Ha álló helyzetben feltekered a fűtést, majd vissza, akkor előfordul hogy visszaáll a helyére a motor és akkor a következő reggelig(amikor újra nekiáll fűteni) megjavul. De sajnos ez csak átmeneti állapot, ha egyszer átugrott a fogaskerék, átfog máskor is.
Köszönöm! Egyébként az előbb próbáltam, és most működik rendesen. Ezt okozhatja az is , hogy esetleg kevés benne a gáz? Amúgy friss gazdája vagyok a járműnek, és szeretném tudni mik azok a fontos dolgok amire feltétlen ügyeljek ennél a típusnál. Előre is köszönöm!
Ez egy módosított, hosszabb fogaskerekű motor. Márkaszervízben tuti kapsz, bár nem igazán olcsó. A cseréje viszont közel sem egyszerű, szerintem ne erőltesd ha még nem szereltél hasonlót.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni az alábbi hibával. Van egy 2002-es 2,2hdi exclusive automata C5-öm. Ma reggel mikor bekapcsoltam a klímát, bal oldalon csak meleg levegőt fúj, és nem tudom állítani. Esetleg ez javítható házilag, vagy szakszervíz? Sajnos a szervízekben nincs nagy bizodalmam. Segítségetek előre is nagyon köszönöm!
Meghalt a klímakompresszor. Leszakadt róla a kuplung. Az a "seger-gyűrű" vagy bármi, amivel a kompresszor tengelyen biztosítva van a kuplung, az eltűnt, a kuplung lecsúszott a helyéről (szerencsére álló helyben, amikor megnéztem, mitől van olyan hangja, és a motortérben sem tett kárt, csak úgy lepottyant). A ricni a kuplungon teljesen elnyíródot, és megtapogatva úgy érzem, a kompresszor tengelyén is.
Lehet ezt javítani? Vagy másik példány? Bontott/felújított/új? A szokásos alkatrészoldalakon láttam ilyet 85-290 kFt között, azonos gyártótól is volt többféle. Melyik kell nekem? Ez egy 2002-s 2 literes benzines központi befecskendezős kombi, két zónás automata klímával.
Sziasztok! Citroen C5 2002 1.8 break-hoz keresek jó, olcó kipufogót. Keresek még renault clió-hoz jobb hátsó ablakot (nem a háromszöget) ami sötétzöld szinezésű. Bontóban találtam de annak csak enyhe szinezése volt és így nagyon eltér a többitől. Természetesen gyári szinezésről beszélek.
Még 1: a citroen főleg "hideg" motornál alapjáraton néha felpörög kb 2000 - 2500-as fordulatra majd beáll. Illetve indítás után az első 2 percben nem nagyon szeret gyorsulni. Nem versenyzésre használom csak a forgalommal probálok haladni. Esetleg tudja valaki h mi lehet a gond? "Debrecen és környéke."
Hogy lehet a klíma párologtatóját kiszárítani és kipucolni.
Minap egyik reggel, mikor esett az eső, felhúzott ablakkal kellett menni és folyton bepárásodott a szélvédő. A klíma alól sem folyt a víz. Kiszedtem a kondenzkifolyó csövet, de az átjárható. Kiszedtem a pollenszűrőt is, ami szerintem túl régen volt csrélve és a lukon benyúlva tocsog a víztől a radiátor lemeze. A doboz alja volt eldugulva, mert mikor befújtam a lukon, elindult a víz kifelé. Remélem nem kell az egészet kiszerelni:((
A kombi ugyan olyan leharcolt volt mint az előző,ezért meghagytam másnak.De találtunk egy kis Grande Puntót dieselt,megbeszéltük jó lesz a feleségemnek,közbe a citrom elment párszor kijöttem ezzel,és egészen megkedveltem.Nem fogyaszt semmit 90 lovas van benne minden ami kell,már a harmadik olajcsere lesz és csak járok vele.Hát ennyi a történet,kanyarokban sokkal stabilabb mint a francia tesó volt,ugyan olyan tempónál nem éri el az 5-öt az étvágya.Örülök neki hogy sok munkád van néha ide vetődök olvasgatni,ha már unom a rendszert,üdv Taki
Az én autóm szalonos volt (bemutatónak rendelték de a 2. napon megláttam P-s rendszámmal a városban és egy hét után alám került), a 19es kerekekben benne volt a nyomásjeladó. Mivel a kereket kialkudtam belőle (falura jó a 17es), a szelepek elmentek. A 4db pótlása 80eFt+ szerelés lett volna márkaszervizben, azóta inkább néha megnézem.
Kérdésem lenne, meglepő módon :) 2001 es 3000 es C5 ösöm van. Egyideje véletlenszerűen előjön egy felfüggesztés hiba a kijelzőmön, és ezekután leengedi az autó elejét a hátulját pedig felemeli, amitől nekiáll pattogni a komplett hátulja az autónak. Hiába emelgetem nem áll vissza normál állapotba, csak akkor ha a kulcsot kiveszem és újra indítok. Szervízben jártam, hidaulika olaj rendben, és nem találtak semmit. Van ötletetek merre induljak neki?
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e tapasztalatotok keréknyomás érzékelővel kapcsolatosan. Tegnap indulásnál megjelent egy hibaüzenet, hogy a bal hátsó kerék nyomása túl alacsony. Megnéztem a gumit, a nyomás teljesen rendben van mind a 4 keréken. Elképzelhető, hogy maga a szenzor ment tönkre? Jellemző ez a hiba? Esetleg tudja valaki, hogy kb mennyibe kerülhet egy ilyen érzékelő és hol lehet ilyet beszerezni(Citroen C5 -2006)?