Szia volt Márkatárs. Csak annyit szeretnék válaszolni a C5-s reagálásodra, hogy PL az én autóm 2002-s évj. 2.2-s Hdi motorral, vállalati autó volt, már 4 éve nállam van, 218000 km-l vettem, most van benne 408000 km, s ha minden autón ennyi javítást kellenne csinálni, mint az enyémen, akkor az alkatrész gyártóktól kezdve az autószerelőkig bezárva már mind éhen halt volna, én már két műszaki vizsgán voltam vele és összességében a négy év alatt nem költöttem rá 100000 Ft anyaggal+munkadijjal együtt. Tehát csak annyit tudok mondani, egy kis karbantartás, amit saját magad is megtudsz tenni nagyon sokat jelent egy autónak. Ha a szeretett hölgyedet nem ápolgatod, nem babusgatod, simogatod előbb-utóbb lefogja sz@rni a fejed. Az autónak pont ilyen lelke van. Csak annyit van érted, amennyit te vagy ő érte, ha szépen bánsz vele, szinte életed végélg autó marad nálad, ha ütöd-vágod akkor annyi neked. A pollotion faultot meg nagy ívben sz@rd le. A 4. indítás után elalszik a kis lámpa és ezt betartja, de semmi hibát nem regisztrál. Nem tudja kimutatni sem a lexia, sem pedig a citroen szervizes nagy gép sem, tehát nem gyakorlati hiba, hanem vrtuális hiba, van is, meg nincs is. Ameddig én Kecskemét-München utat oda-vissza tankolás nélkűl megtudom járni, addig a Citroen C5-s a világ legjobb autója. Köszönöm, hogy meghalgattál. Üdv: Gabi
Lehet, hogy szerencsém volt 2004 óta, de sem a 406 hdi-vel (340 000 km), sem a C5-el (161 000 km eddig) nem volt semmi gondom. Hibát csak egyszer láttam a 406-on mikor a 8 éves gyári akksi tönkrement. Igaz vigyázok rá és márkaszervízbe nem járok.
új vagyok itt, töröm a fejem egy 3.0 HDI 240LE Exclusive Aut. Tourer vásárlásán, közületek van valakinek ilyen?
Csak az érdekelne, hogy mennyit mentél vele eddig, volt-e különösebb meghibásodás, 1-2 tapasztalat, pl. automata váltó bólint-e visszaváltáskor előzéskor stb.
Bármelyik autóval előfordulnak meghibásodások, csak az nem mindegy hogy megcsinálják rendesen, vagy sem. Nekem pont ellenkezőek a tapaszatalataim, így marad is sokáig a citrom.
C5-öt CSAK AZ VEGYEN aki az autó mellett el tud tartani egy szerelőt is.Mindegy hogy 1-es vagy 2-es vagy 3-mas szinte ugyanazok a problémák,és nem tudnak vele mit kezdeni.Amíg megvolt a citromom rendszeresen szerelték és ritkán negyven alatt mégis úgy váltam meg tőlle hogy hozta az Anti faultat mindíg,meg csomó mást,amióta más autóm van csak olajcsere amit bárki meg tud csinálni nem kell hozzá "specialista".Hát röviden ennyi,nagyon sokba fáj ez a tipusú kényelem!