Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2016.01.07 0 0 115760

megoldjam az első hibádat ? :)

Előzmény: turbo27 (115759)
turbo27 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 115759

Szia,

 

Örömmel hallom, hogy neked sikerült. Ugyanazzal a motorral szerelt gépünk van, én nekiláttam, de egyszerűen képtelen voltam szétszedni a csövet a csatlakozási pontoknál, pedig téptem rendesen, de meg sem mozdult. Mivel nem akartam az egész kocsit szétbontani, ezért pótoltam a hiányzó csavarokat, hátha megoldja a problémát és lekezeltem a rozsdás padlólemezt, reménykedve, hogy elég lesz a művelet, de nem lett az, áll a víz a lábam alatt újra. :(

Mi a titka a szétszedésnek, mit csinálok rosszul, illetve egészen pontosan milyen tömítéskészletet vegyek és hol? Autósbolt, vagy ahogy írtad sima mezei tömítés is megfelel a megadott méretekkel?
Nagyon bosszant a dolog, jó lenne mihamarabb megszüntetni, mondjuk kissé enyhülhetne előtte az idő.

A másik gondom meg a hidegben jelentkező nyikorgás, ami egyre tovább hallható és egyre később múlik el vagy talán már folyamatos is. Komplett vezérléscsere megvolt a nyáron, reménykedtem, hogy a hosszbordás okozza, mint előtte a többi autómon, de nem. Ezt is szétkapnám, ha aknás fűtött garázs közelébe jutok, ez mennyire macerás illetve pontosan milyen alkatrészt szerezzek be a javításhoz?

 

Köszi és üdv.

Előzmény: Norbi0527 (115569)
Jena307 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115758

tiétek volt a gejzír ? 

 

Előzmény: bakmarci (115757)
bakmarci Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115757

Sziasztok!

BTEG -nek ezuton is koszonjuk a gyors es sikeres 407 1.6 HDI javitast! :)

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115756

Sziasztok van egy peugeot 307 sw 2.0 hdi 110 le autóm.  generátorában hanyas csapágyak kellenek? a választ a gergokee12@gmail.com ra küldjétek már el köszike ödv

ádibébi Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115755

Hát gondolom kb mindent nézni kéne... Elvárt turbónyomás, megvalósult turbónyomás, elvárt befecskendezés, megvalósult, légmennyiség, stb. A korrekciós érték kicsit csalafinta dolog, mivel egymáshoz képesti korrekciót mutat, nem valami gyári bázisértékhez képest. Ha minden porlasztó el van szállva, akkor kb azonosat fog mutatni, mégsem mondhatod rá, hogy hibátlan. Nekem meg az egyik hengernél a korrekció ki van akadva a maximumon, alapjáraton, terhelésen, hidegen, melegen, meg se moccan (és nem elektronikai hiba, és nem porlasztóhiba). És így megy az autó már 120-140.000 km óta...

Előzmény: krisztian98 (115750)
ádibébi Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115754

Igen, ez az izzítás elég vicces, nekem is állandó hibának írja a gyertyákat, de mégis világít a lámpa reggelenként, és eggyel több forgatás után simán beindul -15 fokban is.

Előzmény: Norbi0527 (115751)
takacs.richard Creative Commons License 2016.01.06 0 0 115753

Nekem hidegben a 2-est vette nehezen, váltóolaj csere elég sokat segített, azóta simán veszi.

Előzmény: Sebenoli (115752)
Sebenoli Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115752

Sziasztok!

Szerencsére nekem egészen jól indult itt a hideg napokon, bár vasárnap este két nap állás után röffentettem be, ekkor olyan hangja volt eleinte, mint a 405-ös TD-mnek anno.
Gondolom ez azért normális, csak eddig ezt nem tapasztaltam, ez az első közös telünk a 307-essel.

Viszont van egy számomra érdekes jelenség a váltóval, nem biztos, hogy a hideg miatt, de valószínűnek tartom.

Általában 1-esben hagyom, reggel, illetve meló után beülök, izzítás(ok) alatt kuplung-üres megjáratom jobbra balra a váltókart (meggyőződöm, hogy nincs sebességben), és indítok.
Kicsit később, néhány másodperc múlva, már irgalmatlan erő kell ahhoz, hogy sebességet tudjak kapcsolni álló helyzetben ugye R vagy 1, amit szeretnék, de jobbra is nehezen tudom a középállásából kimozdítani a kart. 
A napokban ugye percekig járattam mielőtt elindultam volna, de még akkor is az első néhány sebességváltás nehézkesnek mondható.
Azért különösen fura, mert a fenti indítási metódus közben még simán tudom mozgatni az üres állásában a váltókart.

Szóval ez normális jelenség, vagy valami problémára utal, ha utóbbi akkor mi lehet, volt-e már valakinek hasonló gondja?
Ezek lennének a kérdéseim.


A kocsi 2.0 Hdi RHR, manuális 6 sebességes váltó, "csillag garázs"-ban van sajnos nekem is.

Előre is köszi a válaszokat!

