Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 60198

Nem valószínű, inkább a fényerőszabályozó környékén kereném a hibát, mert ügye anélkül nem világít sem az óra, sem a hőkezelő, sem pedig a műszeregység. Vezetéklés jó?

Előzmény: siobio (60191)
Adammer Creative Commons License 2015.04.28 0 0 60197
mikrokapcsolo amikor megnyomod hallani kattanást, hogy dolgozna a zár?
Előzmény: feryboy (60195)
farkas567 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 60196

Sziasztok!

A szellőző ventilátor témára van valakinek ötlete? Bármilyen állásba kapcsolom, el sem indul. 

feryboy Creative Commons License 2015.04.28 0 0 60195

Tisztelt toji76! Mi az a bsi test pont, vagy tápkontakt hiba? Hol tudnám megkeresni? A combim csomagtartó ajtaja nem müködik. Jó pár  "mester ember" gyakorolt már rajta. Állítólag a mikrókapcsolóig / ezt nyomod / jön áram.Volt olyan "szerelő" aki szerint az áram nem "jó" , a másik szerint a test. A lényeg, a hátsó ajtó nem nyilik, engem a rosszullét környékez már. Esetleg tudnék valami új támpontot adni a következő " versenyzőnek". Köszönöm.

toji76 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 60194

BSI testelési (műszerfali test vagy bsi testpontja, csatlakozói), vagy táp kontaktra gyanakszom, jó móka lesz megkeresni. Lehet még immo beszarás is.

 

 

Előzmény: memberX (60193)
memberX Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60193

a vége lemaradt, szóval ennek a javításnak amit írtam egy hónapja. azóta nem csinálta, nagyon szépen indít, sizont most vasárnap jött a gongszó meg a hőmérséklet ugrálás, ezért írok. félő hogy megint egyre gyakrabban jön majd, dátum/óra stb.. nullázással és végül megint nem indul a kocsi... 

Előzmény: memberX (60192)
memberX Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60192

Sziasztok! Egy visszatérő problémához szeretném a segítségeteket kérni ami kezd már enyhén szólva az agyamra menni.

Körülbelül egy éve kezdődött. A következőt produkálja az autó (Xsara, 1.6 / 2003) :

Indításnál néha-néha egy gongszerű hang kíséretében az alábbi felirat jelenik meg a műszerfalon "Automatic Lightning Inactive" és ekkor (nem mindig, de előfordul) hogy elmegy a dátum/óra - 00:00 perc, Január 1 villog a kijelzőn, és/vagy elmennek az elmentett rádió állomások (is), és/vagy a külső hőmérséklet jelző megbolondul, 50-100 fok között ugrál majd kb fél perccel indítás után normális értéket mutat. Tehát amikor indításnál jön a gongszó "egy figyelmezeteő hang??"  már rosszul vagyok ha ránézek a monitorra mert a fent említettekből vagy mind egyszerre, vagy csak az egyik (legygakrabban a hőmérséklet ugrálás) történik.

Először olyan ritkán csinálta hogy nem is nagyon vettem róla tudomást, aztán gyakrabban kezdte, és elérkezett az hogy egyszerűen indításnál nem forgott az önindító. (csak egy kattanást lehetett hallani az indítómotorból). Bikázással indult be a kocsi, majd aztán kicseréltük az akkusarukat, fújtunk rá kontakt spray-t is és pár hónapig jó volt - nem csinálta. Majd télen megint hébe-hóba jött a gonszó a velejáró kijelző problémákkal, sajnos mivel csak kb 20-30 indításból egyszer, ezért voltam elég hülye hogy ne vegyek róla tudomást, aztán megint sűrűbben csinálta és egyszercsak megint nem forog az önindító egyáltalán. Bikázásra sem indul egyáltalán, ezért jött a betolás, majd a szerviz.

Akkura rámérve, a feszültség teljesen jó volt, 4 éves volt- ettől függetlenül tetettem bele újat hátha!, az indítómotort pedig felújították (új mágnesszelep, kefegarnitúra, forgórész) , generátor a szerelő elmondása szerint teljesen jó volt (egyébként korábban az is lett már felújítva), a kábelek is állítólag rendben mint mondták, kérdezem akkor hogy hol lehet a hiba?? 

Köszönök minden ötletet!

siobio Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60191

Nem jól írtam! egyszerre ég ki az összes?

Előzmény: siobio (60190)
siobio Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60190

Az izzókat egy kb.hónapja cseréltem! létezik, hogy egyszerre ég az összes?

Előzmény: toji76 (60188)
Batman72 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60189

Sziasztok,

tapasztalt már valaki olyat a Xsara II-ben, hogy a kormányzásnál mintha el-el tűnne a szervó?

Kanyarban rendre azt érezni, mintha vissza akarná venni a kezemből az ívet.

Ez így érthető? :) 

toji76 Creative Commons License 2015.04.27 0 1 60188

Ha rövidre tudtad zárni akkor valamit értesz a villamossághoz, mégis furcsa hogy az izzók cseréjén nem gondolkodtál el...

Előzmény: siobio (60187)
siobio Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60187

Sziasztok. 

Olyan gondom van, hogy nem világít a műszerfalvilágításom és a fűtéskonzol sem.

A visszajelzők igen a műszerfalon. Km óra is működik.

