koszi a valaszokat. a minoseg a fontos az ar masodlagos, ennyi belefer. de legyen szep a munka mindenkepp. konkret helyet tudtok mondani? esetleg hogy hova ne... akar mailba is ha nem publik. nyilvan tudok a neten tallozni, de gondoltam hatha tudtok tuti helyeket;)
Lehet, hogy én meg keveset mondtam. Félúton 20e környékén biztos megáll.
Különben egy tankot érdemesebb lenne maszekhoz vinni, mint fényező céghez. 20e ért faluba egy robogót is lefestenek. Mondjuk az nem volt szép amit láttam. De amit 35-ért csináltak Győrben az szép volt.
Nem tudom mit akar pontosan, illetve hogy milyen állapotú a tank. Így nem éri túl nagy meglepetés. Mondjuk a múltkor egy műanyag tükörházra mondtak több helyen 8-9-et.
Totaliasn hozzanemertokent kerdeznek. Adva van egy motor benzintank, ami muanyag. Ez gyarilag tobb fele szinre fujtak. Tudok venni viszonylag olcson egy feheret, kerdes hogy at lehet e ezt szepen fujni mas szinure? Citromsarga vagy narancs lenne a cel. Foliara is gondoltam de az nem olyan szep, meg elhajtottak hogy muanyagot nem lehet. De nem is tetszik ezert inkabb fujatnam. Bp-en van ilyen hely ahol szepen dolgoznak? Megertik mit akarok es egy darabbal is foglalkoznak? Semmifele csicsa vagy felirat, csik, ilyesmi nem kell ra, csak egy szep gyongyhaz szinu telebie fujas es gondolom lakk(?). Tudnatok ilyen helyet javasolni?
Veszprém megye. Személyesen nem ismerek környékről lakatost. Szerintem rozsdás autót, max környékbeli falukba lehet megcsináltatni maszeknál. Szakműhelybe nem hiszem.
Nem tudom merre laksz, de felétek szeretik az autókon az úgynevezett alja munkát? Érted mire gondolok,mert mifelénk nem szeretik. Arról jutott eszembe,hogy "Tycoon" keres mestert.
Annak idején ahol dolgoztam a vevők kértek sárhányót kerékpárra, és odaadtuk a kereket. És meglepődve mondták,hogy ő nem ilyet alkatrészt kért. De volt aki rájött,hogy a sárt a kerék hányja. Ez hasonlít a kitt meg a gitt esetére ki,hogy mondja.
Üdv! Látod ha közelebb laknánk egymáshoz én szívesen megcsinálnám neked ,kasznit is motort is A-tól Z-ig. Az árba is beleférne, meg az 5-6 évbe amit még elmenne.
Ezt én is aláirhatom és igazat adok 1.5éve raktam rendbe az Audit,de már kilyukad máshol.Hiába tömitőpsztáztam festettem alvázvédőztem le az egészet. Igaz már minimális az a hiba amit javítani kel,de ha nincs egy vagyon rá költve akkor sajnos minden vizsgára van mit csinálni.
Szerinted ha 400 at rátolok akkor egy 5-6 évvel meg lehetne hosszabbítani az élettartamát?
Nem kimondott veterán autót akarok belőle, az lett volna a terv hogy eredeti állapotban helyreállítom, de amint hallom hogy az több millió letettem róla.
Amit itt meg a másik fórumon is tanácsoltak a küszöb dolgokat meg a kopóalkatrészeket kicseréltetném meg ahol rohad, motort megcsináltatnám normálisan, és esetleg rádobnék 400 -500 at, de akkor franc tudja hogy kibír-e 5 évet. Bár ha minden le van kezelve akkor csak nincs ami elromoljon már benne, nem?
Elvileg csak 200 ezer km van benne, tehát nincs is agyonhajszolva.
Ívek vannak vaterán, ajtót meg keresgetnék bontott jót. Felhívnám a Bestet, elég jó áron dolgoznak. De - mint írtuk - ez pénzkidobás. Ráköltesz 400-at, és 120 helyett 180-at fog érni. Igen jó, 8-10 éves eladó autók vannak 700-900 eFt-ért. Soha nem lesz igazi veterán, az valahol 1977. körül megállt. Túl modern. Illetve mire veterán lenne, végleg el fog porladni..:(
Vagy összebarkácsoltatod kis pénzért, ronda lesz, és a következő tél végén megint rohadni fog, jobban mint eddig... sajna ez a realitás. A gépjárműves szakmában vagyok, ráadásul 9 veteránautóval, van némi rálátásom.
Aminek tiszta rozsda az alja, küszöb, sárhányó, ajtó alja stb. azt érdemes lepucolni. Homokszórás valóban drága. Flexel négerkorongal viszont csak munkaidőbe sok.
Különben, ha csak ott lakatolják, ahol lukas a lemez és púpos a festék, ott nem kizárt, hogy 3 év múlva máshól púposodik majd. Nem tudni.
Én is azt hittem valami régi gép. Én a 81-es Audinkat raktam rendbe 3hét alatt vizsgáztatható állapotra kihegesztve lefújva.és gond nélkül ment át vizsgán.