Most néztem, hogy a 2002-s autó első lökhárítójában alul kialakított lámpahely van. Van ebbe illeszkedő lámpa? Vagy olyan, amit elfogadhatóan kinézőre be lehet faragni?
Kanyarodófényt szeretnék bele, tehát ha kirakom az indexet, akkor azon az oldalon gyulladjon fel és világítson be jól oldalra. Országúton nekem megfelel a világítás még kanyarokban is, de már egy kivilágítatlan körforgalomban nem jó, nem világít be eleget oldalra a ködlámpa sem. Csinált már valaki ilyet? Van javaslat a lámpára? Egyáltalán össze lehet hozni az elektromos rendszerrel? Úgy volna jó, ha a ködlámpával együtt felgyulladna mindkét oldalon, indexre meg a megfelelő oldalon.
Egy hevesebb dudálás után (rácsaptam a közepére) a következő indításkor égve maradt az Airbag lámpa. A kormányközép kis mozgatása után megen ráadva a gyújtást már nem jelzett gondot.
Ez ennyi, vagy készüljek netán a COM200/-csatolt részei pusztulására? Ez egy 2002-s autó.
Úgy legyen, hogy nem füstöl. De remélem, ez nem úgy igaz, mint ahogy az angol propaganda trianonról...
OFF Kb. '22-ig a franciák minket tekintettek szövetséges-jelöltnek. Akkor építették, igaz, jó drágán, de mégiscsak a Szabadkikötőt Csepelen. '22-ben csökkent az aktivitásuk. Az angolokat ugyan sose érdekeltük, de azért a franciákról le akartak választani - az összes trianoni legenda '22-tól kezdve bukkan fel a magyar sajtóban...
Bikinin meg az amerikaiak robbantottak atomot, akik trianonnál elég inaktívak voltak
ezek a magyarrázkodások nem visznek előre. Hdi motor, ha van elég (turbó) levegője nem füstöl. A vérbajos trianonisták magasról belehokiznak a környezetbe (másképp nem robbantották volna fel a Bikinit ótommal), a koromszűrő jó üzlet, ez van . Bp. levegőjéért megint máshol kell felelőst keresni. Jó műszaki megoldások viszont érdekelnének.
Nem igazán nagy örömmel olvasom, amikor a részecskeszűrőt szünteti meg valaki. Elhiszek én minden anyagi és egyéb okot, de akkor is egyre több füstölő autót látok. Nem csak gyorsításkor "lök egy kövér kormot" némelyik dízel, de alapjáraton meg egyenletes menetben is egyre több füstöl feketén meg kéken. És nem csak dízel, de benzines is. Nem tudom, hogy oldották meg, de láttam fekete koromfelhőt okádó Matizt meg Swiftet is.
Konkrétan Budapest levegője sokat javult először a szén-, fa- és olajtüzelésről földgázra való átállással, aztán amikor legalább az M1-M5 közt elkészült az M0, meg amikor lecserélődött a járműpark legalább katalizátoros benzinesre/EURO I dízelre (egy időben még a BKV buszok is egész jók voltak), meg persze a nehézipar kitelepülésével/megszűntével/környezetvédelmi felfejlődésével.
Most meg a szomszédunk is büszkén visszaépíttette a fáskályhát, a füstje meg télen beül az udvarba, BKV olyan-amilyen, az autó még mindig sokkal több, mint az ezredfordulón, és azok is pusztulnak lefelé.
A BX-t többek között azért cseréltük le, mert abban nem volt belső levegőkeringetés. Pesten kb. csak úgy használom...
Meghala a nívópálcám. Azt látom a fórumból, hogy újat érdemes venni. Kérdés: a behullott műanyagdarabokat érdemes kiszedetni? Két héten belül amúgy is viszem olajcserére meg vezérműszíj-cserére az egyebekkel, érdemes leszedetni a kartert egy pucolásra? Vagy már úgyis fenakadt a szűrőn? Ez egy 2.0 benzines 2002-ből.
Heló! eltömődés nincs, mert a gép úton-hagyott az eltömődés miatt (300 km), aztán otthon úgy járt a kerámia, mint az alföldirobi farka, kivertem pájszerral. A compi még most is ki akarja égetni az üres dobot, mert adja neki a GO-t észnélkül. Mezei módon be lehet-e csapni estemben a compit, vagy hogy lehetne átprogramozni? hogy ne figyelje ezeket az érzékelőket?
Szerintetek miről szól ez az oldal,engem nem kell győzködni vigyáztam rá épp eléggé,csak használtam.A korábbi írásaitokban ott van kinek mi volt a baja,mindenki úgy csapja be magát ahogy akarja,én csak elmondtam a véredényemet erről a vasról,volt már jó pár de ilyen többet nem kell újba sem!
Szeretnék hozzáértőtöl segitséget kérni kettős tömegű lendkerék ügyben.Az első,hogy a 110 lóerős lendkereke jó-e a 136 lovashoz?A másik,hogy hol lehet beszerezni normális áron?
Tudna valaki segiteni abban hogy c5 II 2005 RT3 rádió ha nem jár a motor kb 5-10 perc után ki ir valami energia takarékosági szart és ki kapcsolja az egész rádiot. Ez miért van, hogy lehet ezt kikapcsolni hogy tovább szoljon.
A másik kérdésem hogyan lehet használni a hang utasitást? Kell valamit nyomni vagy csinálni? Köszi a segitséget.
Szia nem az a baja , az I c5 nél ugyan így van vezetve és szinte soha nem törik el .
Ez a híba a II.c5 re jellemző, sikerült olcsón találni egy beszállítót ami hihetetlenül szar minőségű kábelt gyárt azóta van ez a probléma , a IIc5 nél nagyon látszik az észnélküli spórolás .
Szia én tudom a titkot ,remélem nem haragszik meg ,hogy elárulom :kamion mögött végig szélárnyékban 88km/h tempóval .
Ezt én képtelen lennék végigcsinálni , most hogy már egy kicsit kezd benőni a fejem lágya kibírom a 130km/h így 6,5 körül van ha nem lépek oda neki és nincs rajta tréler.
Ő tényleg megcsinálta , járt nálam és 4.9lit volt az átlagfogyasztása .
Igenis vacak ez a C5!! Ipari hulladék. Nekem a múltkor eltört a rádió gombja. Francia alkatrész!! Rettegve mentem a márkakereskedésbe..Sokkolt az ára. Huszonöt magyar forint. Hihi..