Keresés

Részletes keresés

Bazsi75 Creative Commons License 2013.06.18 0 0 39387

97-től vagyok ott. Akkor se átjáró, se lassújel, se megálló nem volt ott.

Előzmény: John Howard (39386)
John Howard Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39386

Mintha a vasúti híd túlsó felén, nagyon régen (20-25 éve? vagy 100?) valóban lett volna egy útátjáró, de a Lágymányosi (Rákóczi) híd felépülte, illetve építésének kezdete óta már biztosan megszűnt. Ennek "tiszteletére" lehetett lassújel a környéken - bár akkor még nem volt ott a HÉV-megálló.

Előzmény: Bazsi75 (39385)
Bazsi75 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39385

Én nem emlékszem ott átjáróra a megálló megnyitásáig. Autósra meg pláne. Bár ez nem jelent semmit. Páratlanban egy szem előjelző volt ott a híd alatt.

Előzmény: További magyar hang (39380)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39384

Én nem így tudom, de ez nem jelent semmit.

:)

Előzmény: További magyar hang (39380)
jázminapja Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39383

Fantasztikus képek! Tudod, én másban "utazom", de rendre benézek a képeid miatt ebbe a fórumba is!

Előzmény: M.VIII (39318)
tata6456 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39382

Alapból az NKH az, aki irreális sebességhatárokat határoz meg. Az emberek megszokták, hogy az utakon kinn lévő táblák jó része baromság, hülyeség, marhaság. Ép eszű ember ezeket a táblákat nem helyezi ki. De nálunk az NKH-nál köztudottan olyan emberek hozzák a határozatokat, akik szart se értenek hozzá ... Mellesleg meg lehet nézni, hogy melyik az a korosztály aki leszarja a szabályokat. Aki mások testi épségét kockáztatja, és aki a legtöbbet reklamál ... hadd ne soroljam ...

Előzmény: 9312255016 (39377)
BCsG Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39381

Nem tudom, kicsi eszed hol felejtetted, de! Vannak írott és íratlan közlekedési szabályok, amelyeket - jó esetben - már kicsi kortól tölcsérrel öntenek a gyerek fejébe. De szerintem nem kell hú-de-nagy IQ, hogy az ember belássa: az autó/vonat erősebb, nehezebb; ráadásul még keményebb is az ember fejénél. Magyarul, ha elüt, először koppansz, aztán lepattansz róla.

A biztonság hazánkban akkor valósulna meg, ha teljesen elszeparálnák a járműveket az emberektől. S ne okoskodj, hogy illegális átjáró, mert minden megállóban van vagy kiépített gyalogos átjáró, vagy alul-/felüljáró. Ja, hogy szét kellene nézni? Marha nehéz és megeröltető mozdulat! Várni kellene 40 másodpercet? Szerintem az ember többet áll a kasszánál! Úgyhogy nem dumálni, hanem gondolkodni kellene...

A MÁV-nál sincs minden gyalogátkelőhelyen fénysorompó, s érdekes, ott az emberek tudnak közlekedni különféle akrobatikus mutatványra késztető lécek és korlátok megépítése nélkül is, mert megtanulták, hogy a vasúti pálya az veszélyes terület.

A HÉV-nél az utasbiztonságot úgy lehetne növelni, hogy felemeljük szépen a sebességet legalább 80km/h-ra, s nem csorgunk a sétáló utasok előtt, hogy "jajjjjj, mi lesz, ha belép elénk?" /A válasz: akkor így járt! S ha én járok így, akkor a síromban elmélkedve el fogom ismerni, hogy én voltam a birka, s nem fogom szidni a céget, hogy miért nem épült korlát (azt ugyebár kikerültem volna), vagy miért nem volt fénysorompó (azt meg lesz*tam volna)./

Egy szó mint száz: az utasbiztonság hiányáról nem a cégek, nem az infrastruktúra tehet /na jó, egy kicsit esetleg ezek is/, hanem csakis MI, emberek!

 

"ők nevelik őket a vonat elé lépésre" Ha Neked azt mondja valaki, ugorj a kútba, megteszed??? Még egyszer leírom tagoltan, hogy megértsd:
N E M    K E L L   É S Z    N É L K Ü L    Á T M E N N I    A    J Á R M Ű V E K    E L Ő T T!
S akkor nem lesz probléma, ennyi.

Előzmény: 9312255016 (39377)
További magyar hang Creative Commons License 2013.06.17 0 0 39380

Ha jól tudom, a Lágymányosi hídnál az örökség, mivel egykor autós átjáróként volt számontartva (és ezért volt pl. egy 30-as lassújel is), többek között ezért nincsen terelőkorlát sem.

Viszont autós jellege mára megszűnt, de a többi dolog maradt.

Előzmény: _Nyuszi (39378)
v805 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39379

Teljesen korrekt felirat.

Előzmény: M.VIII (39365)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39378

Az nem illegális átjáró.

És pl. a Lágymányosi híd mh-hez sem a BKV akarta, hanem a Hatóság (főleg a jelenlegi formájában, áthívó jelleggel...). Az utasbiztonság fontos dolog, de jellemzően csak a rendkívüli helyzetek esetén kezelik úgy, hogy az tényleg hathatós, egyébként az utasra van bízva a dolog. - utóbbit nagyon helyesen teszik.

