Hát ez a hátsó ablak sarkai érdekes dolog. A négy sarokpontból 3 -nál repedt volt a festék. Alatta vegyesen való forrasztás, az egyik oldalon, réz, a másikon cinnel. Ezen volt a repedésre hajlamos zöld gitt, majd a festés .Valamint az utastérben a B oszlop belül rendesen meghegesztve, a másikon csak félig. Frantisek és Ljubos nem egyformán dolgozott.
A sztoriban én is benne vagyok kicsit. 2005-ben, egy karosszéria lakatos műhely udvarán bukkantam rá tök véletlenül, már nem emlékszem pontosan hol, valahol Gy-M-S megyében. Mellesleg megemlítettem p44-nek, hogy te figyu, láttam egy GLi-t. Ő meg azonnal elhiénázta, és azóta is nála, van úgy látszik. :)
Sziasztok!A segitsegeteket szeretnem kerni!Ma reggel a forum fotoit bongeszve raakadtam egy autora!Ez az auto egy 135gli skoda!a rendszama bgy-086!ezt az auto 89-ben a szuleim vasaroltak ujan!szeretnem megtudni mi van vele,esetleg megvasarolni!sajnos hivatalosan nem adjak ki a tulajdonos nevet,a szemelyi jogokra hivatkozva!ezert kernem a Ti segitsegeteket!
Van egy garnitúra JÓ állapotú Rapid ülésem, hátsó fejtámlákkal, fekete színű. A két első makulátlan, még a színe is stimmel (fekete), a sinek, a takaró műanyagok is jók stb. A hátsó ülőlap és a háttámlák picit fakultak, de jó állapotúak, a hátsó fejtámlák szintén jó állapotúak, nem repedezettek, az alsó tartóvasai is és a csavarjai is megvannak.
Ezt a garnitúrát szeretném elcserélni jó állapotú GLS ülésgarnitúrára.
Ha valaki ilyenben gondolkodik, akkor írjon e-mailt, ott tudunk fényképet küldözgetni.
Tényleg elég jó állapotban megmaradt darab, akkor ha jól értem megpróbálsz a tulajjal dűlőre jutni ? Ha már a témánál vagyunk neked van tapasztalatod abban mennyire para a csehektől kocsit behozni?
Igazából szerintem az nem rügyezés, hanem pukli, ami a karosszéria csavarodása miatt van és mindegyik gyári Rapidon megvan.
Újrafújáskor nem vájták ki onnan teljesen a gyári kittet (ami nem bírja a dilatációt) és emiatt reped meg. Az enyémből kiszedték, így 6 év alatt nem jött ki rajta repedés.
Szerintem ha kikeverteted hozzá a 8155-ös színt, akkor a hátsó ívet szépen meg lehet fújni és utána össze lehet polírozni a karosszériával.
Ez így van. Keresztanyám gyári farosát megveszi egyik nap 85-ért, másnap 199-ért nyomja a HAHUN. Ráadásul leb.sz, ha kommentálom ezt az FB-n. Kufárok. Undorító.
Érdekes kérdés ez. A fácsén is ment a vita, hogy a magunk ellenségei vagyunk, amiért 50-100ezer közé lőjük be az árakat és ezzel degradáljuk a típust. Mindenki olcsón akar venni, de drágán eladni. Itthonról is egyre több szép állapotú kocsi megy vissza a szülőhazájába és nem is nyomott áron, szóval valami csak lehet ott. Mi meg a vásárlói oldalról addig örüljünk, amíg találunk olcsóbb példányokat, amikre nem kell egy vagyont költeni, de sajnos már itthon is egyre több a "nepper", akik verik fel az árakat.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy működik-e a dolog.
Van-e ekkora fizetőképes kereslet ezekre az autókra? Mert igazából Csehország és Szlovákia a felvevőpiac. Esetleg itthon, de nem hiszem, hogy nagyon máshol komoly piaca lenne ezeknek az autóknak.
Tényleg van ennyi cseh és szlovák pénzes csóka, aki vesz egy ilyen Skodát, mert ez volt a fiatalsága?
Mert a Rapidok, Gardék, 136-osok még ok, de amikor a sima 120-asért kérek mondjuk két misit, az egy kicsit túlzás talán, még a fele is. Nem tudom elképzelni, hogy nepper logikával érdemes megvenni ezeket az autókat. Egyszerűen nem likvid befektetés. Ennyiért vegyen németben két Honda jazzt és simán eladja haszonnal egy hónap alatt. Egy faros skodán, ami már most drága, hogy lehet még megfogni annyi pénzt, hogy megérje? Főleg, ha még egy kicsit foglalkozni is kell vele?
Néha azt gondolom, hogy ez egy lufi, amit fújnak a megfelelő érdekcsoportok, hogy aki akar venni az most megtegye, de szerintem ki fog pukkanni, nem lesz fizetőképes kereslet ennyi autóra.
Akkor ha minden igaz az egész szállítmány Németországból van...fene se gondolta volna, hogy ennyi gyári Rapid meg más modell is megmaradt ott. Mindenesetre örömteli, csak kár hogy utána horribilis áron akarják majd továbbadni.