munka van... itthon is és a cégnél is, viszont egyenlőre a szar idő tesz keresztbe, ha egy mód van rá bent nem csiszolnék, meg mosogatnám az autót, kint meg akkora sár van, hogy mire beálnék vele addogra kezdhetném előről a mosogatást... szóval egyenlőre nálam nyugi van míg nem stabilizálódik az idő.
Üdv! Azt nem tudom mivel festetted pontosan de van kimondott fékdobra való festék(spray) ami hő, és kopásálló. És még komolyabbak amik 600-800C hőt bírnak, csak azokat 30 percig 250C-fokon be kell égetni.
Nemrég vettem új fékdobokat az autómra, amik kezeletlen felületüek voltak. Alufelni mögött ez nem mutatott volna jól, így vettem hőálló fekete festéksprayt.
Foltbenzinnel letörölgettem őket és két rétegben fújtam rá a festéket, majd mikor már kicsit meghúzott betettem a sütőbe 100 fokon pár percre...
Szép lett...
Eddig... Most kb. 2000 km múlva már tiszta rozsda az a része ahol belülről felfekszik a pofa, a többi rendben van.
Gondolom ott melegszik a legjobban, azért alakult ki ott.
Ezeket néztem én is de félek hogy bevásárolok megint a szarból kicsit már elegem van de viszont a 3m-es meg nagyon drága szerintem de ha kibír egy pár alkalmat akkor azt mondom rendben de ha megcsinálok egy gépháztetőt és vége akkor kár megvenni szerintem.
Én egy komplett szettet vettem,kevés kell belőle,jól használható,a maradék sima mikroszálas kendővel eltávolítható. Én meg vagyok vele elégedve,ezután csak ezt veszem mindig.
Mi a szivacsost vizesen használjuk,szerintem tökéletes,elötte 3M 2000-es vizes papir.A száraz finom papirok mindegyike nálam nem jött be,mert a lakk össze csomosodott a felületen és nem tudtam kipolírozni a nyomait.Lehet ,hogy nem jol használtam.
Heló! Valaki használ car system P-3000-es papírt? Én mindig úgy járok hogy olyan karcokat hagy a fényezésben hogy nem bírom kipolírozni. Arra lennék kiváncsi hogy a 3M-es P-3000 trizact papírt milyen használni kinek hogy vált be?
Tavaj egy fekete Capri kapott 2×3 réteg lakkot,ott teszteltük a rétegrendet de nagy külömbséget nemláttam.Viszont polír elött 4000-es trizaktal vizesen átgépeltem és már kezdett fényesedni.Sárgával az elfujásokat csinálom,ahhoz tökéletes.ha jó a kiegyelítő higító.
Kiváncsian várom, mit írsz majd róla. Az lenne komoly, ha egy sötét motorháztető felét 3M-mel felét Menzernával. Egyforma méretű és anyagú felületen melyikből mennyi paszta fogy, mennyi ideig tart, és milyen a végeredmény.
Mint írtad, Te is csak a zöldet és a kéket használod 3M-ből. Sárga ki marad. Szerinted van különbség sárgát is használva? Pl. egy Design fényezésnél amin van kb. 6 réteg lakk.
Meg még az jutott eszembe, hogy Menzernánál valószínű mind a három fokozatot használni kell. De viszont abból három annyiba kerül, mint 3M-ből kettő.
Ma jött meg a Menzerna polirmintái meg egy katalógus.Nagyon korektek voltak,9db mintát kültek ugy hogy nem is kértem csak beszélgettünk az anyagrol.Gondolom neked van tapasztalatod az anyagrol,ha pár szóban leirnád megköszönném. Megkérdeztem a Scholl pasztát az Autócolor forgalmazza.Tegnap volt nálunk a ter. kép. és azt monda,hogy sokat nemtudnak eladni ,az anyag jó,de drágább a 3M-nél.
Üdv! Egyetértek a véleményeddel ,ugyanis én is azt szoktam mondani amikor egy nagyon sok munkát igénylő autót hoznak,hogy erre idő ,és pénz kell, ha jól akarja megjavíttatni. "A kapkodás, a selejt bölcsője."
Tycoon,szia.Én foglalkozom,nagyjavítással és restaurálással is.Nem érdemes belefognod.A főnököm Gaz 69-e most fog veterán minősítésre menni,több mint kétszer annyiba van neki,mint amennyiért minősítettet kaptunk volna.
A te autód,nagyon rohadós fajta,a látható helyeken kívül egy csomó rohadás van benne takart helyeken is.Irgalmatlan sok óra menne rá,az meg nincs ingyen,és az alkatrész sem olcsó.De ha mégis akarod, az emilem publikus,Kecskeméttől húsz kilóméterre ténykedem.Abba mindenesetre gondolj bele,hiába költöd rá egy jóminőségű használtkocsi árát.Mégis lehet,hogy a végén meg sem közelíti az elvárásaidat.Az nem elég indok,hogy úgy szereti a család,hajlandóak vagytok-e egy valag pénzt rákölteni,úgy hogy nincs megállás,mert ha nem fejeződik be anyagiak hiányában a felújítás akkor az egész egy pénzkidobás.Három-öt hét alatt csak úgy készülhet el egy autó,ha harmincan csinálják éjjel nappal és egy működőképes kétszázmilliót érő vállalkozás van a háttérben.
Üdv! Sajnálom ,arra nem tudok senkit. Általában az ország keleti részén lehet olcsóbban csináltatni. Találkoztam már Pestről,Sopronból,ide került autókkal.