Én a stabilizátor silentekre tippelnék. Nem drágák az első, érdemes kicserélni. Lehet, hogy nem is látszik a hiba, mert elfedi a gumi. Mindjárt teszek fel képet.
Még mindig tart a szenvedés az autóm motorjával (1,5 dCi), rendszeresen nem indul, csak úgy, hogy padlógázzal önindító és néhány fordulat után (ha akarja) felpörög a gázadás mértékétől függően. Ha elengedett gázpedállal indítok csak beröffen és leáll azonnal. Egy ilyen akció után teljesen kiszámíthatatlan időtartamig hiba nélkül üzemel majd egyszercsak ismét vagy leáll alapjáraton és utána vagy indul vagy nem, vagy megállok valahol, kiszállok elintézem a dolgom, majd indulnék de nem akar.
A hibaellenőrzéskor ez a kép fogad:
A hibatörlés nem sokat számít marad a bizonytalan működés továbbra is. Több szervízbejárásom közben elvégeztek egy diagnosztikát 40 ezerért majd ennek eredményeként kicserélték a hozamszabályzót ismét 40 ezerért és a hiba maradt. Általánosan első javaslat fel kell újítani a nagynyomású rendszert, ami még igaz is lehet de ha nem akkor meg repült párszázezer Ft. és a hiba nem múlik el. Résolajmérés eredménye alapján a befecskendezők jók (220 e. km után?) a nagynyomású könnyedén teljesít, úgy látszik addig kell mennem így amíg valami végleg meg nem adja magát. Valakinak van valami ötlete?
Egy 2005-ös Thaliám van.Olyan problémám van,hogy folyamatos kopogást hallok az első keréktől.Már egy pár stabilizátor pálcát cseréltek de a hang ismét vissza tér.Van valakinek valamilyen tippje,hogy erre mi a megoldás mert már a szerelőt az őrületbe kergetem.Segítségeteket előre is köszönöm.
Világításkapcsolóról kapja a + t a ködlámpa reléje, a test fixen rajta van a ködlámpákon.
F28-as vagy F18-as (rajz szerint 20A-es) biztosíték megy a reléhez és megy tovább az első ködlámpához és a visszajelzőhöz is. A hiba leírása alapján (van feszültség a biztosíték mindkét végén, lámpa és visszajelző sem világít), vagy a kapcsoló vagy a relé lehet hibás. A relét hallani kéne, hogy kattan. A hátsónál nincs relé, a kapcsolóról megy a biztosítékra és onnan a lámpához a +.
A régi szűrőről a csöveket lehúzgálod és az újra oda húzod fel. Ha van kompresszorod, érdemes levegővel a csatlakozókat kitisztítani és az új szűrő csöcseit szilikon zsírral kicsit bekenni, így könnyedén feltolhatók a csőcsatlakozók.
Segítséget szeretnék kérni tőlek abban hogy adott egy 1,5 DCI tipusú thalia és üzemanyag szűrőt akarok benne cserélni.Az meg van hogy hol van csak a szerelése csak anni hogy az üzemanyag csöveket a megfelelő helyre kössem és kész?Vagy van még valami?Illetve az első lökhárítót hány helyen fogják a csavarok ha le akarom szerelni?Válaszokat előre is köszönöm.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es 1.4-es 8 szelepes Thaliam. Mostanában elkezdett szivárogni az olaj a motorból, valahol a hengerfej körül. A szerelő megnézte, és azt mondta, hogy valószínűséggel a hengerfej körül szivárog, de pontosan nem látta. Szerinte szerencsés esetben egy hengerfejtömítés csere megoldhatja a problémát.
Felelegesen nem szeretném megbontani a motor, na meg több tízezer forintot kifizetni, ezért az volna a kérdésem, hogy valakinél volt e hasonló gond, és ha igen, mi volt a megoldás?
A nagyfogyasztóknál átalában úgy van, hogy a pozitívot direktbe megkapja a fogyasztó - pl fényszóróégő is ilyen - és a testet meg relén keresztül. Tehát nem baj ha a biztosítékon rajta van a pozitív, áram csak akkor folyik, ha a relé meghúz a kapcsoló hatására és adja a testet a fogyasztónak.
Igen, magába szívja a nedvességet. Szerintem csak az autóban felgyűlt nedvességre hatásos, amit én egyszerű ablaklehúzással, fűtéssel szoktam eltávolítani.
A reggeli hideg szélvédőre lecsapódó lehelet ellen nem véd.
Lehet kapni madaras tescoban kb. 300 Ft-ért páramentesítőt, csak az folyadékká válik és vigyázni kell, hogy ne boruljon ki.
Azt vettem észre,hogy amikor leállítom a gépet 1,4 16
A fordulatszám mérőmutatója lemegy alaphelyzetbe.!Egy pillanat múlva halok egy relé hangot és a mutató megmozdul felfelé úgy kettő millimétert.Nem tudom eldönteni,hogy ez természetes,vagy elektromos hiba.
Az önindító mechanikus vezérlésű, a befecskendezés van letiltva ilyenkor. Vagy kulcs vagy érzékrlő gyűrű hiba. A kulcsot lehet tesztelni a másik kulcs használatával. Azzal se működik, akkor az érzékelő gyűrű kontakthibás vagy testzárlatos. A gyűrű a gyújtáskapcsoló körül helyezkedik el.
A lufi lámpa világítását a vezetőülés alatti csatlakozó kontakthibája szokta okozni.
Mozgatás, széthuzigálás, kontaktspay szokott segíteni. Végleges megoldás a csatlakozó kikötése (vezetékek összeforrasztása).
Az ajtó ablakának a tömítésénel folyik szerintem be a víz. Az tud elvetemedni, ahol a két üveg " találkozik". Mintha valakinek lett volna már ilyen hibája.
Közel vagyok a beázási mizériám megoldásához!Már pontosan tudom, hogy a bal hátsó ülés előtti helyre folyik a víz!Tehát ha jól gondolom a bal hátsó ajtónál vagy annak közelében kell keresnem a lyukat! :)
Holnap a géppel jövök dolgozni és azon a környéken be locsolunk neki a kollégámmal és én belülről figyelek majd!A sejtésem az, hogy nagyon takarva van a hely ahol befolyik mert semmilyen csurgási nyomot nem látni, valószínüleg a belső műanyag kárpit alatt folyik le a padlóra! Na majd holnap remélem már meg találom!Most az első vastag szivacs szárad a kazánházban mert a múltkori esőtől annyi folyt be mire észre vettem, hogy elől magába szívta!Ez megtévesztett a beázást illetően!Most már nagyon kiváncsi vagyok!
Látom új vagy itt! Van olyan lehetőség, hogy vissza olvasol vagy rákeresel!
Ha ezeket meg teszed meg kapod a válaszokat a kérdéseidre!Nem akarok bunkó lenni de szinte minden héten fel merül ez a két probléma ezen a fórumon és a hozzáértők nagy türelemmel meg is írják a válaszokat szinte mindig! Csak azért írtam ezt le, hogy ha esetleg nem kapsz közvetlenül választ, akkor úgy meg tudod keresni!
Egy kis érdekesség. Vettem 2 kiló szilikon macska almot. Felét-felét áttöltöttem 2 db régi, de nem lukas zokniba. Mindkét kocsiba ment 1-1 zokni az ülés alá. Azt várom tőle, hogy párásabb időben belülről ne párásodjon annyira az ablak, mivel a szilikon magába szívja a nedvességet . Az állatkereskedésben azt mondták, hogy sokan viszik ilyen célból. Teszt indul. :-)