Arra emléxem, hogy voltak korábban bizonyos nézetkülönbségek egy-egy túrával kapcsolatban.
De arra is emléxem, amikor többen leírták, hogy minden tisztelet a tiéd, hogy még 70 éves korodban is bevállalod, hogy nem csak a sarki ABC-be mész el a Babettával.
Aztán lehet, hogy volt amit figyelmetlenül olvastam, de távol álljon tőlem a faggatolózás, így a magam részéről tiszteletben tartom a döntésedet.
A Cagiva-CZ szerintem kakukktojás. Piacnyerés miatt történt a CZ gyár és márkanév felvásárlása. Az alkatrészek összevegyítése tisztán költségcsökkentés céllal történt, nem az volt a cél hogy valami összvér szülessen. Ráadásul a Cagiva szó nem is került feltüntetésre a gépemen, a CZ márkát megtartották önálló márkának. Míg ismét csődbe nem vitték.
Az elméleted sem teljesen helytálló, mert ott van rögtön az Alfa Romeo legújabb üdvöskéje, a Stelvio Quadrifoglio. A megnevezésében sehol nem szerepel a Ferrari, pedig a motorja onnan jön. A motorburkolaton is csak a négylevelű lóhere van feltüntetve, mint a régi 33-as Alfákon. De a tényen semmit nem csökkent hogy nincs ráírva, aki ilyen kocsit vesz tudja hogy mit vesz.
Szerintem kicsit eltúlzod. Ha messziről ránézel, nem egy 207-es ugrik be rögtön? Az más tészta hogy megérdemelne egy új topicot. Ezzel én is úgy vagyok hogy nekem is az a motor, ami pöfög, meg aminek benzin szaga van. Meg vagyok fertőzve én is.
Tamás a legnagyobb tiszteletem mellet sem látom be, hogy ez Babetta lenne!
Ha egy motort összeházasítasz egy vázzal az a minimum, hogy jelölöd is azt a nevében.
Pl Richman-Metisse-Machles vagy Meclaran-TAGPorsche turbó vagy Norton Metisse Commando 750, de létezik Cagiva CZ és számos Yamaha Blokkal szerelt versenymotor. Aztán ugye ott van az Austro Dimler Puch, hogy ne menjünk olyan messzire.
Sziasztok! Dellorto karbis 207- es babettát nem tudom elindìtani. Üzemanyag, szikra van, kompresszió is jó. Tirisztort, trafót gyertyát többet is cseréltem, hoyan tovább? Észrevettem, hogy az indìódobnál a nagy " gumi karika" picit meg van nyúlva. Ez gondolom nem zavarhatja az indìtást. Kipuffogó lehet annyira eltömődve, hogy ne induljon? Már nincs több ötletem
Az én véleményem szerint az egy Babetta, elektromos meghajtással. Te is ismersz olyan Off motort, amelyiket 4 féle motorral szereltek, de attól még az maradt, aminek eredetilg hívták. Sőt elektromos meghajtással is csinálták. Pár év múlva lehet hogy Ti is átálltok elektromos hajtásra, ha nem lesz benzin. A pöfögést, meg majd hallgatjuk magnóról.
Marcikám én annak érzem ezért azt le is írtam! Nyilván nem gondolkodunk egyformán de ebben az Elektromos Babettában semmi extrát nem látok, ez egy kényszerházasság! Hiszen egy olyan dolog jött létre ami már létezik sokkal jobb minőségben. Úgy mint elektromos robogó és úgy mint 50 cm3-es Babetta.
Sajnálom! Főleg úgy nem, hogy már évekkel ezelőtt láthattunk egy üzemelő példányt.
Igazad van, meg nincs is. WooDoo topikja figyelem felkeltésnek nagyon jó volt. A magam részéről privátba tartom vele a kapcsolatot, mert én is úgy érzem, hogy a Babetta love Fórum nem az elektromos járgányokról szól. Éppen ezért köszönöm WooDoo -nak, hogy bemutatott itt egy másik lehetőséget is. Egyébként én meg úgy vagyok, hogy ami nem érdekel azt tovább görgetem, de olyan gyorsan, hogy véleményem sincs róla. Ez a Fórum meg - szerintem - nem egy jegyzetfüzet ami hamar betelik ha nem oda való dolgokkal teleírják. Széles utat és kellemes hétvégét minden - és akármilyen -kétkerekűvel közlekedőnek.