Tudtommal 2 Ohmos ellenállásokkal lehet átverni a légzsákvezérlőt - de természetesen gondosan olvass utána.
Szerintem Lexiával sem valószínű, hogy utólag konfigurálható.
Mikor a saját autómba vadonatúj légzsákvezérlőt vettem, a márkaszervizben kétszer erősíttették meg velem, hogy biztosan 4 légzsákos-e az autóm, mert azt állította a villamossági szerelő, hogy csak egyetlen egyszer tanítható.
Nagyon köszönöm. Utána is olvasgattam, és ha jól értesültem a csúszkák egyformán jók mindkét ajtóhoz. Nekem pedig van egy tartalék jobbos ablakemelőm, szóval ha minden jól megy probléma megoldva.
Le kell szedni a díszlécet a kesztyűtartóról, és elvileg ott az eltört pálcát látni fogod. meghúzod és kinyílik. de ha így se akkor ablakot kell nyitni. Aztán ha kész akkor a díszléc úgyis takarni fog. Sajnos fotót nem tudpk küldeni mert teljesen széthullptt az enyém. Én vettem egy másikat, de az is eltört így össze gyorskötözőztem okosba
Tudna valaki abban segíteni, hogy a "beragadt" kesztyűtartót, hogyan lehet kinyitni? Nincs bezárva (kulccsal), becsukás után nem lehet kinyitni. Valószínűleg szétugrott, vagy eltört a nyitó mechanika.
Nincs véletlen valakinek elfekvőben egy rossz baloldali elektromos ablakemelője? Kéne nekem a két csúszka ami az üveget rögzíti a sínhez, mert sajna az enyém eltörött. Vagy esetleg ötlet, hogy hol tudok hozzá venni. Minden más hibátlan a szerkezetben, nem akarok komplett újat venni.
Volna egy nagy kérdésem. Szegény autóba van néhány km már és az ülései eléggé tönkrementek. Kerestem sok helyen normális ülést de mind hasonló állapotban voltak. Most hozzá jutottam két elég jó recaro sportüléshez, ami az igényeimnek megfelel. Na most addig minden rendben volna hogy befarigcsáljuk a vázat éshelyén az ülés, csak az a bibi, hogy ez nem légzsákos az én üléseim pedig légzsákosak voltak.
A kérdés: Hogy tudom átverni a rendszert, hogy ne írjon hibát mégse legyen benne légzsák?
Valami ellenállást kéne beiktatni? Nagyon jól jönne egy kis segítség!!!
Mint ahogy BallyS16 kollega is írja nem a közeg hőfokával van gond, hanem az azt érzékelő kis elektromos kütyüvel. Esetedben arra tippelek, hogy a hideg üzemben úgy érzékel, hogy már meleg a motorod, és nem adja azt a + üzemanyag mennyiséget, ami a bemelegedési fázisban kell a motornak ahhoz, hogy ne produkálja pont az általad leírt dolgokat. Ez természetesen csak tipp, mert távgyógyítani elég ritkán sikerül, de jó eséllyel köze lehet a problémádhoz és olcsó cserélni is!
Hétvégén kiszereltem a szellőző ventilátort, megpörgetve kézzel volt súrlódó hangja. Zsír spray-el telefújtam a tengely két csatlakozásánál, megforgattam párszor, majd újra telefújtam. Viszont a súrlódó hang nem tűnt el, amikor kézzel megforgattam.
Visszaépítve azonban észrevehető volt a különbség. Az első harmadban egyáltalán nem hallani, hogy bekapcsol a motor, viszont fújja szépen a levegőt. Fele olyan hangja sincs, mint eddig volt. Nekem megérte a művelet, és a ráfordított 40 perc a ki és beszereléssel együtt.
Kössz! Igen a zöld volt a gond,az érintkezőket kellett megtisztitani meg hiányzott a csatlakozorol a fém fül.Nem maradt a helyén és letudott rázodni.A gomba jó.
Kedves gun111, köszi a hozzászólást, én csak azért is kizárnám ezt a lehetőséget mert a fűtőradiátort ha bekapcsolom önti a forró levegőt és ha lelassítok 90-re nincs ilyen probléma a víz beáll 90 fok-ra. A hűtőt nemrég (kb 3/4 éve) leszedtem, kívülről tiszta szmötyi volt, fű meg por meg minden, még egy szegény fecske is volt benne, azt kimostam és minden helyre állt, ezért most is erre kezdtem gyanakodni de a hűtő most csilli villi, és egy kicsit a fogyasztásom is megnőtt. Átlag kb 8 literre, ami szerintem még így sem sok, hogy csak rövidtávon használom.
Sziasztok.Tudja valaki,hogy melyik hőgomba felelős a müszerfali hőmérséklet kijelzésért?A motor 1.6-os benzines 8 szelepes 1999-es évjárat.Van a termosztátházon egy(barna) és mögötte a hengerfejen kettő(kék és zöld).Elkezdett a kijelző mutatoja ugrálni majd most már semmit nem mutat.