Adott egy 8 hónapos Transit 2.2 TDCI (60000 km) Tegnap világított a kis ikon ami jelzi hogy üzemanyag szűrőt kellene cserélni... Mivel most vettem szűrőt gondoltam kicserélem,igen ám,de mikor felakartam tenni a másikat akkor derült ki hogy nem jó... Gondoltam akkor vissza a régit. Visszaraktam,viszont nem akart indulni az autó. Irány a benzinkút,vettem gázolajat kannába és feltöltöttem a régi szűrőt úgy vissza. Elsőre semmi,második feltöltésre beindult,de kb 10 mp után leállt.Ezt megismételtem még 4x,de ugyan ez lett az eredmény,aztán meg lemerült az akkumulátor és hagytam a francba az egészet. Tud valaki segíteni hogy mi lehet a megoldás? Gondolom levegős lett a rendszer más baja nem igazán lehet... HELP! :)
Ha közel lennél, azt mondanám S.O.S helyzetben, hogy egyet egyet kiütsz másikból. akkor lesz 3 kereked 4 ,4 csavarral Szépen lassabb tempóban hazagurulsz. Talán bevállalható.
Kis vízkör van meg nagy.Amíg zárva a hűtő felé addig az adagoló mögötti kis csövön megy a hf ből a vízpumpa visszatérő csövébe.Ha nyit a termosztát a hűtő felé akkor a tányér a kiskör csövét zárja le.
halihó az lenne a kérdésem, hogy transit termosztátnál, a "megszokott" termosztáthoz képest, van még egy tányér. az lenne a kérdésem, hogy annak is kell tömíteni? mert ahogy nézem, ott egész nagy hézag van. én ugy gondolkozok, hogy mivel azt csak egy rugó tart. ha az teljesen lezár, akkor a motorból nem megy a viz semerre, hanem ahogy melegszik, nő a nyomás, és az kinyitja, és igy megy egyel nagyobb körön a víz, majd ha annyira felmelegedik, akkor kinyit a termosztát, akkor megy a teljes nagy körön a víz. ez csak az én elméletem, javítsatok ki ha nem igy van, csak azért gondoltam ilyenre, mert egyx ilyen megoldás nélkül soha nem melegne fel a víz. most kapott egy uj termosztátot, jobb lett, de ahogy nézem, a belső tányérnál nagy a hézag, és arra gondoltam ez lehet a baj. köszi az ötleteket.
Éppen németországban Neu-Ulm városban veszteglek. Van egy 2002 -es 2.4 td Transit Buszom , a problémám az lenne, hogy az idefele vezető úton kiszakadt 3db egymás melletti tőcsavarom (természetesen egymás melletti). A szervizek horror árakat mondanak amit most nem engedhetek meg ,ezért úgy döntöttem magam csinálom meg ,így megúszom alkatrészárból az egészet!Van némi autó szerelői tapasztalatom meg elegendő szerszámom ,de mégis ha valaki leírná nekem a folyamatot ,hogy hogyan csináljam a csavarcseréket nagyon hálás lennék érte . Azzal tisztába vagyok,hogy felni le fékdobot lekocogtat kalapácssal , de hogy utana ki lehet-e ütni a csavarokat és , hogy mi a további teendő...
Szeva ! Igen kell. Hogyan jut el hozzám? Viszont olyan gond is felmerült, hogy teljesen lehidaltam! Megtakarítottam, leápoltam a magasság állító mechanikát, gyönyörűen dolgozott. Két nap múlva más ült benne, este átnéztem és az emelő gázteleszkóp a földön feküdt! Na azt hol szerezzek? Ja, árat kérek!
Elektromos fűtés? A töltésállító kar tűzfal felé eső végén van egy szál vezeték. gondolom az nem az. Ahogy elnéztem ami a töltésállító kart meghúzza, az egy nagy szolenoid? ( vagy nem jól láttam?) Nekem úgy tünt mintha az az egy darab vezeték ott a végén mintha egy pozitív lenne. ( nem mértem még ki) Na de mindegy... Valószínű trafó te nem erre gondoltál (mármint nem arra az egyszál vezetékre) mikor írtad hogy az elektromos fűtés szeret tönkremenni. Az a része hol található?
Na megvolt az torok izzító csere is, cromaxnál volt 7000 pénz. Valamint megnéztem a töltés állító kart hideg állásában. Ráfekszik arra a hatos menetes szárra amin a hatos kontraanya van. Meleg motornál majd gondolom nem fog feltámaszkodni rá. (mint ahogy a trafó által készített képen is látszott egy régebbi hozzászólásban)
Hogyha én azon a mentes száron állítok (csavarok ki/be) valamerre, az befolyásolja a hidegindítást? Vagy magát a bowfdent kell valamerre még állítani?
Lehet nem voltam túl világos ,de talán trafó tudja mire gondolok.
sajnos az 1,8 d nek nem erőssége a hidegindítás.Először mind a négy gyertyát ellenőrizni kell.Ha mind jó akkor megmérni hogy izzítás közben megvan a 12 volt feszültség.Ugyanis találkoztam már olyannal hogy a beégett izzító relé csak 9-10 voltot adott a gyertyáknak. Amiket leírtál jelenségeket utalhat kicsi befecskendezési szögre.Ha lebontod a műanyag szíjburkolatot már hozzá lehet férni az adagoló szíjkerekéhez,főtengelyt felső holtpontra állítani,szíjtárcsán csavarokat fellazítani és az adagoló tengelyét pár fokkal előrébb forgatni.