Csütörtökön viszem szerelőhöz, megnézi de gondoltam azért tájékozódom előtte. Elmúlt egy évben havonta nagyobb mennyiségben szállítottunk vele szóval volt használva az autó, illetve furcsáltam is, hogy kicsit meg van ülve a hátulja. Még nem hallok furcsa hangokat hátulról de egészen biztos, hogy problémaként fog jelentkezni az elkövetkezendőkben így inkább megelőzöm.
Nos, a tűgörgők cseréje majdnem az egész felújítás, ha ezért szétszedik akkor újíttasd fel teljesen,mert vagy cserélik a tengelyt vagy nem, de mindenképpen kiszedik azt is. Ezenkívül a gumi bakok és a porvédő gyűrűk vannak még, tehát érdemes a teljes regenerálódást választani.
Én egy hete csináltattam veresegyházán, mert azt ajánlották itt a legjobban....Tényleg profik, tudják mit miért csinálnak és egy óra alatt kicserélték kompletten az egész hidat.
Kivették az enyémet beraktak egy felújítottat aztán 1 óra múlva elköszöntek.
Nagyon jó lett a kocsi kisebb ívben kanyarodik, (meg kell szokni), a kanyarsebessége nagyságrendekkel megnőtt, és húzósabb kanyarokban nem érzem azt hogy ki akar törni a hátulja, és a legjobb hogy rugózik a hátulja.
Nagyon ott marad az úton...megérte, az én gyári hidam úgy szét volt rágva hogy tulajdonképpen már az életveszélyes kategóriába sorolták a szervizben.
Feltételezem xsara felnit vettél aminek nincs meg az agynàl a furat. Próbálkozz nagyobb gumiszerelő műhelyben mert nekik biztos lesz hozzá cuccuk. Nem kell feltétlenül a szervizbe vinni vagy rögtön szétesztergàltatni hiszen nem azért vetted.
Másik kérdés. Látom akad hátsó híd probléma ennél a típusnál, így gondoltam gyorsan megnézem a miénket is, és azt tapasztaltam, hogy (ahogy lentebb olvastam a módszert) amikor benyúlok a kerék felső, belső pereménél az ujjam épphogy bemegy, jobb hátsó keréknél pedig már alig fér be. Ránézésre még nincs bedőlve a kerék, nem terpeszt. Ezt a tűgörgők esetleges cseréjével lehet még orvosolni vagy már érdemes ilyenkor az egész hátsóhidat felújítani, felújítottra cserélni?
Azt szeretném megkérdezni, hogy a pirossal bekarikázott kapcsoló az mire szolgál? Azt gondolom, hogy talán a gyári rádióját lehet vele navigálni, de nem vagyok benne biztos.
Van egy Citroen Xsara II-es 1.6 2001-es évjáratú autóm. Olyan problémám van vele, hogy cseréltem benne elemet, újra tanítottam nagy nehezen a távirányitóját ( nyomkodtam minden gombot és jó lett, mert a használati útmutató szerinte leírtakkal nem lett jó) 5-6 indíás után megint elfelejtette a távirányítót. Azóta nem bírom újra tanittatni.
Üdv mindenkinek. Remélem valaki tud segíteni. Nekem van egy 1999-es citroen xsara break, 1.4 benzines szervós kombim. Nemrég előjött minden nyűgje. esetek: reggel, esetleg ha sokat áll a kocsi rángatva indul (gondolom 3 henger indul el), gyertya cserén túl vagyok minimálisan javult a helyzet, de nem szűnt meg, aztán ha bemelegszik nincs semmi hiba, a víz kb eléri a 70 fokot és néha elszáll az agya pörög a motor kb 2000 felett, aztán egy pár perc múlva helyrejön. Valakinek van esetleg ötlete, a szerviz mindent cseréltetne, de szerintem lehúzásra mennek, és szegény szekér nem ér meg annyit hogy 3 kilót ráverjek. Hibakódot kiolvastattam de sehol semmi.
Aztán még egy kérdés: a sarut le kellett vennem és amikor visszaraktam a sebességmérő és a fordulatszámmérő átfordult (átállt a sötét oldalra) a pöcök miatt mind a kettő le volt "fogva", nem mutatott semmit, aztán a sarut ismételt le és felrakással helyre állt, de most már csal. (először az óra 30-al kevesebbet mért mint amennyivel mentem, ez most már megoldódott, de a fordulatszámmérő nem, meg tudná valaki írni nekem, hogy egy bizonyos sebességnél(pl: 90 km/h),mennyit forog a motor, ezzel be tudnám állítani manuálisan, mert a kilométer órát a gps-el sikerült.
Az ablakmosóval hasonló problémám volt. A tartály mögött van a szivattyú és rajta egy kis szelep, amin két csövet találsz. Én ezt a szelepet szedtem szét és belülről kitisztítottam. Alkalmanként újra előjött a probléma (kb havonta 1-2, és téli szélvédőmosóval). Már nem vettem le, csak lenyúltam és kicsit mozgattam amíg nem jött a folyadék.
A kapcsolók vezetékelése más. Még a befúvó is más. A kabinhő érzékelő is. Sőt, az egész keret is más. A hamutartó és a szivargyújtó megegyezik viszont....
Tisztelt fórum társak.Tudja esetleg valaki, hogy hogyan lehet a bsi-t resetelni, vagy esetleg újra telepíteni? Állítólag elfelejti a hátsó ajtónak a nyitáshoz szükséges áramot küldeni.A nyitáskor állítólag küldi a mikrokapcsoló a jelet előre, de ezzel a mutatvány be is fejeződik. Köszi a segítséget előre is.
...ahogy a kedves topic társ is írja a következő lépés a test kábelek megtakarítása legyen attól függetlenül hogy az első lépés már megoldotta a problémát ...
Megoldható az a dolog, hogy Xsara I középkonzolját átalakítani 2-esre? Értem ez alatt például a kettesben levő ablakemelő gombokat. A méretek azonosokat?
A rádiót tutira nem kell kódolni, csak ha másikat teszel bele. Jó eséllyel a távirányítóval se lesz semmi probléma. (Azért mondom, hogy jó eséllyel, mert nekem egyszer egy akkucsere után elfelejtette és márkaszervizben kellett újra taníttatni a kulcsokat.)
Leveszem a sarut , megtakarítom , visszarakom. Kell majd valamit kódolnom ? A gyári rádiót ? Mást? Azért érdekes a dolog mert semmilyen kód nincs a bírtokomban. Le tudom kérni valahonnan a kódot , kódokat ? Ennek a menete és költsége ?
..minden napos probléma ... a venti motor vezérlése adta meg magát ... egy alvázszám segítene kideríteni melyik változat lett nálad beépítve ....és ha van egy kis érzéked hozzá magad is meg tudod csinálni ...
2.
...a szivattyút hallod működni... ?
3.
... szenzor vagy szenzorok haltak meg esetleg vezeték szakadás...
Szia! Az ablakmosóval én is hasonlóan jártam! Nekem el volt törve az ablak mosó cső. Odacsípte a motorháztető zsanér. Ha szembe állsz az autóval bal oldalon keresd.
...akksi sarukat , pólusokat megtakarítani ha kell csiszolni... kis wd40-el megkenni és mehet vissza ... ha ez nem hoz megoldást valószínű az önindító döglődik ...