Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2015.04.24 0 0 60155

Na, de hol szerepel az, hogy sokkal gyengébb, mint a 307 ?  :-D

Azt írtam, hogy nálunk a vélemények nem csapódnak le a 307-el kapcsolatban (hogy egy sz*r), míg a C4-nél meg sok problémával találkoztunk.

Mint írtam, a miénk is csak egy vélemény a sok közül.

 

Előzmény: BXtwelve (60154)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.24 0 0 60154

Megbocsáss, de pont te írtad ismét:

307-re mi pl. nem sok rosszat tudunk elmondani, míg a C4-re tudnék pár sort írni.

 

Erre gondoltam.

Előzmény: FeZ_ (60153)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60153

Nem írtam sehol, hogy a C4 sokkal gyengébb mint a 307, én a Xsara-hoz hasonlítottam.

Eleve (szerintem!) minél fiatalabb a típus, annál gyengébben van összerakva. (de most ne egy 104-et hasonlítsunk a C6-hoz, hanem azonos kategórián belül)

Ezen kívül arra utaltam, hogy a hibastatisztikák a tapasztaló személyektől is függenek. A marha vacaknak titulált 307-re mi pl. nem sok rosszat tudunk elmondani, míg a C4-re tudnék pár sort írni. 

Ez különben is csak egy ember véleménye, ennyire kár bármit is alapozni. Jó sok info't kell begyűjteni és utána dönteni. :-)

 

Előzmény: BXtwelve (60146)
Gyurma85 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60152

Köszönöm!

Voltam egy szervízbe, elvileg a srácnak van citroenhez minden kütyüje. Ő is azt mondta, hogy számítógépes megoldással nem lehet kiszedni a lufikat. Állítólag ellenállás kell mint ahogy azt korábban említették. Elviszem és megcsinálja. Amúgy is van némi hibakód olvasni való a járgányba, akkor hátha sikerül egyúttal ezt is megcsinálni. 

Még üléssint is kell aplikálmom az új ülésre.

 

Amúgy műszakin mennyire nézik, hogy saját ülése van-e és hogy gyárilag hány lufis volt a kocsi? Engem riogatnak, hogy nézik. :(  Pedig ez jobb mint a gyári.

 

 

 

 

Előzmény: BallyS16 (60129)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60151

Oh. Mondjuk a PSA-nál a Citroen a "mostohagyerek". Talán akkor ezért?

Előzmény: BXtwelve (60150)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60150

A kivitelezésre gondoltam.

Előzmény: BallyS16 (60148)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60149

Megérzi, nem is kicsit. Kontrasztos, ahogy pl. az I-es 1.8 16V-meg nem. Most épp azt használom, és hát nagyon más. Pedig 110 LE vs 112 LE... és csak 8 Nm difi...

Előzmény: BXtwelve (60145)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60148

Más váltóáttételezés?

Előzmény: BXtwelve (60146)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60147

A 307 is opció, persze 2.0 16V motorral. A HDi sem kizárt, de csak akkor, ha nem 2 autózunk, hanem ha 3 van. Valami úgyis lesz vele... "bele van kódolva"

Előzmény: FeZ_ (60144)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60146

Hogy lehet sokkal gyengébb a C4, mint a 307, mikor majdnem ua.?

Előzmény: FeZ_ (60144)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60145

Nem, eszembe sem jutott veled kapcsolatban a dízel.

Tiszteletben tartom hitvallásod. :-)

 

Megértelek, napi 200-hoz csendes autó kevésbé fárasztó.

Az én kocsimmal nem is szeretek 110-nél feljebb menni, zavar a motor üvöltése.

El vagyunk kényelmesedve. Anno Moszkvics-al 100-as tempóval Gödöllő-Bp. táv után fél óráig zúgott a fülem. :-)

 

A 2L benzinesről van szó.

 

Meglep, annyira megérzi az 1,6 a klímát?

 

A II-esnél úgy látszik sikerült visszalépni. :-(

Előzmény: BallyS16 (60142)
FeZ_ Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60144

Nekem több helyen mondták már, hogy a 307 a legsz***bb Peugeot, de nálunk eddig ez nem "csapódott" le. Amivel mi találkoztunk azok tűrhetőek voltak.

A C4-ről én mondjuk lebeszélném az embereket, de persze van némi előnye is. (pl. hogy fiatalabb)

Sokkal gyengébben van összerakva mint a Xsara, a klímahűtő kilukadás pl. rendszeres program egy C4 tulajnál, de mondhatnék még pár dolgot. :-(

 

Előzmény: BXtwelve (60140)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60143

Bár ez most csúszik. Elvitték a kiszemeltet.

Előzmény: BallyS16 (60141)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60142

Tudom, miért nem dízel? :-D

2.0? Az 1.6 16V nyáron klímával kicsit nyőgdécselős az emelkedőkön.

A Xsara üléseivel és a zajszigeteléssel nem vagyok teljesen kibékülve.

A helyzet az, hogy kicsit fáraszt a napi 2x100 km... öregszem, na...

De pl. C5 méret meg már túlzás.

A 2.0 16V-vel (EW) nekem csak jó tapasztalataim vannak, ugyan nem 307, hanem 406 vonalról.

A köpködés nem a 2.0 16V HDi-re vonatkozik?

Más.

Kicseréltem a kesztyűtartót egy I-esére.

Kicsit meglepődtem, mert ez, szemben a II-esével, _szétszedhető_, az előlap csavarozva van ...

