egy ismerősömnek volt egy diesel személygépkocsija (off topicos), egyszer volt baja az adagolónak, és senki nem mert hozzányulni, merthogy elektronikus. talált egy helyet, ahol vállalták (nem tudom már hol volt ez) több darab volt nekik, otthagyta az övét, hozott egy felujitottat. ott mondták, hogy maga az adagoló ugyanaz mint egy régebbi tipuson, csak a gázkart nem bovden hanem , egy kis elektromotor mozgatja, amit a gázpedál egy potin és egy vezérlőegységen keresztül irányít. annyi hogy pl az alapjáratbeállítás csak számitógéppel lehetséges.
nem tudja vki a transit kompressziót? csak megnyugtatásképp, írja már valaki hogy amit mértünk! :DD(de ha nem jó, azt is)
Mitől lehet az hogy kb 2800 as fordulatnél 95% ban megtorpan az autó.kis gurulás üresben utána húz megint.Vízre gyanakszom az üzemanyagban,amit jelez is a diag. Csak hát ugye eddig minden zárva volt így se valami adalékot ami semlegesíti a vizet se üzemanyagszűrőt nem tudtam venni!Talán holnap!!! Vagy valami más ötlet? Igaz szar az egr is,az meg jövőhéten jön meg.
Mikor vettem , 1 éve, akkor mondták, nem igazán strapabírók a ford zárok. Igazából nem érdekelt a dolog, távirányítós kp zár nélkül nem veszek autót. Elvégre nem a múlt évezredben élünk:))
ha minden igaz, hétfőn hoznak motorcraft termosztátot, remélem helyreáll a hőfok. ezekben a mocikban mennyi a jó kompresszió? mert nem találtunk rá adatot. néztünk pár ford dieselt de nagy a szórás. az 1.8d nél 30 közeli érteket irt, mig egy scorpio micinál 24 től, de egyes japán-koreai tipusnál volt hogy 19et irt normálnak. (autofitt ben néztük) de pont a transitnál nem irt semmit. csak mert nagy unalmunkban megmértük, szerelő haver most vett uj műszert és hogy akkor próbáljuk már ki. de ő meg szinte csak egy másik német tipust szerel, nem nagyon tud hozzászólni a ford tipushoz, és hát ahogy néztük egy tipuson belül is nagy különbségek vannak. 22-23 as kompressziót mértünk minden hengerben. ahogy néztük az adatokat, azokból én ugy gondolom ez nem rossz. meg nincs is vele bajom, tényleg csak a kiváncsiság hajtott.
ja, és az alaktrészekkel kapcsolatban, irtam mailt. ezúton is bocsánat hogy csak most.
Az én gépem 2002 09. hav gépezet, 2000-es td mocival. sz.gép irányitja, nem bowdenes a gázpedál,de mechamikus az adagolója. Kb.2 éve vettem,akkor volt kisebb elektromos baja,azt orvosolták a Ford Ivanicsnál, azóta szerencsére semmi! A Nejem féltékeny rá. Az idők során beleraktam tolatóradart,közp.zárat,riasztót. Már csak a zárak miatt is. Azok sajna gyorsan kopnak,fogyasztják a kulcsokat is.
Szia. Alapból turbós a gép,nem is szeretném nagyon bántani. Gondoltam chiptuningra,vagy t.boxra. Nem szereti a dombokat 75 lóval, ezt gondoltam megkedveltetni vele. Valahol olvastam,hogy 15% plusszt rámérnek,azt még elviseli. Trafó szerint füstölni fog,más pedig eddig nem irt véleményt. Várom a véleményeket. Egyáltalán mit módosit egy ijen Beavatkozás?
Sziasztok. Ismét visszatérnék 55kw-os transitomra. Nem gyorsulgatni szeretnék vele,csak emelkedőn lenne jó néhány lovacska. Régebben céges, 100lovas tranyót űztem,annak nem jelentett gondot egy kis domb. csak a hó,vizes fű,kicsi sár,stb... tudjátok ti is. Fűtésről annyit, nekem 3db termosztátom halt meg egy hét alatt. Lecseréltem a fagyállót,azóta jó. lehet,hogy szennyezett volt?
Nem lehet hogy rossz a hőfokjelző és a fűtésed is?Ha így van,nehogy megfőzd a motort. Ha valóban mindig hideg a motor akkor az rossz termosztát egyértelműen.én csak eredeti motorcraftot teszek be,kb 8-10 km után beáll üzemi hőfokra legnagyobb hidegben is. Télen az én autómon sincs fenn a ventilátor,feleslegesen kopna csak.
Mitől lehet az hogy a megváltónak nem megy fel a vízhőfok a tranyómban? kb 5 termosztátot próbáltam már, gagyit, olcsót, drágát,gyárit és semmi változás. Nem is megy föl a hőmérséklet és fűteni sem fűt. Most bele van faragva egy 92fokos termosztát, nincs rajta a ventilátorlapát, karton a hűtő előtt, és semmi :( a másik kocsim olyan volt, hogy felment a normál aljába, éppen csak a vonal fölé, de az legalább fűtött. van vkinek vmi ötlet?