Valami elírás lehet, a diesel motoros 500-as Aixamokba Kubota Z482-es motort szereltek, ami csak 9,5 kW teljesítményű. Gyártottak benzinmotoros változatot is, de az sem lehet csak max. 15 kW teljesítményű.
Az antenna nem autó típus függő, hanem menet átmérő. Mostanában cseréltem én is , letekertem az autóról és elvittem a boltba. Adtak rövidebbet , de állítólag a látszat csal , mert ez a hosszabb és jobb, mert kívülről menetszerűen van rátekerve plusz drót. De nem ez a lényeg: a csomagban az antennával adtak 4 db (4-5-6-6,5mm-es) két végén menetes cseredarabokat , tehát a forgalomban lévő minden típushoz jó csak a megfelelő menetes részt kell becsavarni.
Sziasztok! Microcar Virgo-ra szeretnék venni tetőantennát, de Érden sem tudtak ebben segíteni. Van esetleg valakinek tapasztalata arról, hogy milyen típusú tetőantenna kompatibilis a Microcar Virgo-val? Köszi előre is a választ.
Felhívtam a pesti Kormányhivatalt sajnos AKI CSAK LÁTÁS FOGYATÉKOS nem kérelmezhet segédmotoros járműnek minősülő
három vagy négykerekű járművet vezető megjelőlésével sem!!
A hölgy akivel beszéltem azt mondta igényelni lehet de el fogják utasítani.Új autót lehet vagy használtat mopedautót nem.Mondtam hogy a fentartása jóval kedvezőbb mint egy személy autóé szálító megjelölésével sem??Erre azt mondta nincs is rajt rendszám személyt szállítani nem lehet vele stb...ami még lényeges hogy közölte velem hogy nekünk az a jó ha nem kell fizetni semmi adót csak közlekedni.
A modorát inkább nem minősíteném......De ha nem jár hát nem jár ez van.Sajnos valószínű hogy gyűjtögetek még és egy fiatalabb járgány lesz kpra.
Persze úgy néz ki megy ez.Akinek megfelelő a mozgássérültek,fogyatékosok közlekedési támogatásával mopedautót vásárolni, az tegye bátran.Minden sorstárs akinek megoldható a karbantartás,javítás és ezzel együtt a mopedautózás megfelelő,esetleg csak erre kap jogsit,
megoldás lehet./lásd korábban Bakancs hsz-ét e tárgyban/Miután a használt gk-ra a támogatást kapni szinte reménytelen a hatalmas igény miatt,összegszerűségében azonos, max 600 ef vehető fel a "Segédmotoros járműnek minősülő
három vagy négykerekű járműre".Erre nincs nagy sorállás/egyenlőre/.Azért nyilván egy kis plusz kp nem árt kiegészíteni a támogatást,akit konkrétan érint,érdekel irjon egy személyes emilt.De a friss infókkal itt lesznek hamarosan a fórumtársak,én már három éve ,hogy intéztem,azóta változhatott egys-más
Dolog nekem is akad bőven,kb.azt se tudom melyiknek áljak neki.Ha időd engedi nézz utánna hogy ne fuss plusz köröket.Én a pesti Kormányhivatalnak írtam mailt.Nagyon kíváncsian várom válaszukat.Ha megérkezik áttküldöm mailben.
Bocsánat, hogy most nem tudok foglalkozni, hogy át nézzem amiket itt közzé tettél, vagy magánban is amit írtál. Hirtelen annyi minden a nyakamba szakadt, hogy azt se tudom, hogy fiú vagyok vagy lány, csak akkor ha benyúlok a gatyámba.
Írtam mailt is de mielőtt felesleges köröket futnál járj utána!
Ezt a nyomtatvány a budapesti kormányhivatal oldalán található és lám ebben nincs csillagozva semmi elég a látás fogyatékosság is és a fogytám határozat! Ez 2016.02.25.nyomtatvány.Ha ez nem jó akkor semmi.
Csak az a baj hogy aki ezt írta az nem igazán van tisztában a mopedautós dolgokkal törvényekkel. Szerintem először utána kellett volna nézni a dolgoknak mielőtt hülyeségeket és megtévesztő dolgokat ír le és ezzel félre vezeti az embereket!
Mink úgy oldottuk meg ezt a problémát hogy az enyémben volt valamikor ködlámpa de a lámpákat leszerelték de a nyomógombok és a relé benne maradt és erre kötöttük rá a le állítást szuper jó!!
csak előre menetnél jelentkezik ez , hátra menetben nem.
Előremenetben az áttétel 11,23 m míg tolatva 13,25 -- vagyis a szekunder tárcsa ennyi fordulatára esik egy kerékfordulat . Ha a gumibakok valóban épek akkor ez okozhat eltérést , mert hátrafelé pörgősebb az áttétel . Kísérletképpen meg kell nehezíteni a motor dolgát ( emelkedőre feltolatva) hogy akkor hátramenetben jelentkezik-e a probléma .
A variátor behangolás macerás művelet -- több mint 4 hónapja kerülgetek egy olyan járgányt amin ugyanezt kéne csinálni , mindenféle vélt és valós okkal halogatom .
Ha minden akadálytalanul működik ( egyik tárcsa mozgása sem akad ) akkor a primer tárcsa hézagolásával , esetleg a súlyok és/vagy rugó változatásával tudunk operálni . A szekunder még riasztóbb , mert ott lényegében csak a rugófeszítés az egyetlen lehetőség . De kiszedni egy szekundert az Aixamből , hogy egy lyukkal arrébb akassza az ember ...
Microcar virgo generátorát ,meik autóéval tudom helyettesíteni ha lehet?
Most mi termeli (termelné ) az áramot ? Mert ha lendkerékmágnes akkor semmilyennel -- vagy bele kell építeni egy valamilyen autóét , ami elfér a motortérben és persze ki kell alakítani a felrögzítését (feszíthetően ) meg ékszíjat tárcsával ...
Ha már most is külön generátoros akkor valami hasonlót , lehetőleg picit . Ha már most is külön generátor van benne akkor azt valószínűleg utólag bütykölték bele .
Bandiék bordó Aixamjába az előző tulajok valamelyike állítólag Suzuki Samurait épített .
A lendkerékmágneses rendszereknél általában a feszszabályzó szokott kipurcanni , az állórész ritkán .