Majd TRAFO megmodja a tutit. Addig is amit én tudok: -5C foknál kapcsol be az izzítás, az egyetlen darab izzító van a toroknál, amire gázolaj folyik néhány másodpercig. A visszajelző izzó akkor kifog gyulladni az izzítás idejéig, utánna kell indítanod. Én úgy vettem használtan a gépet, hogy van benne vízmelegítő (műbizonylattal). A motorblokk és a hűtő közötti cső van elvágva, és oda rakták be, mindössze kettő bilincs ami kell hozzá.
ma elkelt a szivattyú. feltettem egy diesel transitra. egy az egyben passzolt, csak a gumicső csonkját kellett180 fokkal elfordítani. Csak a szivattyút cseréltem, a tartókonzol adott volt, csak a szivattyú meghalt. Szíjtárcsa le, elől három csavar, hátul kettő, és ment is fel a helyére az enyém. Bár ha eredetileg nem szervós lett volna, akkor -igazad van- kellett volna a tartókonzol is.
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy 96-os évjáratnál a lökháritóba ködlámpának nincs helye az ives részbe besüllyeszteni nem nagyon lehet nincs hely mögötte. Ha valaki tett már fel ilyenre lámpát és tudna segiteni hogy milyen tipusu volt megköszönném.