Előzmény: BXtwelve (60140)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60141

Ki fogom próbálni, amint lesz rá lehetőségem - egyúttal meg is vizslatnám, és ezért lenne jó tudni, mi az, amire figyelni kell.

Előzmény: francecoupe (60139)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60140

Szerintem megpróbálkozhatnál a 307 fórumon.

Az nagyon pörög, az autó meg ugyanaz (padlólemez, futómű stb.). Én szoktam olvasgatni, a legjobban ócsárolt motor a 2L benzines. :-)

 

Nem is értelek, M0-án poroszkáláshoz minek?

Előzmény: BallyS16 (60138)
francecoupe Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60139

Hát igen. Azért a c4 mellett szól, hogy újabb és merészebb a formája és nem elhanyagolandó az emlékeim szerinti 5 csillagos ncap. Valamint a sok egyedi megoldás. Viszont az alap dolgok, hogy nem állítható például az öv magassága, miközben xsara-n hátul is. Hogy nem hajtható fel az első ablaktörlő. Ok xsara-n meg hátul, de...

Szerintem nézd meg, próbáld ki, aztán könnyebb lesz dönteni.

 

Előzmény: BallyS16 (60138)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60138

Ejh, nem ezt akartam hallani :-)

Csak vicceltem, köszönöm az infót!

A filó tárgya egy 2.0 16V C4 (2005-ös) vagy egy 2.0 16V Xsara (2004-es)

És hát szmpi az a plusz 150 kg egy részről, meg az ESP.

Előzmény: francecoupe (60137)
francecoupe Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60137

Én megosztom a nem nagy c4-es tapaszzalatomat. Volt kollégám vett egy 1.6 coupet. Volt vele gond, hiszen az ársáv aljáról választott. Apróbb elektronikai problémákat én hoztam rendbe rajta.

Vezetési élmény szempontjából pozitívan tudok róla nyilatkozni. 

Futómű remek, jól fekszik a kanyarokba. Kormány pontos, gyorsan reagál az autó az elfordulásra.

Ugyanaz az 1.6 volt benne, mint a xsarákba, de az ott megszokott dinamizmus hiányzott (egr?). A váltó áttételezése is kisebb. 90-nél 2800-as fordulat. Kellett volna a 6.

Összeszerelési minőségre szerintem visszalépés a xsara-hoz képest.

Előzmény: BallyS16 (60136)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60136

Tud valaki ajánlani nekem egy személyt, aki "ki tud oktatni" C4-ekkel kapcsolatban? Ne az indexes fórumot javasoljátok pls - olyan kellene, aki mond is valamit :-D

BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60135

P1161

Előzmény: BallyS16 (60134)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60134

Valammi olyasmit találtam, hogy a pillangó állás visszajelző kör (Throttle position feedback loop) - ha ez mond valamit.

Előzmény: Törölt nick (60133)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.23 0 0 60133

Tudja valaki, hogy mit kell erteni azon, hogy gázpedál koherencia?

BallyS16 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60132

Mondjuk ez inkább az elv, mert nem a frontokat akarod kiiktatni, hanem az oldalsókat.

Tehát amiket a kolléga említ a videóban az az adott esetben a frontokra vonatkozik.

Előzmény: BallyS16 (60129)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60131

A használat módja dönt inkább. Tehát lehet akár 20e km vagy 1 év, ha hosszú távokon használod nap, mint nap, de ez a rövid távoknak köszönhetően lehet 10e km vagy vagy 1 év is.

Előzmény: memberX (60127)
memberX Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60130

igen, a kulcs ikonra gondoltam

Előzmény: francecoupe (60128)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60129

https://m.youtube.com/watch?v=Kr16a5IPIGw

Előzmény: Gyurma85 (60126)
francecoupe Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60128

Milyen szervízlámpáról is beszélsz? A megtett km melletti szervízkulcs ikonra? Lehet nem nulláztad az előző cserénél. Nem áll meg az autó ha lejár a figyelmeztetés. Ez nem bmw.  Cseréld az olajat és a szűrőt évente vagy 10-15 ezer km-enként és nem lesz gond.

Előzmény: memberX (60127)
memberX Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60127

sziasztok! egy olajcserés kérdésem lenne. a citoren xsara 1.6 műszerfalán lévő kis szervizjelző lámpa mennyire pontos adatokat közöl? tehát ha pl világít és azt írja hogy 200 km van a szervizig, ez a 200 km- egy olyan pontos kalkuláció hogy ténylegesen 200 kmt lehet menni megfelelő kenséssel, és ha ezt túllépem, onnan már gyakorlatilag nem kap megfelelő kenést a motor vagy ez a lámpa akkor is automatikusan világít ha csak közeledek az éves szerviz időpontjához, tehát az egy évhez, függetlenül a motorolaj állapotától. Egyébként szintetikus, total olajat szoktam venni, és épp sikerült majdnem pontosan 10 000 km-t megtenni egy évig, kicsit pazarlásnak tartom rögtön lecserélni, de úgy tudom az idő jobban számít mint a km ebben az esetben, vagy ez a szintetikus olajra nem vonatkozik?

Gyurma85 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 60126

Srácok kezdek elszomorodni. Ne mondjatok ilyeneket nekem.  Fogalmam nincs hol tudnék még utána járni. A közeli villanyszerelő az szeret mindig nagyot mondani, ha a fizetésről van szó. Már lassan a tanácsért is pénzt kér. :(

 

Előzmény: zimurgy (60124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!