Ismét segítségre van szükségem!A kisautónkon, AIXAM 400,ablaktörlő gond van.A helyzet az hogy felfelé húzva a kapcsolót az első helyen,gondolom itt lenne a szakaszos törlés nem csinál semmit....a többi rendben van.Hol keressem a hibát?At ablaktörlő motort cseréljem? a kapcsolót cseréljem?vagy a műszerfal alatti valamelyik relét?A segítséget előre is köszönöm.
Ha már az elkopott alkatrészek kerültek szóba,ezt ma találtam a lunában.Kicsit csörömpölt egy ideje,de nem volt időm foglalkozni vele,meg amúgy is kolompol ezekben minden.
Most is csak gázbowden szakadás miatt néztem bele!
Nem még nem találkoztam ennyire tönkre ment alkatrésszel ,pedig jó pár darabot láttam már! Az a baj ,hogy a futott kilométerek sajnos sokszor nem a valóságot mutatják a kilométer órákban. Az viszont tisztán látszik hogy csak azon a ponton futott folyamatosan padló gázon!
Na ja , tkp. megírtam , legalábbis utaltam rá a privát levelezésünkben . Találkoztál már ilyennel ? Mert én hasonlót láttam , pár éve említettem is itt a fórumon .
Ha az valóban műszaki érvényességet jelző matrica akkor forgalomban volt . Akkor a papírpótlós ember -- ha igaz amit magáról hirdet -- be tudja szerezni a hiányzó okmányokat és rendszámozható a verda . A rendszám olyan bő 40-be kerül . Vagyis 160-180-ból jön ki a masina névre írva .
Az alvázszám valahol elől , vagy a jobb oldalon . A mienket nem itthon tárolom és nincs időm elmenni megnézni . Az adattábla egyértelműen látszódik . Meg az osztrák műszaki érvényességet jelző címke is .
Egy telefont megér . Nekem is megért , mert okmányok nélkülinek hírdették , azért felhívtam : hátha van valami papírja . Erre derengeni kezdett a srácnak, hogy volt valami német nyelvű füzet hozzá ...
De erre itt kevés az esély -- a srác többi eladnivalóját nézve ...
Nem off , mert -- nem akarom túlexponálni a saját fórumunkat , de -- erre a kérdésre valószínűleg itt kapsz normális választ .
Szóval ezt a hírdetést már én is néztem , de szerencsére húsvétkor tudtam venni olyan kvadot amelyiknek megvannak a kinti paprjai , így erre nem mozdultam rá . Ennyit megér , mert ez egy hátramenetes masina -- nem úgy mint amit vennem sikerült . Azon az elülső gumik is nagyon kopottak .
Véleményem szerint rendszámozható , meg is éri ennyiért . Nekünk van egy ilyen , de persze az is papírtalan, ráadásul azon berúgókar sincs .
Szóval ez elvileg rendszámozható kivitel , a miénken rajta van még a matrica is .
Szóval maga a kivitel rendszámoztatható -- a képek alapján úgy tűnik . Ha nem volt itt 2009 áprilisa előtt akkor be kell szerezni az osztrák okmányokat -- vélhetően onnan került hozzánk . Ha viszont sosem volt Ausztriában forgalomba helyezve ( csak a libalegelőn jártak vele ) vagy az adattáblája és/vagy alvázszáma sérül-hiányos akkor gond van .
Erre pedig felhívom úgy általában a mopedautósok figyelmét :
Sziasztok AIXAM 400-hoz keresek távirányítót. Sajna a kp zár jeladó bennt van az autóban(sőt van egy tartalék is)de a távirányítók elvesztek.Van-e valami megoldás vagy vennem kell comletten újat vagy használtat?
Gyakran háborgunk a mopedautók drága alkatrészei miatt, de a lakóautósokat is lehúzzák rendesen.
A jövő héten megyünk Erdélybe, gondoltam átnézetem a fékeket, mert az utánfutóval együtt kb. 4,2 tonna körül lesz az össztömegünk, és a szerpentineken nem szeretnék aggódni a fék miatt.
Aki keres, az talál is, rossz volt a fékerőelosztó. A fékcentrumos srác 400.000 Ft-ért tudott volna rendelni újat!!!
Irreálisan soknak tűnt, gondoltam megnézem a Cromaxnál, de ott is 240-350e Ft körül adják, típustól függően. Ez még mindig húzós, tovább keresgéltem, találtam is Bosch szabályzót 65e-ért.
Sajnos kénytelenek leszünk összelegozni valahogy hozzá egy ilyen forma csövet.
Mert megkérdeztük és ahol ilyen mopedauto alkatrésszel foglalkoznak azt mondták cak rendelni tudnak ilyet gyáriba (más nincs ) és 32ezer!!! ft ez a csö.
Bocsi! Én voltam a figyelmetlen és nem vettem észre, hogy írtad, hogy Grecav.
Van egy másik fórum is, ahol inkább a háromkerekűekkel foglalkoznak. És hogy nőjön az esélyed, hogy meg kapd a választ, javaslom, hogy tedd fel ott is a kérdést. Itt a linkje: