Keresés

Részletes keresés

Viktor1798 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24137

Szia! 
Hát akkor ez hosszú időigényes lessz akkor mindkét oldalon bontani kell a motort is le kell szerelni? 

Előzmény: Dutrás-pisti (24135)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24136

Helló Pjort! Akkor is kifolyhat az olaj ha eldőlt oldalra a kapálógép!Főleg ha sok olaj volt benne!Szerintem egy tisztítás és próba üzem.Aztán ha feldolgozza az olajat javítás!

Előzmény: Pjotr27 (24134)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24135

Helló Viktor!Csak úgy tudod leszedni,hogy mindkét oldalt bontani kell! Ugyanis egy tengelyen mozog mindkét kerék,tehát fix! Igy tudod állítani a magasságot!Látom önjáros a fűnyíród.A hajtás részt is bontani kell! Szóval nem egyszerű,de adja magát!Kicsit idő igényes! 

Előzmény: Viktor1798 (24133)
Pjotr27 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24134

Hali!

Nem a kapakihajtásnál folyt ott minden oké!

Hanem ahol szétkapcsoltam a motort és a hajtott tengelyt (amin ugye ül a kuplung harang!)

Én is azt hittem hogy a motor főtengely szimeringje behalt és ezért folyik az olaj!

De az poros és száraz volt!a kuplung harangot levéve alatta állt az olaj!

Ezért gondoltam hogy akkor lentről dolgozta volna fel az olajat???Kicsit fura mert nem gondolnám hogy addig feljutna!de csak ott volt az olaj :)

Annyiból nem felesleges mert teljes generált beszéltünk a tulajjal :) 

Amúgy lent a hajtásnál az olajszint kicsit magas volt mert mikor kicsavartam a csavart (a gép lehetőleg vízszintben volt) dőlt kifelé az olaj!

De akkor inkább fent a motor felől is cseréljem a szimeringet?

Előzmény: semeneki (24128)
Viktor1798 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24133

Sziasztok!
Valaki szedett már szét ilyen MTD önjárót? A fogaskeréknél a csavart nem bírom leszedni ahogy tekerem forog az egész tengely lefogtam a tengely csőfogóval de úgy se jött le? Valaki meg tudná mondani hogy tudom leszedni mert eltört az a kis lemezke ami a kereket tartja szintbe és meg kéne hegeszteni csak így nem tudom elvinni barátomhoz.


jofi47 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24132

Azt megnézted, hogy a hajtómű meddig volt olajjal?

Előzmény: Pjotr27 (24122)
jofi47 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24131

Ha a csapágyat kiakarod cserélni, de nemtudod a számát, akkor megméred.

Méret szerint is tudnak neked adni.

Mert, ha valaki nemjó számút mond akkor te azt veszed meg?

Előzmény: Pjotr27 (24122)
lacy63 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24130

Szia!  Itt a gépkönyve. http://www.scribd.com/doc/36308584/RK-02-rotacios

ebben van alkatrészjegyzék.

Szerintem is motorból folyhat az olaj és az folyik ott ki. De akkor annak rá kellett folynia a kuplungra is.

Előzmény: Pjotr27 (24122)
semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24129

Igen, tudom hogy hiányzik, de vettem egyet, rá is tettem de nem működik.

Előzmény: oljeg12 (24126)
semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24128

Üdv.

Nem igazán értem amit leírtál.

A kapakihajtásoknál szivárog az olaj?

Mikor a motort levetted a hajtóműről a kuplungrész olajos volt? Mert ha igen az olaj nem a hajtóműből került oda hanem a motorból, és ha így van akkor feleslegesen szetted szét a hajtóművet mert a motoron kell kicserélni a főtengely szimeringet.

Előzmény: Pjotr27 (24122)
Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24127

Nekek volt(?) ilyen rugóm de most nincs es ettől meg remekül ment a kapa. Szerintem. Mas miatt vettem egy masik hasznalt motort.

 

A nagyrugót a lenditőkerék menetszele fesziti és tartja állandó fordulaton a kapát.

Előzmény: oljeg12 (24126)
oljeg12 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24126

Hiányzik még egy rugó.

 

Előzmény: semeneki (24125)
semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24125

 

Akkor még

egyszer.

semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24124

 

Erről a karburátorról lenne szó. Mégegyszer köszönöm.

semeneki Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24123

Üdv. mindenkinek!

Szeretnék egy kis segítséget kérni, aki tud valami okosat az kérem írjon!

Szóval egy 4 lovas briggs motorról lenne szó mely pumpás karbival van szerelve.

Ezzel a motorral szenvedek mert nem tudom úgy beállítani hogy legyen alapjárat is illetve gázt is eleget tudjak neki adni. Először azt hittem hogy elhagytam az alapjárat szabályozó rugót, vettem egyet de nem lett jobb.

Aztán elkezdtem finoman hajtogatni a gázszektoron a lemezt de ezzel sem értem el sok javulást.

