Nem nagyon érdekelnek más oldalak igazából ez sem,megszokásból olvasgatom ha van pici időm,csupán veled beszélgettem itt.A fityónak egyenlőre semmi baja én is bízom benne hogy másik gyártó soron készült és ez nem klumpet.Magamba járok nem hajtom szét és minimálisat fogyaszt keveset kell rá költeni ez a lényeg.További szép napot neked
betg: köszi a tippet. Régi kuncsaftod vagyok, szóval hamarosan keresni foglak, remélhetőleg a héten.
Ezt a 0W 30as olajat ugyanilyen motoros peugeot 307 be használják 2.0 benzinesbe. Ráadásul egy gépészmérnök csávó a munkatrásam aki ezt az autót hajta rendületlenül ezzel az olajjal ő tanácsolta, hogy próbáljam ki de inkább nem. Esetleg üzenjek neki valamit, hogy miért nem jó az az olaj amit használ? Ő sokat megy rövidtávon és azért jó bele szerinte...
Sziasztok, 216 ezret futott 2002 2.0 SX (benzines) es citroen c5 be milyen olajat vegyek? 5W 40? betg: Karosszéria melót is bevállalsz meg ami kell? Futómű teljes javítás ha kell stb.
lenne itt még más meló is kuplung vezérlés stb...párszázas meló..
A múlthét vasárnap egy faszfej miatt belementem az árokba kijöttem belőle de elment a kerélkösszetartás a bal kerék jobbra néz egy nagyon picit befelé be míg a jobb az egyenes nem vészesen csak annak látszik aki ért hozzá, plusz a kormány is egy pár fokot jobbra áll.... a homlokfal meg behajlott de nem törtött el, a lököst amúgyis fényezni kell... a két kerékjárati dobbetét kuka, plusz az ablakmosó tartályból is kéne egy új mert folyik..
A jobb oldali műanyag díszléc alul leszakadt abból is kéne egy jól kifejett példány a régi visszagányolni nem lehet sajna..Meg egy nívópálca is elkéne...Csávókám magára vállalta a balhét mondanm kéne neki egy összeget... Mennyit kérjek tőle???
Sziasztok! Mint már írtam, új gazdája vagyok egy 2002-es 2,2hdi aut. c5-nek. Holnap szeretném megvenni a vezérléshez, olajcseréhez (beleértve a váltót is) szükséges dolgokat. Mivel még soha nem volt c5-öm, szeretném megkérdezni, hogy vannak e bizonyos gyártók, akinek silány a minősége, vagy nyugodtan megvehetem amit ajánl az eladó? Előre is köszönöm mindenkinek!
Volt nekem is olasz autóm, egy giulietta, 1.6-os benyás. Meg jártam céges doblóval is elég sokat. Hát nekem nem kellene egyik sem mégegyszer, pedig a dobló új volt. 1 éves korára elfáradt benne a klíma meg sem tudták csinálni, a motornak akkor volt ereje, ha jó kedve volt. A túl kemény futómű sportos élményt nyújt síma aszfalton, de ahol már nyomvályús az út, vagy kicsit is hullámos, már nem lehet vele megállni, mert az abs nem engedi. Volt hogy egy lepukkant lada simán megállt én meg mentem az árokba, mert csak darált a fék. Sok sikert mindenkinek az olaszokhoz, használja bátran aki a sportos élményre vágyik, de engem várnak otthon esténként. ;)
Persze a kopó alkatrészeket minden autóban cserélni kell és nem illik a megbízhatóság rovására írni a cseréjüket.
Mondjuk volt a PUG előt fiatom.. 3 évig és jó volt
az akku így is úgy is behalt volna meg a fékek elkopnak, a hátsó ajtó teleszkóp szintén amortizálódik amúgy jó kis gép volt na igen a 307 meg tényleg egy komfort fokozattal feljebb hanem többel.. de ez más tészta . Szeretem szerettem mind 2-t :)