Csak gyalogos forgalom esetén, megállóhelynél szvsz nincs értelme. Ahogy nincsen a Zsófia utcánál (Aquincum mh.) vagy máshol se.

Előzmény: 9312255016 (39377)
9312255016 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39377

mivel itt nemrég páran azt szajkózták hogy genyó autósok átmennek a villogó piroson, akkor leszek olyan naív azthinni hogy mint a robot/cövek mindenki állni fog előtte.. :-)
Megfordítva: ha akkora az autótömeg a fénysorompó előtt akkor átlehet menni mint a gyalogbírkának?
Lényeg a lényeg, teljesen mindegy milyen lenne az eredmény, a békávé békáká -nemlétező cégek-  állandóan utasbiztonságról papol, mégsem tesz meg mindent, illegális átjárón küldik a halálba az embereket, ha úgytetszik, ők nevelik őket a vonat elé lépésre..nem is túl keveset..

Előzmény: _Nyuszi (39376)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39376

Akkor felteszem másképpen a kérdést:

Milyen eredménye lenne a sorompónak?

Előzmény: 9312255016 (39375)
9312255016 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39375

szintbeli kereszt?

Előzmény: _Nyuszi (39374)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39374

Miért tennének oda sorompót?

Előzmény: 9312255016 (39373)
9312255016 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39373

ő azt írta hogy a két intézkedés együtt növelte az utascsere hatékonyságát, én meg azt hogy az az egy is elég az utascseréhez, a másik esetleg az odajutást segíti.. utasáramlás?
Balesetmentes..... majd ha tesznek sorompót az árpád hídhoz, lehet ilyesmiről beszélni..

Előzmény: _Nyuszi (39371)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39372

Nyilván a bak is útban lett volna a népnek.

Előzmény: 9312255016 (39370)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39371

Ez nem oldja meg azt a problémát, hogy az utasokat hogyan tudod balesetmentesen a magasvágányokra engedni, ehhez be kell fedni a vágányokat (vagy deszkázás, vagy Strail elemek, vagy aszfaltozás, vagy más....).

Előzmény: 9312255016 (39370)
9312255016 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 39370

végülis valóban nehéz lett volna csak az Ábetűt előrébb hozni :) ... ...

Előzmény: hmsoft (39369)
hmsoft Creative Commons License 2013.06.15 0 0 39369

Eredeti vágányhossz mellett túl hosszúra adódott volna az aránylag keskeny oldalperon, ami nagyobb utasforgalom mellett lecsökkentette volna az utascserék hatékonyságát. A vágányt lerövidítve (és a használaton kívül helyezett vágányszakaszt befedve) egy "gyűjtő", szélesebb szakasz adódott, ami valamennyire segít gyorsítani az utascserét.

 

hm

Előzmény: Aeslan (39368)
Aeslan Creative Commons License 2013.06.15 0 0 39368

Üdv!

 

Nem tudjátok, mi volt a Margit hídi csonkavágány ütközőbakja utáni "síntoldás"? A két sínszál között faszerkezet.

 

Köszönöm!

Spy803 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 39367

Első kép dekirály! 

Előzmény: M.VIII (39365)
siófoki35 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 39366

Ez így korrekt! :)

Előzmény: M.VIII (39365)
M.VIII Creative Commons License 2013.06.14 0 0 39365

Egyelőre ez a logó lesz:

 

Előzmény: Törölt nick (39362)
yelo6310 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 39364

Az már a második forduló volt,9:25 körül volt az első menet

Előzmény: Hornyi88 (39353)
v805 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 39363

Tudhatnád, hogy a tigriseket nem zavarja a víz... :)))

Előzmény: Rüby 2143 (39350)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 39362

Jujj, nagyon jók a képeid, de akkor inkább föl se töltsd.

 

Nem lehetne inkább vissza ON-olni a HÉV-ek felé a képlopások helyett?

Előzmény: M.VIII (39356)
Schaku Creative Commons License 2013.06.13 0 0 39361

Nem kell megmutatni másnak, esetleg csak ott ahol olyanok mozognak akik nem használják fel és lassan elvész a sok között. Én sajnos azért nem mutogatok képeket mert azt érzem globálisan, hogy lenne belőle baj.

Amikor tudod, hogy van olyan anyagod amit 2 felállás esetén mutatnál meg: Vagy szakmát váltasz vagy kivonják az MXA-kat a fotgalomból! Szomorú amikor valaki beszél egy témáról, hogy jó lenne "látni"-"megnézni" valamit és te tudod, hogy te már láttad, de nem mondhatod el neki! Egy kockát sem mert minden azonnal árulkodik.

Előzmény: BPI-791 (39358)
FKU-911 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 39360

Szép lenne ez a friss MX nagyegység így forgalomban.:)

Előzmény: M.VIII (39318)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 39359

Én vagyok itt az egyetlen, aki leszarja kik és hányszor lopják el a képeit? Vigye akinek kell, örülök ha van olyan jó, hogy érdemes ellopni.

BPI-791 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 39358

A képlopások ellen valahogy védekezni kell. Ha máshogy nem megy, akkor majd így talán. 

Ha nem lennének lopók, nem kéne effektálni se. 

 

Előzmény: Schaku (39357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!