Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mfk balázska Creative Commons License 2012.10.12 0 0 764

Szia! Ha érdekel nekem van új, univerzális katalizátorom 13000Ft postaköltséggel együtt, garanciával........

Előzmény: Törölt nick (761)
mfk balázska Creative Commons License 2012.10.11 0 0 763

Rendben, köszönöm a segítséget kipróbálom.

Előzmény: vwopel (760)
vwopel Creative Commons License 2012.10.11 0 0 762

Arra figyelj, hogy jó legyen. Láss át rajta, ne hulljon belőle ,,ezüstpor,,.

A működése csak üzem közben tesztelhető gázelemzéssel. 

Előzmény: Törölt nick (761)
vwopel Creative Commons License 2012.10.11 0 0 760

generátor, dobd le a szíjat 1 próbára

Előzmény: mfk balázska (759)
mfk balázska Creative Commons License 2012.10.10 -1 0 759

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vásároltam egy Astra H 1700 cdti 101 le, 2008-as 108000 Km ( opel motoros). Az autó Olszországból lett behozva Céges leasinges autó volt. Szervízkönyv stb,  Sopronban az opelnél bevizsgálták az autót,mindent rendben találtak. Hozzá teszem ez a 15-ik autóm 16 év alatt. Nagyon bejön az opel dízel mindennel nagyon elégedett vagyok. Kicseréltem a motorolajat ( Mobil1  5w/30 ESP), szűrőket, szíjjat, vezérműszíjjat görgővel. A "probléma" ha üzemi hőmérsékletre melegszik a motor akkor gázadásra elkezd halkan "zúgni valami" mintha egy villanymotor lenne (biztos emlékeztek amikor a Lada hangszóróján lehetett hallani a motorhangot  ha nem volt zavarszűrő az akksi kábelon) , nem a motorból jön és nem a turbó ez biztos ( szíjjak kicserélése elött is csinálta"  a motor bal oldalán hallani, a szíjjak oldalán. Mielött elmenék az opelszervízbe, hogy kisakozzák (nem kevés pénzért) mi lehet a gond, jól jönne néhány ötlet, tipp itt biztos sok opel szaki található olvasmányaim szerint. Már nézte egy dízel guru de azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele szokjak hozzá ( de szerintem ez így nem jóóóó). Segítségeteket előre is köszönöm, remélem a jövőben sok hasznos tanácsot tudunk adni egymásnak!

GMotors Creative Commons License 2012.10.05 0 0 758

Köszi a segitséget! Megnézetem a dolgot.

vwopel Creative Commons License 2012.10.05 0 0 757

lyukas a radiátor, előfordul

Előzmény: GMotors (756)
GMotors Creative Commons License 2012.10.04 0 0 756

Jóestét!

Nekem van egy G Astrám 2001 es. 

Észrevettem,hogy vizes a jobboldali ülés alatti szőnyeg,és nemtudok rájönni hogy mért lehet ez a problém.

De mindeközbe az antifriz tartályából is fogy a viz.

Öszzelehet kötni ezt a két hibát?

Vagy teljesen külön dolog lehet?
Elég idegesitő az a dohos szag belülről ami ez végett van.

Segitségeteket kérem ez ügyben.

Aki tud valami okos megoldást várom.

Előre is köszönöm:) 

miyoko Creative Commons License 2012.09.28 0 0 755

 

Bevitte a férjem tegnap a szervízbe és most már van hibakód:

 

P113 bemeneti kiiktató érzékelő....  kicsi

 

P0141 2-es landa szonda fütés szívócsonk

           0 ->4,3V

 

Kell hozzá alkatrész, de ha elkérjük az újat vagy a hibásat akkor többe kerül. Tényleg van ilyen? Mi nem értünk az autóhoz sajnos, anno a trabantunkat a férjem megszerelte ha kellett..............

 

Szóval ha valakinek van ötlete, vagy hasonló hibája, örülnék ha válaszolna.

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: vwopel (725)
yahgoo Creative Commons License 2012.09.27 0 0 754

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem a következőben:

Hűtőközeg hőszenzor- feszültség túl magas. Ez egy kiolvasott hibakód, semmit nem találok róla a neten hogy mit takar, mit kéne cserélni, és az alkatrész mennyibe kerülne.
Opel Astra C14NZ

Előre is köszönöm!

Qkorica Creative Commons License 2012.09.27 0 0 752

EGR szelep nagytakarítás

Előzmény: Törölt nick (748)
El Quradi Creative Commons License 2012.09.26 0 0 751

Fogadjunk, hogy Astra J-d van.... én is hasonló

elektromos agyrémekkel szívok új kocsival.

Előzmény: Törölt nick (748)
vwopel Creative Commons License 2012.09.26 0 0 750
Előzmény: Törölt nick (748)
Tomi 2.5td Creative Commons License 2012.09.26 0 0 749

Szia!

Én nem vagyok szakértő, de egy tipus és egy motorkód sokat segítene szerintem...

