Azt írja a hírdető hogy:ritkaság,hotrod alap,veterán stb.Heló mi? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/transit/ford_transit_csoros._egyedi._cserelheto._vo-3503426
Sziasztok, BUÉK mindenkinek. Még uj vagyok itt,de remélem Beöregszem ide. Van egy 2002 09. havi transitom,nagyon szeretem. Sajna csak 55kw-os. Mi a véleményetek a chiptuningról?
Csá ! Az sajna nem segit! Van egy tranzisztor ami nekem gyanus! De ugye a gyártó lecsiszolta a számait, és a kollégák akik ehhez értenek csak 4.én lesznek benn! De köszi!
Ha érzel hozzá affinitást óvatosan bontsd le a relé dobozát, tisztitsd meg a lábait és forraszd át.Majd hermetikusan zárd le.Ha nincs kedved a dologhoz az én felújitott relém 4 éve megy, keress emilben itt az indexen tclarkukac...
Trafó!! Ilyen nincs a földön! Multkoriban szórakozott a m.szelepem. Megjavitottam. Ma kipucoltam a l.izz. fuvókáját. Na mondom most már tökéletes lesz a rendszer, erre most a relé adta meg magát. A m.szelepet nem vezérli!
érdeklődöm hogy egy kb-95-96 os 2000 es benzines Dohc motoros 115 lóerős?,rövid, alacsony személyautó változat mennyit fogyaszt ,mennyi az utazója stb.mennyire megbízható?
évente nem sokat használnánk ezért gondolkodom egy olcsóbb benzinesen mint egy 1millió kilómétert futott dízelen.
Mivel sokan nem tudják hogy lesz a műszaki és zöldkártya itt a tájékoztató:
Tájékoztató járműtulajdonosok számára a közúti járművek környezetvédelmi felülvizsgálatával és az időszakos vizsgálatával kapcsolatos a 2010. január 1-jén hatályba lépő változásokról.
A gépjárművek és pótkocsijuk időszakos műszaki vizsgálatáról szóló 2009/40 EK irányelv szabályainak magyar jogrendbe való integrálása alapján 2010. január 1-jétől jelentősen módosul a járművek műszaki vizsgálatának rendje.
Az egyablakos ügyintézés megvalósításának első jelentős lépéseként a környezetvédelmi felülvizsgálat a műszaki vizsgálat részét képezi, így az állampolgárok számára választásuk szerint biztosított a lehetőség, hogy a környezetvédelmi és műszaki követelmények megfelelőségének ellenőrzése egy helyszínen egy eljárásban, ebből következően lényegesen rövidebb idő alatt valósuljon meg. Ha a jármű a műszaki vizsgálat követelményeinek megfelel a közlekedési hatóság az általa kiadott Műszaki Adatlap alapján a forgalmi engedély időbeli hatályát a helyszínen meghosszabbítja, az érvényesítő címkét és a plakettet a rendszámra felragasztja, a sorszámot a forgalmi engedélyben rögzíti. Továbbra is a műszaki vizsga végén, a jármű forgalmi engedélyében az érvényességi idő a következő műszaki vizsga idejének rögzítésével érvényesítésre kerül, a közlekedési hatóságnál. Amennyiben a forgalmi engedélybe bejegyzés nem tehető vagy a műszaki vizsga során olyan megállapításokra kerül sor, mely alapján az okmány arra nem alkalmas, úgy a hatósági bizonyítvánnyal (műszaki adatlappal) továbbra is el kell menni az okmányirodához, ahol a forgalmi engedély cseréje vagy érvényesítése megtörténik. A fentiekből alapján 2010. január 1-jétől a jármű műszaki és környezetvédelmi érvényességét kizárólag a forgalmi engedély bizonyítja, amelyhez az érvényesítő címke és a plakett tartozik. A környezetvédelmi igazoló lap (zöldkártya) 2010. január 1-jei hatállyal megszűnik. A