A lényeg hogy az alapjárat nagy illetve hogy nem tudom a gázkarral annyira megfeszíteni a regulátor rugót hogy az elég gézt adjon. Kérlek segítsetek!!!! Köszönöm:

Pjotr27 Creative Commons License 2015.02.22 -1 0 24122

  Sziasztok!Egy kérdéssel fordulok hozzátok a héten hozzám került egy Szevafém rk-2 es kis gép miszerint szivárog az olaj a kuplung házból!

Szétszedés után kiderült hogy a lenti meghajtás felől jön az olaj!

Mi okozhatja ezt?magasabb olaj szint?

A felső csapágynál hogy hogy nincs szimering?csak egy kis por védő gyűrű a csapágyban!

csak ennyi védené a szivárgástól?Ja és véletlen nem tudja valaki az alsó,felső csapágyak sorozat számát mivel kicsit kotyogtak így a felirat lekopott,pont ott ahol a gyári szám van!

 

Viktor1798 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24121

Szia!
A motor márkáját jelenti a ROBI-156DM : Briggs Motorral szerelt, a ROBI-156 CH : Spev motorral szerelt, a ROBI-156 H  : honda motorral szerelt.

Előzmény: Mutual Friend (24120)
Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24120

A ROBI-156 DM/A jelzésből a DM/A típusjelzés mit takar ? 

simon53 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24119

Köszi, megyek is a praktikerbe venni egy csőfogót. Hátha.

Előzmény: scania01 (24118)
scania01 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24118

Csőfogó?

Előzmény: simon53 (24117)
simon53 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 24117

Van valami laikus ( flexen kivül) mód arra, hogy a hajtásról levegyem a motort, ha az egyikoldalon a csavaranyán forog a kulcs. 17-es menne rá de kör alakura kopott.

Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24116

Közben szétnéztem az OLX-en és találtam 1-2 igéretes robi 156 hirdetést.

Előzmény: studiod1 (24115)
studiod1 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24115

Tudom ajánlani a régi vasöntvény házas kf04 hajtást persze ha a csiga+csigakerék még nem kopott nagyon, esetleg az alu öntvényest is(a régebbi nem könnyített változatot)

Előzmény: Mutual Friend (24114)
Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24114

Kerestem kapát tőlük, akkor azért nem lehet kapni. Gondolom a nép nem vevő a minőségre mert ugye azzal némileg magasabb ár társul.

Egy boltban azt ajánlották hogy vegyek egy használt ROBIX hajtóművet és rá egy motort. Olcsóbban megúszom és strapabíró kapám lesz.

Előzmény: studiod1 (24113)
studiod1 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24113

Nagyjából egyetértek én az újabb robix hajtóműveket nem ismerem,de azért azt érdemes tudni a robix előző év nyár óta felszámolás alatt van,reméljük valaki csak átveszi a gyártást.

Előzmény: Mutual Friend (24112)
Mutual Friend Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24112

Felhívtam pár szervízet hogy kapavasárlás előtt állok mit ajánl szigorúan négyszemközt. Azt mondták hogy ha rászánok pénzt akkor csak ROBIX terméket ajánlják. A többi haszontalan lom amivel tele van a szervizük garanciális javításon. A a motor ugye adott az jó de az alsó mechanikája a ROBIX-nak a legerősebb.

Előzmény: sasa87 (24111)
sasa87 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24111

Sziasztok!

 

Van nekem egy 400 kodrátos kertem és ehez venni szeretnék egy robikapát amit robizásra és kocsizásra is használnék!

 

Ti milyen típust javasolnátok nekem.

 

studiod1 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 24110

Megbízható gyártmányoknál a le valós adat csak sajnos sokszor nem egyértelmű melyik szabvány szerint mért ,régebben "fojtás" nélkül mérték jelenleg "fojtással"(légszűrő és kipufogó).

Előzmény: Legoooo (24108)
Chevy01 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 24109

Szia!

Na ez lessz az utolsó hozzászólásom az oldalon:  Honda 5,5 Le-s!, nem sokkal drágább a 4,5 lovasnál, de az a + 1Ps nagyon észrevehető.  Ezek a Honda motorok nagyon jók... én használtam Briggs 4Le-s RK-2 kapát és erre vettünk 5,5-ös Honda GCV 160-as motort ( ez volt 10-éve) még 6 kapataggal is simán viszi... nagyon jó technika, persze a Briggs-re sem panaszkodom... 

Előzmény: kMuki (24107)
Legoooo Creative Commons License 2015.02.20 0 0 24108

Azt mondta ma egyhk agro boltban az eladó, hogy sotációs kapánál nem annyira a lóerőt nézzem, mert az nem biztos, hogy annyi, mint a megadott gyári adat. Hogy fontosabb, megbízhatóbb adat a motor hengerűrtartalma. ez igaz? 190 c körülit akarok venni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!