Előzmény: Törölt nick (748)
deza80 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 747

Azt az ötletet kaptuk, hogy iktassuk ki az amúgy sem működő, nyitott állapotban megszorult AGR szelepet. Húzzuk le a pneumatikus csövet, és zárjuk le, majd a kipufogócsonkból a gázt visszavezető csövet egy lemezzel zárjuk le. Ezáltal a motor kizárólag a levegőszűrőn át kapja a tiszta oxigént. Megtettük kb. 5 perc alatt, majd miután minden visszakerült a helyére a motor új erőre kapott. Nem kopog és minden fordulaton erős. Jobb mint évekkel ezelőtt. :)))

Mégegyszer köszi a tippet!!!!

Előzmény: vwopel (746)
vwopel Creative Commons License 2012.09.11 0 0 746

1kutya

mi lett csinálva és milyen eredménnyel járt?

Előzmény: deza80 (745)
deza80 Creative Commons License 2012.09.11 0 0 745

Köszönöm a segítségedet!

 

Amit leírtál az alapján kicsit még körülnéztem a neten. A motorunkon AGR szelep van, és azt is leírták több helyen, hogy hogyan lehet orvosolni. Úgy tűnik sikerült. Mégegyszer köszi a tippet! :)))

 

További szép napot!

Előzmény: vwopel (744)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 744

az a vákumpumpa. az működtei a fékszervót.

 

Az egr a kipufogógázt vezeti vissza a szívócsőbe. de nem vagyok biztos, hogy neked van-e.

 

tegyél fel 1 képet a motorról:-DD

Előzmény: deza80 (743)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 743

Köszönöm a segítségedet!

 

Hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: 1992-es évjáratú 1.7 diesel motornál aszembenézet a vezérműtengely jobb oldalán lévő szelepről van szó, melyből egy vékony cső vissza van vezetve a szívócsonkhoz, míg egy vastag a fékrásegítőhöz? Ha hülyeséget írok, kérlek segíts, mert édesapámnak szeretnék segíteni.

Előzmény: vwopel (741)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 742

már mutattam

Előzmény: fterka (740)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 741
Előzmény: deza80 (738)
fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 740

valamilyen irányt tudnál mondani?

 

Előzmény: Törölt nick (736)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 739

Ez a "marha" szerelő úgy gondolta, hogy ha a szívó csonkba pufog a motor annak ellenére, hogy minden jel a helyén van, akkor a szívó szelepekkel lehet a baj. Talán ezért vette le a hengerfejet.

Előzmény: Törölt nick (737)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 738

Légyszives fejtsd ki bővebben. Köszönöm!

Előzmény: vwopel (734)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.10 0 0 737

Mekkora marha az a szerelő aki ezért leveszi a hengerfejet... :-))

 

Előzmény: deza80 (733)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.10 0 0 736

Háááát, az, hogy szőkenős az enyhe kifejezés... :-) Akármi is a hiba ez zsebbenyúlós lesz. Azt viszont nem tudom, milyen szerelők vannak felétek, hogy ezt nem tudják kiszűrni.

Előzmény: fterka (730)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 735

És ha lehül akkor megy rendesen?

 

A 2 féltrengelyt kellene megnézni, de ezek ha megadják magukat az tartós szokott lenni:-)

Előzmény: fterka (732)
vwopel Creative Commons License 2012.09.10 0 0 734

EGR

Előzmény: deza80 (733)
deza80 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 733

Üdv mindenkinek!

 

A család egyik büszkesége egy 1992-es F-es Opel Astra 1.7 D hetek óta szivat minket. Mivel az elmúlt években több alkalommal kihúzott minket a sz..ból, ezért nem engedjük el, mindenképpen szeretnénk megjavítani.

A hiba kezdete: a motor alapjáraton kiváló, azonban 1-es fokozatban induláskor rendre le akart fulladni, erőtlen volt. Aztán mikor belendült sem ment rendesen, sőt mikor nagyobb gázt adtunk, kopogni kezdett, max sebesség 60 km/h volt.

Kezdtük az adagolóval. Szakember szerint az jó, sőt biztos ami biztos egy másikat is kipróbáltunk. Ugyanaz.

Ezt követően hengerfej le, egy szelep gyanús, csere, ugyanaz. hengerfej vissza, szelepek többszöri ellenőrzése, nem szorulnak, nem eresztenek. Összeszerelés. A szívótorokba belepufog. Minden jel a helyén van, ennek ellenére egy fok jobbra-ballra, eredmény ugyanaz. Gázadásnál a szívótorkon jön a füst, oda pufog, a motorban nincs erő :((

Minden tippet szívesen fogadunk!!

 

Szép napot!

fterka Creative Commons License 2012.09.10 0 0 732

váltó sebességben, hangon nem venni észre semmit, a motor fordulatával a km óra is megy, de az autó áll. Magasabb seb fokozatban jobban megy a km óra

Előzmény: vwopel (731)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!