járművel a közúti forgalomban a forgalmi engedélybe bejegyzett műszaki érvényesség időpontjáig lehet részt venni. (A gépjárművek környezetvédelmi ellenőrzését az időszakos vizsgálat határidejéhez igazodva kell elvégezni. Lássunk néhány példát: �'� Műszaki érvényesség 2011. március, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenőrzést csak 2011. márciusában kell elvégezni. �'� Műszaki érvényesség 2010. január, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. december -> a környezetvédelmi ellenőrzést 2010. januárjában kell elvégezni. �'� Műszaki vizsga 2009.decemberben megtörtént, annak érvényessége 2011. december, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenőrzést csak 2011. decemberben a műszaki vizsgával együtt kell elvégezni.) Lényeges változás, hogy a tulajdonos, üzemben tartó felelőssége nő abban a tekintetben, hogy a jármű műszaki állapota feleljen meg a jogszabályokban meghatározott követelményeknek. Amennyiben a vizsgálat során a jármű nem felel meg, úgy 2010. január 1-jével a hatósági ellenőrzést követően a jármű forgalmi engedélyének érvényességi ideje megszüntetésre, míg a környezetvédelmi plakett és az érvényesítő címke a jármű rendszámáról eltávolításra kerül. A fenti esetben a forgalmi engedély érvényessége az ellenőrzés napján szűnik meg, így a jármű vezetője a járművével - saját felelősségére és kockázatára - a helyszínt elhagyhatja közlekedhet, hogy azt műszaki vizsgára felkészítse. Ezt követően a műszaki vizsgára bejelentkezhet, a bejelentkezés során kap igazolást attól a vizsgáló állomástól, ahol a vizsgálatot elvégezik. Ezen igazolás egyszeri alkalomra szóló útvonalengedélynek felel meg. A fentieken túl további jelentős változás, hogy megszűnik az integrált vizsgálat és helyette a műszaki vizsga során a jármű előzetes eredetiség vizsgálatának elvégzése történik, minden olyan esetben amikor korábban a nyilvántartások alapján (integrált és eredetiségvizsgálati hatósági nyilvántartás) nem került sor. Ennek díja természetesen hozzáadódik a műszaki megvizsgálás díjához. A változás lényege, hogy a hatósági nyilvántartások alapján kerül megállapításra, hogy a jármű korábban átesett-e integrált, vagy eredetiségvizsgálaton
A gépjárművek forgalomból történő végleges kivonása
A 2010. január elsejével életbelépő jogszabály módosulások a gépjármű tulajdonosok vonatkozásában változást nem jelent. A forgalomból végleges kivonásra szánt gépjárműveket a Nemzeti Közlekedési Hatósággal megállapodási szerződést kötött regisztrált gépjárműbontóknál kell bontásra leadni. A gépjármű bontók az átvételről bontási átvételi igazolást állítanak ki. A bontás átvételi igazolással valamint a jármű egyéb okmányaival a jármű forgalomból történő kivonása az okmányirodákban történik.
A közlekedésigazgatás területén a jármű tulajdonváltozásához kötött és a járműnyilvántartásba történő bejegyzést megelőző előzetes eredetiségvizsgálat részletszabályait kormányrendelet fogja a későbbiekben szabályozni. A gépjármű tulajdonosokat érintő lényeges változás, hogy megszűnik a jelenlegi un. sárgacsekkes befizetési lehetőség. 2010. január 1-jét követően, az e tevékenységre a hatósággal megállapodást kötött vizsgálóállomások helyszínén lehet befizetni.