Norbi0527 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115751

Az izzítás vicces tud lenni ilyenkor :) Nekem hibatárolóba benne volt, hogy előfűtés hiba, mind a 4 gyertya gatya volt, de nyáron észre se lehetett venni, kapott még akkor 4 újat, a -10be is világít kb 10mp-et a visszajeltő és pöccre indul, van egy két habogás, de szerintem az egyik injektor rakoncátlankodik hidegbe, de 10-20mp és egyenletesen jár. A korrekció adatra kíváncsi lennék hideg/meleg értékeknél mit kéne látni, mert csak azt látom, hogy 3 szinte tök egyforma, egyik meg egy kicsit magasabb érték. Olvastam az elektromos szervó gumibakjának a szakadásáról, megnéztem az enyémen, az alsó nekem is el van szakadva, de már előttem is észrevehették, mert gyorskötözővel ide-oda ki van kötözgetve. Közönséges gumibakkal szoktátok pótolni, vagy be lehet szerezni a gyárit? 2.0 RHS-nél a szűrőház és a blokk tövénél hidegen megjön egy csepp olaj, ott van valami tömítés, vagy hogy rögzíthették azt össze, mert nem túl szívmelengető látvány, hogy olajos a blokk oldala... :( 

krisztian98 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115750

Jena a következő kérdés szívem szerint hozzád menne:

 

Az lenne a kérdésem, hogy milyen élő paramétereket érdemes nézni?

Befecskendezési hozamkorrekció?

Álló helyzetben, vagy menet közben?

Turbó nyomás, Részecskeszűrő telítettség?

 

Köszi:

K

Előzmény: krisztian98 (115722)
tewe001 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115749

Székesfehérvár mellett, nem para, úgyis van alkatrészem Jenánál, majd megkérem nézze meg :)

Azért köszi.

Előzmény: krisztian98 (115747)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115748

Ha 1-xeri eset ne foglalkozz vele.

Ha minden reggel gond van vele, akkor foglalkozni kell vele.

Előzmény: zholeee (115744)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115747

Örülök neki, hogy indult. Azért csekkoljátok le az izzítógyertyákat.

Ha Zalaegerszeg közeli vagy, akkor meg tudom neked nézni.

 

Üdv.:

K

Előzmény: tewe001 (115741)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115746

:D :D

Előzmény: Zolysys (115745)
Zolysys Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115745

hideg van szeret hisztizni

Előzmény: zholeee (115744)
zholeee Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115744

Sziasztok! Valaki tud nekem segíteni? Van egy 307-esem. 1.6 benzines, 2005ös évjárat, 90.000km.  Ma reggel indulás után ezt írta ki: antipollution fault, és elkezdte dobálni az alapjáratot. Nem hagyta abba, csak ha újraindítottam a motort. Valakinek volt már hasonló? Mi a franc lehetett ez? Eddig sosem írta ki. A segítséget előre is köszönöm. 

metalex Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115743

Kicsit megkésve, de nézzétek el nekem !

 

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK !

lEGYEN EZ AZ ÉV SOKKAL EREDMÉNYESEBB ÉS FŐLEG NYUGODTABB MINT A TAVALYI ÉV VOLT !

KÍVÁNOK MÉG JÓ EGÉSZSÉGET ÉS SZERETETET MINDENKINEK !

SZÓVAL B.U.É.K. !

 

metalex

Smíró Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115742

Nyárig ez elkel:(

 

Érdekes, hogy a központi kijelző semmit nem mutat. Egyébként korrektnek tűnik.

 

A kalkulált áron felül még egy full vezérlés és egyebek csere is bele kellene, hogy férjen...

Előzmény: krisztian98 (115740)
tewe001 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 115741

Köszi a tippet, 3x vártam a relé kattanását utána egyből indult -8 fokba.

Előzmény: krisztian98 (115719)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115740

Igen, + 300eft mire hazakerülne.

Na majd nyáron meglátom, hogy lesz-e rá pénz.

Előzmény: ádibébi (115739)
ádibébi Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115739

aztamindenit, ennyire lementek az árak??? ez egy csillivilli járgány, és alig 900 papír?? ha nem véres a torka, akkor nagyon jó vétel lehet (befecskendezést, lendkereket, kuplungot meg kell nézni).

 

Az én kis szutyok 1,6-osom ezek után mennyit ér?? ugyanekkori, ugyanennyi km, kevesebb extra...

Előzmény: krisztian98 (115737)
top of the line Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115738

Szalmából egeret kell...nem tudtad??

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (115734)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115737
Előzmény: krisztian98 (115736)
krisztian98 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115736

Ezt venném meg csak a zsé annyi fele megy.....

tewe001 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115735

Viccesek vagyunk, most megprobalnam teglabol, mert itt a klima csak ugy dontogeti a konnyuszerkezetes epitmenyeket...

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (115734)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115734

De ne fából, vagy szalmából

Előzmény: tewe001 (115732)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115733

Az első generációnál a kormány bal oldalánál a biztosíték táblánál, a második generációsnál a hamutartónál.

2005-ben volt a váltás.

Előzmény: krisztian98 (115722)
tewe001 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115732

Gondoltam ra. MOL. Reggel kiprobalom hogy nem inditok ra, hanem megvarom a rele kattanast, es ujra izzitok. Garazst kell epitenem aztan csok ☺

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (115731)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2016.01.04 0 0 115731

Átszerelted a műszerfalat egy MTZ-be?

Bitang jól sikerült.

 

Nem nedves a gazolajad egy kicsikét?

Előzmény: tewe001 (115711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!