Igen, ez a következő cél, ott kiderül a turpisság már ha van a dologban, de egyébként a gumi nem kopik félre, nem nyikorog, jól kormányozható a kocsi, csak vizuálisan tűnik lehet nekem úgy mintha ilyesmi baja lenne. :)
A családból származik a kocsi van egy téli gumi szett hozzá felniken külön, illetve ezek a nyáriak is újszerűek. 170 ezret most léptük át,1 éves féktárcsák,fékbetét, hátsóhíd, ezelőtt a párom szülei használták városban. 450E-ért kerül hozzánk, azt gondolom ez egy korrekt ár a piacot elnézve.
Az enyém még nem BSI-s, hanem úgynevezett "utasvédelmi egység" van benne. Immo, központi zár, távirányító meg nem tudom milyen funckiókkal bír még.
A lényeg hogy nem lehetett összepárosítani a meglévőt a bontott ECU-val. Cseréltem az utasvédelmit meg a kulcsot is. Vagy ki lehet üttetni az immot a bontott ECUból.
Szia Saját tapasztalatom! Szerintem lehet hinni a BSI -nek Gondolom valamilyen algoritmus alapján számolja ki a következő olaj cseréig megtehető kilóméterek számát.
Adatok: Xsara II 1.4 benzin,motorolaj agip i-sint 5W30 Debrecen szinte csak városi használat nagyon sok rövid távú utak 3-4 kilóméter több száz índítózás.
A BSI 8175 kilóméter megtétele után olajcserét követelt, amit meg is kapot!
Magánvéleményem a városi használat nehezített üzemi körülménynek számít így indokolt a sűrűbb olajcsere periódus!
Rendben, majd szólj. Ha esetleg kell valami akkor feltudom vinni kb 1-2 héten belül pestre, és az árban biztosan megtudunk egyezni :) Elsősorban a nagyobb alkatrészektől szabadulnék már meg :)
Még sosem postáztattam gls-el, és nekem azt mondta a hölgy a telefonban, hogy a depóba át szokták mérni. Nem akartam komplikációt. Az így is megvan anélkül, hogy keresném. :D
Jó volna a listádról jónéhány dolog, az ülésre meg még visszatérünk.
Tegnap belvárosból jöttem hazafelé,és azt tapasztaltam hogy a fékem megszünt.
Na mármost egyik pillanatban tudtam vele kicsiket fékezni,de erőteljesebben kellet hatnom a fékpedálra,értelemszerűen a mechanikus fékezés-el tudtam megállni.
Kérdésem a következő:
Mitől mehetett tönkre a fékező hatásom?
Apósom autószerelő,és ő valami szívócsonkról beszélt,de nem tudtam értelmezni hogy hol lehet.
Utána megnéztem egy ilyen kis szelepsapka szerű csatlakozó ami állítólagosan ragasztva lett,de most nem megfelelő már,ő arra gondolt.
Ha netán ténylegesen az a baj,akkor valakinek van e ilyen feleslegesben eladó kompletten?
Ma a nagy melegben feltekertem max-ra a szellőző ventilátort, az autó álló helyzetében, hirtelen felpörgött max fokozaton, majd elcsendesedett. Azóta bármilyen pozícióba teszem a szellőzőt, nem jön semmilyen levegő. Hol keressem a hibát?
Ja egyébként meg megjött az oszlop, nagyon jó lett, már a helyén van, egyenes a kaszni. Szóval alakul, mint púpos gyerek a prés alatt. :D Fotót is tennék fel, ha nem ment volna tönkre a szemét sd kártyám. :(
Ebben maximálisan igazad van, az én fejemben is megfordult. De ez se hátrány, ha az év többi napján se világít a hibalámpa. A csatikat semmiképpen nem akarom elgányolni(levágni), mert annál jobban nem utálok semmit, mint amikor valaki szétgányol egy jó gyári dolgot.
Az a legnagyobb buktató ebben, hogy a recarokon nem citroen ülés sin van, szóval azt bármennyire is fáj a saját üléséből lesz kifaragva. Így viszont már nehéz lesz 2évente visszaalakítani. Hacsak nincs valakinek itt 2 db teljesen tönkrement első ülése amitől megszabadulni kicsi pénzért.
Mellesleg nem tudjátok hogy lehetne mozgásra bírni egy elektromos ablakemelő szerkezetet úgy hogy 2km-re van az ajtótól, tehát nincs csatlakozó amit ráköthetnék?
Úgy látom a motoron csak két pólus van. Így hogy megy fel, vagy le? Polaritást váltana? Nem akarom lefüstöltetni a motort.
Ma tejesen meghalt a Sára.Egy óra szenvedés után beindult , eljutottam a Vida műhelybe. Ott már be sem indult. Hibaként az indítómotort (mágneskapcsoló) vagy/és testkábel problémát saccoltak.
Hétfőn kiderül...persze már megint pénteken hagy cserben :(