Futómű nem ment el,de azért megnézzük.Azóta is használom,nem húz semerre.Holnap robogok az alkatrészekér,és ahogy mondod pár órás munka,ma egyeztettük le a szakival.Már ma meg lett volna az alkatrész de délig nem értem volna oda a bóóótba. Eddig 60E-be megállt az alkatrész.Ma volt egy diag is hát EGR az kakukk.Le is lett rendelve az új,nemtom hogy csinálták de a gyári Új 17Ezer lesz!!!! Az olajbeöntő kupak belsejében normális dolog hogy némi víz-pára csepp található? Olajcsere esedékesség is van.(remélem csak a hideg-meleg és elhasználódott olaj játéka)Már rémeket látok a másik busz miatt!!! Magából a víztartályból hát 1-2 mm-nyi eltérés van,de lehet nem is ugyanott állok.Kicsit lejtős a garázs elött.A másik buszom motorja kakukk,forralja-forralta a vizet,azóta nem használom,majd 2-án állnak neki szétszedni és kap egy nagy generált.Igaz 1 év alatt 200 ezret nyomtam bele,meg az előélete sem volt túl fényes,így nem is bosszankodom.(renault trafic)
Jaa nem pont 24-én.de 2 "ünnep" közt se fognak semmit csinálni. majd csak 2-tól. Nekem meg munkaeszközöm mindegyik autó,28-án este meg mennem kéne egy 4000km-es túrára.Így bérelhetek gépet. Nem a hibakódok miatt szerettem volna a segítségüket kérni,hanem az összetört jobb eleje miatt,hogy legalább egy lámpát be lehessen rakni annyira kiegyengetni,a többit meg majd utána.ez max egy 3 órás munka lenne.De én huzató hiányába nem tudom megcsinálni.Az alkatrészek itt állnak,mert miután megtörtént a dolog,utána egyből intézkedtem mire hazaérek az alkatrészek meglegyenek.ez történt 22-én éjjel,23-án mire délutánra hazaértem az alkatrészek is itt voltak.Nem tudtam meggyőzni őket hogy 28-án reggel kicsit javítsunk a külalakján.Ezután azért elgondolkozom maradjak e náluk.Heti szinten minden út után ott van legalább 2 buszom átvizsgálásra és esetleges alkatrészcserékre.Akkor nem kellene megbecsülni!? Havi szinten mindegyik autó 20000km-et megy.
Az odáig rendben.eddig azt írta hogy egérszelep zárt állásban beragad,egyszer írt a légtömegmérőre de ezt betudtuk az egérszelepnek mivel felborult minden.Még írt olyat hogy víz az üzemanyagban.más egyenlőre nem volt,igaz most mi lehet benne azt nem tudom mert mindenki karácsonyozik és szarik rám.Már lezsíroztam egy autóvillanyossal hogy mostmár feküdjünk neki a dolognak,de az is csak a külső javítások után lesz. Ráadásul az összes autóm most feküdt meg.Hát teljesen kész vagyok.
Most járok itt elösször,mivel transitom még nem volt!:-D 1 hónapja van egy 2007-es transitom és elég furcsa dolgokat produkál mostanában.Első dolog az volt hogy "egér"szelep le és kitakarít,hát nem volt hiábavaló.volt benne anyag rendesen.addig is és azóta is állandóan hibába írja be magát.most lehúzott csatival használom így zárt állásban nem enged vissza semmit. produkál még olyat hogy elhagy az ereje,ujraindít vagy üresben való gurulás,ujra sebességbe és megint megy mint a villám.és még egy probléma megjelenik egy ikon,fogaskerék szerü benne egy felkiálltójel és teljesen megáll az autó.újraindít és megy megint.ezek problémáktól szeretnék teljesen megszabadulni. Közben Németorszéágban elémkerült egy autó,így elöbb ezen sérüléseket hozom helyre,utánna fekszenek neki ezeknek a problémáknak. Ha van esetleg valami tipp szívesen veszem.
Ha jól tudom 20.000 Km a szervízperiódus. /vagy évente/
Szervíz információ szerint minden szervízkor cserélik az üa. szűrőt.
Nagyon szar lehet az a gázolaj, ha ennyi víz kerül bele.
Elég szarul van megcsinálva az üa. rendszer, mivel az üa. szivattyú össze van építve a nagynyomású szivattyúval, kis teljesítményű, kézi szivattyú meg nincs.
Tehát üres szűrővel nem fog beindulni. Vagy 2-3 akksi kell hozzá:)
Szervízben bevett gyakorlat, megpumpálják a tankot. / na az enyémet nem, szégyen, hogy így csinálja a szakszervíz/.
Én mikor cseréltem, felöntöttem a szűrőt, dugig, simán beindult, kihagyás nélkül.
Létezik olyan üa. szivattyú, amit a legtöbb normális autószerelő használ, gumi, olyan mint a csónakmotoroké, azt kell feldugni, és végigpumpálni a rendszert. Addig míg a visszafolyó ágon sem levegős.
Reménykedj benne, hogy nem került a szűrőből a víz a motorba, mert az nagy károkat tud csinálni.
Egyébként elég lett volna a szűrőből kiönteni a vizet.