betg: köszi a tippet. Régi kuncsaftod vagyok, szóval hamarosan keresni foglak, remélhetőleg a héten.
Ezt a 0W 30as olajat ugyanilyen motoros peugeot 307 be használják 2.0 benzinesbe. Ráadásul egy gépészmérnök csávó a munkatrásam aki ezt az autót hajta rendületlenül ezzel az olajjal ő tanácsolta, hogy próbáljam ki de inkább nem. Esetleg üzenjek neki valamit, hogy miért nem jó az az olaj amit használ? Ő sokat megy rövidtávon és azért jó bele szerinte...
Sziasztok, 216 ezret futott 2002 2.0 SX (benzines) es citroen c5 be milyen olajat vegyek? 5W 40? betg: Karosszéria melót is bevállalsz meg ami kell? Futómű teljes javítás ha kell stb.
lenne itt még más meló is kuplung vezérlés stb...párszázas meló..
A múlthét vasárnap egy faszfej miatt belementem az árokba kijöttem belőle de elment a kerélkösszetartás a bal kerék jobbra néz egy nagyon picit befelé be míg a jobb az egyenes nem vészesen csak annak látszik aki ért hozzá, plusz a kormány is egy pár fokot jobbra áll.... a homlokfal meg behajlott de nem törtött el, a lököst amúgyis fényezni kell... a két kerékjárati dobbetét kuka, plusz az ablakmosó tartályból is kéne egy új mert folyik..
A jobb oldali műanyag díszléc alul leszakadt abból is kéne egy jól kifejett példány a régi visszagányolni nem lehet sajna..Meg egy nívópálca is elkéne...Csávókám magára vállalta a balhét mondanm kéne neki egy összeget... Mennyit kérjek tőle???
Sziasztok! Mint már írtam, új gazdája vagyok egy 2002-es 2,2hdi aut. c5-nek. Holnap szeretném megvenni a vezérléshez, olajcseréhez (beleértve a váltót is) szükséges dolgokat. Mivel még soha nem volt c5-öm, szeretném megkérdezni, hogy vannak e bizonyos gyártók, akinek silány a minősége, vagy nyugodtan megvehetem amit ajánl az eladó? Előre is köszönöm mindenkinek!
Volt nekem is olasz autóm, egy giulietta, 1.6-os benyás. Meg jártam céges doblóval is elég sokat. Hát nekem nem kellene egyik sem mégegyszer, pedig a dobló új volt. 1 éves korára elfáradt benne a klíma meg sem tudták csinálni, a motornak akkor volt ereje, ha jó kedve volt. A túl kemény futómű sportos élményt nyújt síma aszfalton, de ahol már nyomvályús az út, vagy kicsit is hullámos, már nem lehet vele megállni, mert az abs nem engedi. Volt hogy egy lepukkant lada simán megállt én meg mentem az árokba, mert csak darált a fék. Sok sikert mindenkinek az olaszokhoz, használja bátran aki a sportos élményre vágyik, de engem várnak otthon esténként. ;)
Persze a kopó alkatrészeket minden autóban cserélni kell és nem illik a megbízhatóság rovására írni a cseréjüket.
Mondjuk volt a PUG előt fiatom.. 3 évig és jó volt
az akku így is úgy is behalt volna meg a fékek elkopnak, a hátsó ajtó teleszkóp szintén amortizálódik amúgy jó kis gép volt na igen a 307 meg tényleg egy komfort fokozattal feljebb hanem többel.. de ez más tészta . Szeretem szerettem mind 2-t :)
Óóó hát negem igazán nem zavar ha valaki más típusra nyergel át, elvégre az ő ízlése, pénztárcája dönti el mit is szeretne. Nincsen ezzel semmi baj, csak az ilyen "okos" megjegyzések zavarnak kissé, mint a kellemes költekezés. De teljesen igazad van, tényleg felesleges ezzel foglalkozni, úgysem jön vissza a páciens, hogy miket kellett cserélni azon hihetetlenül remek olasz autón. :D Továbbra is a legjobbakat kívánom neki az új járművel.
Szerintem kár takigsx-szel foglalkozni. Köztudomású, hogy aki francia autóval jár, az mind hülye. Aki olasz autóval jár, az is mind hülye. Aki nem német/japán/svéd autóval jár, az mind hülye. Aki német/japán/svéd autóval jár, az is mind hülye.
Tényleg itt tartunk? Óvodai homokozókba való színvonal...
