Örömmel hallom, hogy neked sikerült. Ugyanazzal a motorral szerelt gépünk van, én nekiláttam, de egyszerűen képtelen voltam szétszedni a csövet a csatlakozási pontoknál, pedig téptem rendesen, de meg sem mozdult. Mivel nem akartam az egész kocsit szétbontani, ezért pótoltam a hiányzó csavarokat, hátha megoldja a problémát és lekezeltem a rozsdás padlólemezt, reménykedve, hogy elég lesz a művelet, de nem lett az, áll a víz a lábam alatt újra. :(
Mi a titka a szétszedésnek, mit csinálok rosszul, illetve egészen pontosan milyen tömítéskészletet vegyek és hol? Autósbolt, vagy ahogy írtad sima mezei tömítés is megfelel a megadott méretekkel? Nagyon bosszant a dolog, jó lenne mihamarabb megszüntetni, mondjuk kissé enyhülhetne előtte az idő.
A másik gondom meg a hidegben jelentkező nyikorgás, ami egyre tovább hallható és egyre később múlik el vagy talán már folyamatos is. Komplett vezérléscsere megvolt a nyáron, reménykedtem, hogy a hosszbordás okozza, mint előtte a többi autómon, de nem. Ezt is szétkapnám, ha aknás fűtött garázs közelébe jutok, ez mennyire macerás illetve pontosan milyen alkatrészt szerezzek be a javításhoz?
Sziasztok van egy peugeot 307 sw 2.0 hdi 110 le autóm. generátorában hanyas csapágyak kellenek? a választ a gergokee12@gmail.com ra küldjétek már el köszike ödv
Hát gondolom kb mindent nézni kéne... Elvárt turbónyomás, megvalósult turbónyomás, elvárt befecskendezés, megvalósult, légmennyiség, stb. A korrekciós érték kicsit csalafinta dolog, mivel egymáshoz képesti korrekciót mutat, nem valami gyári bázisértékhez képest. Ha minden porlasztó el van szállva, akkor kb azonosat fog mutatni, mégsem mondhatod rá, hogy hibátlan. Nekem meg az egyik hengernél a korrekció ki van akadva a maximumon, alapjáraton, terhelésen, hidegen, melegen, meg se moccan (és nem elektronikai hiba, és nem porlasztóhiba). És így megy az autó már 120-140.000 km óta...
Igen, ez az izzítás elég vicces, nekem is állandó hibának írja a gyertyákat, de mégis világít a lámpa reggelenként, és eggyel több forgatás után simán beindul -15 fokban is.
Szerencsére nekem egészen jól indult itt a hideg napokon, bár vasárnap este két nap állás után röffentettem be, ekkor olyan hangja volt eleinte, mint a 405-ös TD-mnek anno. Gondolom ez azért normális, csak eddig ezt nem tapasztaltam, ez az első közös telünk a 307-essel.
Viszont van egy számomra érdekes jelenség a váltóval, nem biztos, hogy a hideg miatt, de valószínűnek tartom.
Általában 1-esben hagyom, reggel, illetve meló után beülök, izzítás(ok) alatt kuplung-üres megjáratom jobbra balra a váltókart (meggyőződöm, hogy nincs sebességben), és indítok. Kicsit később, néhány másodperc múlva, már irgalmatlan erő kell ahhoz, hogy sebességet tudjak kapcsolni álló helyzetben ugye R vagy 1, amit szeretnék, de jobbra is nehezen tudom a középállásából kimozdítani a kart. A napokban ugye percekig járattam mielőtt elindultam volna, de még akkor is az első néhány sebességváltás nehézkesnek mondható. Azért különösen fura, mert a fenti indítási metódus közben még simán tudom mozgatni az üres állásában a váltókart.
Szóval ez normális jelenség, vagy valami problémára utal, ha utóbbi akkor mi lehet, volt-e már valakinek hasonló gondja? Ezek lennének a kérdéseim.
A kocsi 2.0 Hdi RHR, manuális 6 sebességes váltó, "csillag garázs"-ban van sajnos nekem is.
Az izzítás vicces tud lenni ilyenkor :) Nekem hibatárolóba benne volt, hogy előfűtés hiba, mind a 4 gyertya gatya volt, de nyáron észre se lehetett venni, kapott még akkor 4 újat, a -10be is világít kb 10mp-et a visszajeltő és pöccre indul, van egy két habogás, de szerintem az egyik injektor rakoncátlankodik hidegbe, de 10-20mp és egyenletesen jár. A korrekció adatra kíváncsi lennék hideg/meleg értékeknél mit kéne látni, mert csak azt látom, hogy 3 szinte tök egyforma, egyik meg egy kicsit magasabb érték. Olvastam az elektromos szervó gumibakjának a szakadásáról, megnéztem az enyémen, az alsó nekem is el van szakadva, de már előttem is észrevehették, mert gyorskötözővel ide-oda ki van kötözgetve. Közönséges gumibakkal szoktátok pótolni, vagy be lehet szerezni a gyárit? 2.0 RHS-nél a szűrőház és a blokk tövénél hidegen megjön egy csepp olaj, ott van valami tömítés, vagy hogy rögzíthették azt össze, mert nem túl szívmelengető látvány, hogy olajos a blokk oldala... :(
Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni? Van egy 307-esem. 1.6 benzines, 2005ös évjárat, 90.000km. Ma reggel indulás után ezt írta ki: antipollution fault, és elkezdte dobálni az alapjáratot. Nem hagyta abba, csak ha újraindítottam a motort. Valakinek volt már hasonló? Mi a franc lehetett ez? Eddig sosem írta ki. A segítséget előre is köszönöm.
aztamindenit, ennyire lementek az árak??? ez egy csillivilli járgány, és alig 900 papír?? ha nem véres a torka, akkor nagyon jó vétel lehet (befecskendezést, lendkereket, kuplungot meg kell nézni).
Az én kis szutyok 1,6-osom ezek után mennyit ér?? ugyanekkori, ugyanennyi km, kevesebb extra...