Nem még nem találkoztam ennyire tönkre ment alkatrésszel ,pedig jó pár darabot láttam már! Az a baj ,hogy a futott kilométerek sajnos sokszor nem a valóságot mutatják a kilométer órákban. Az viszont tisztán látszik hogy csak azon a ponton futott folyamatosan padló gázon!
Na ja , tkp. megírtam , legalábbis utaltam rá a privát levelezésünkben . Találkoztál már ilyennel ? Mert én hasonlót láttam , pár éve említettem is itt a fórumon .
Ha az valóban műszaki érvényességet jelző matrica akkor forgalomban volt . Akkor a papírpótlós ember -- ha igaz amit magáról hirdet -- be tudja szerezni a hiányzó okmányokat és rendszámozható a verda . A rendszám olyan bő 40-be kerül . Vagyis 160-180-ból jön ki a masina névre írva .
Az alvázszám valahol elől , vagy a jobb oldalon . A mienket nem itthon tárolom és nincs időm elmenni megnézni . Az adattábla egyértelműen látszódik . Meg az osztrák műszaki érvényességet jelző címke is .
Egy telefont megér . Nekem is megért , mert okmányok nélkülinek hírdették , azért felhívtam : hátha van valami papírja . Erre derengeni kezdett a srácnak, hogy volt valami német nyelvű füzet hozzá ...
De erre itt kevés az esély -- a srác többi eladnivalóját nézve ...
Nem off , mert -- nem akarom túlexponálni a saját fórumunkat , de -- erre a kérdésre valószínűleg itt kapsz normális választ .
Szóval ezt a hírdetést már én is néztem , de szerencsére húsvétkor tudtam venni olyan kvadot amelyiknek megvannak a kinti paprjai , így erre nem mozdultam rá . Ennyit megér , mert ez egy hátramenetes masina -- nem úgy mint amit vennem sikerült . Azon az elülső gumik is nagyon kopottak .
Véleményem szerint rendszámozható , meg is éri ennyiért . Nekünk van egy ilyen , de persze az is papírtalan, ráadásul azon berúgókar sincs .
Szóval ez elvileg rendszámozható kivitel , a miénken rajta van még a matrica is .
Szóval maga a kivitel rendszámoztatható -- a képek alapján úgy tűnik . Ha nem volt itt 2009 áprilisa előtt akkor be kell szerezni az osztrák okmányokat -- vélhetően onnan került hozzánk . Ha viszont sosem volt Ausztriában forgalomba helyezve ( csak a libalegelőn jártak vele ) vagy az adattáblája és/vagy alvázszáma sérül-hiányos akkor gond van .
Erre pedig felhívom úgy általában a mopedautósok figyelmét :
Sziasztok AIXAM 400-hoz keresek távirányítót. Sajna a kp zár jeladó bennt van az autóban(sőt van egy tartalék is)de a távirányítók elvesztek.Van-e valami megoldás vagy vennem kell comletten újat vagy használtat?
Gyakran háborgunk a mopedautók drága alkatrészei miatt, de a lakóautósokat is lehúzzák rendesen.
A jövő héten megyünk Erdélybe, gondoltam átnézetem a fékeket, mert az utánfutóval együtt kb. 4,2 tonna körül lesz az össztömegünk, és a szerpentineken nem szeretnék aggódni a fék miatt.
Aki keres, az talál is, rossz volt a fékerőelosztó. A fékcentrumos srác 400.000 Ft-ért tudott volna rendelni újat!!!
Irreálisan soknak tűnt, gondoltam megnézem a Cromaxnál, de ott is 240-350e Ft körül adják, típustól függően. Ez még mindig húzós, tovább keresgéltem, találtam is Bosch szabályzót 65e-ért.
Sajnos kénytelenek leszünk összelegozni valahogy hozzá egy ilyen forma csövet.
Mert megkérdeztük és ahol ilyen mopedauto alkatrésszel foglalkoznak azt mondták cak rendelni tudnak ilyet gyáriba (más nincs ) és 32ezer!!! ft ez a csö.
Bocsi! Én voltam a figyelmetlen és nem vettem észre, hogy írtad, hogy Grecav.
Van egy másik fórum is, ahol inkább a háromkerekűekkel foglalkoznak. És hogy nőjön az esélyed, hogy meg kapd a választ, javaslom, hogy tedd fel ott is a kérdést. Itt a linkje:
Na így már lehet látni, hogy mi is amire szükséged van. De ha esetleg még a kisautó márkanevét is megírnád, vagy a motor típusát, akkor talán több esélyed lenne, hogy valaki érdembe tudna válaszolni.