Egy autó (MINDEN autó) ipari termelésből származó tömegcikk. MInt ilyent, az összes alkatrészét (pedig nem kevés van neki), STATISTIKAI hibahatárok között gyártják, egyre röidebb fejlesztési és tesztelési időkkel. Ez szükségszerűen a meghibásodások szaporodásához vezet, márkafüggetlenül.
Lehet ajnározni a német autót, de nézz már meg egy alapkivitelű VW-t, Audit, Mercit az ezredfordulóról! Persze hogy semmi nem romlik el benne, mikor NINCS ami elromoljon. Az első A4-esekben pl nem volt széria a klíma, a hármas golfban még dobfék volt hátul, meg mechanikus óra a fordszámmérő helyén. Ehhez képest egy DS maga az űrtechnika. A mai napig is! Az olaszokban minden világít? Persze, mert már akkor volt benne olajszintjelző, meg ajtónyitottság jelző, meg motoros antenna, meg digitális fűtésvezérlőpanel, amikor egy német műszerfalon csak egy zöld, egy kék, meg két piros lámpa jelentette a "visszajelzők" műszeregységet...
Az én C5-ömben (2008 év végi, most 114ekm van benne) 2x cseréltek BSI-t, cseréltek első gólyalábakat, klímahűtőt, biztonsági övet (szőrösödött), csomagtérajtó-gáztelócsavarját, mind garanciában. Meg főtengelyszimmeringet. Az elsők közül való az autó, a garanciaidőszak kellett, hogy kiforrja magát. Azóta meg teszi a dolgát, és minden beleüléskor örülök, hogy nem Mondeo, vagy Superb lett helyette.
Az előző opel meg a generátorát vetkőzte le, (a 14db-os flottából 8), ugyanezen flottánál haton kellett tankot cserélni mert összeszívta, egyiken két turbó is elhervadt, mert egy olajfurat nem volt tiszta a blokkban.
Az alfám meg 50ezrenként kért egy vezérlésmódosítót, a hondám csak simán 11 litert evett és nem ment, az após Touaregjében 100ekm +3%nál kellett szintszabályozó vezérlőegységet cserélni (a levegőset, nem az elektronikát), az újban meg 70ezer után hátsó diffit/féltengelyeket, pedig csak országúton hajtja és nem V10TDi.
Szóval minden autó szar, de ne szóljuk már le a másikat, csak mert ő a vajas kenyeret jobban szereti, mint a zsíros kenyeret, miközben mindannyian sonkáról, sztékről (Ferrrariról, Lamboról...) álmodozunk!
Ezek szerint másik oldalt soha nem látogattál még meg. Hát ne is tedd, mert elsírod magad ha egy fiatosra tévedsz. :DD Nekem csak tegnap kellett megnéznem kettőt. A karácsonyfaként világító műszerfal, a hulladék elektromos hálózat és a széthulló első futómű már gyárilag be van építve. ;) Reméljük a tiéd egy másik gyártósoron készült.
Szia na most felmentem a grande punto fórumra , rossz hírem van mindenki a problémáiról ír , beszéltem egy fiatos barátommal inkább nem írom ide ,hogy mit mondott , majd ha a puntoban 670ekm lesz mint az egyik ügyfelem autójában ...
kb 2 éve alatt egy generátor kellett bele meg egy öninditó mert ezek már elfáradtak semmilyen hibaüzenet nincs.
Van amelyikkel sok baj van van amelyikkel szinte semmi .
Nem értem miért írsz ide ilyeneket hogy jó költekezést akinek ez az autó tetszik és elfogadja olyannak amilyen ,nem fogja meghatni semmiféle FIAT
A németek a FIAT-ot igy értelmezik :fehler in alle teile
Majd amikor az olajszűrő házában a tömítés szétmegy és a víz belemegy az olajba nem fogsz örülni , az első futóműről ne is beszéljünk , meg az állandó egr problémákról és még sorolhatnék rengeteg mindent ,reméljük a te autódat elkerülik ezek a kis apróságok
Ezt most vettem 10 évesen, az előéletéről sokat nem tudni. Ami biztos, hogy itt helyezték forgalomba. Szervízkönyvet ma már össze-vissza pecsételnek. Van ennek más baja is, időnként rángat és füstöl, de teljesen véletlenszerű a jelenség. Még leginkább hosszabb motorfék után szokta csinálni. Mindent egyszerre kijavítani, vagy javíttatni nincs "kedvem".
Remélem egy-két héten múlva sikerül szabira mennem, előtte jelentkezem egy időpont egyeztetésre.