A biztosítéka jó. Rövidre zártam a fényerőszabályzó csatiját de úgy sem világított.

Szerintetek mi lehet a hiba?

TomyEXC Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60186

Nincs semmi nyikorgó hang, pattogás, a hétvégén bezsíroztuk de azelőtt sem lehetett ilyesmit tapasztalni!

 

Köszi a választ neked is! :)

Előzmény: _Twins_ (60183)
TomyEXC Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60185

Igen, ez a következő cél, ott kiderül a turpisság már ha van a dologban, de egyébként a gumi nem kopik félre, nem nyikorog, jól kormányozható a kocsi, csak vizuálisan tűnik lehet nekem úgy mintha ilyesmi baja lenne. :)

 

A családból származik a kocsi van egy téli gumi szett hozzá felniken külön, illetve ezek a nyáriak is újszerűek. 170 ezret most léptük át,1 éves féktárcsák,fékbetét, hátsóhíd, ezelőtt a párom szülei használták városban. 450E-ért kerül hozzánk, azt gondolom ez egy korrekt ár a piacot elnézve. 

 

Köszi a választ!

Előzmény: BallyS16 (60182)
BXtwelve Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60184

Szerintem is jó. Bár a talaj sem egyenes, amin fényképezted.

Igaza van Twins topiktársnak, ha az általa említett tünetek nincsenek, akkor nincs miért parázni.

Én ilyen "állással" vittem javításra, és gyakorlatilag még hibátlan hidat szedettem szét.

Ha legalább 2 centivel feljebb van a küszöb hátul, mint elöl, akkor jól áll.

 

 

Előzmény: TomyEXC (60181)
_Twins_ Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60183

szemre jó, de igaza van BallyS16-nak, ezt így nem lehet megmondani.

Mi a baj vele? pattog? nyikorog? dől a kerék? rosszul kopik a gumi? beleér a kerékdobba?

Valamennyire alapból is van dőlése és a kaszni felfelé szélesedő formája pont rájátszik a "húmindjártszétesikahátsóhíd" érzésre.

Előzmény: TomyEXC (60181)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.27 0 1 60182

Ezt így nem lehet. Tessék elmenni egy futómű mérésre.

Előzmény: TomyEXC (60181)
TomyEXC Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60181

Sziasztok!

 

Hétvégén voltam a szerelőnél, és elárulta, hogy 1 éve lett a teljes hátsóhíd felújítva a kocsin, raktak bele zsírzószemet, stbstb....

 

Kérdés, szerintetek is rendben van a hátulja? 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=134632349&t=9031935

_Twins_ Creative Commons License 2015.04.27 0 0 60180

Az enyém még nem BSI-s, hanem úgynevezett "utasvédelmi egység" van benne. Immo, központi zár, távirányító meg nem tudom milyen funckiókkal bír még.

A lényeg hogy nem lehetett összepárosítani a meglévőt a bontott ECU-val. Cseréltem az utasvédelmit meg a kulcsot is. Vagy ki lehet üttetni az immot a bontott ECUból.

Előzmény: Törölt nick (60179)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60179

Twins-től kérdezném hogyan sikerült a bontott motorvezérlőt összepárosítanod a BSI-vel?

 

Előzmény: _Twins_ (60125)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60178

Szia Saját tapasztalatom! Szerintem lehet hinni a BSI -nek Gondolom valamilyen algoritmus alapján számolja ki a következő olaj cseréig megtehető kilóméterek számát.

 

Adatok: Xsara II 1.4 benzin,motorolaj agip i-sint 5W30  Debrecen szinte csak városi használat nagyon sok rövid távú utak 3-4 kilóméter több száz índítózás.

 

A BSI  8175 kilóméter megtétele után olajcserét követelt, amit meg is kapot!

 

Magánvéleményem a városi használat nehezített üzemi körülménynek számít így indokolt a sűrűbb olajcsere periódus!

 

 

Előzmény: memberX (60127)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60177

Még mindig jobb, mint pár másik, ahol lökös le... Vagy dobbetét felől... de így sem a legjobb, tény :-)

Előzmény: Fáradt Vándor (60171)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60176

Járó motornál ott szívó hatást kellene észlelned. Az ad vákumot a féknek, a fékfőmunkahenger előtti "dobnak". Ha nincs vákum, nincs rásegítés.

Előzmény: Tomo1988 (60172)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60175

Persze, az a hivatalos forma :)

Rendben, majd szólj. Ha esetleg kell valami akkor feltudom vinni kb 1-2 héten belül pestre, és az árban biztosan megtudunk egyezni :) Elsősorban a nagyobb alkatrészektől szabadulnék már meg :) 

Előzmény: Gyurma85 (60174)
Gyurma85 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60174

Még sosem postáztattam gls-el, és nekem azt mondta a hölgy a telefonban, hogy a depóba át szokták mérni. Nem akartam komplikációt. Az így is megvan anélkül, hogy keresném. :D

Jó volna a listádról jónéhány dolog, az ülésre meg még visszatérünk.

 

Azért köszönöm!!

Előzmény: Törölt nick (60164)
Tomo1988 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60173

Tomo1988 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 60172

Üdvözlet Xsara Tagok!

 

Tegnap belvárosból jöttem hazafelé,és azt tapasztaltam hogy a fékem megszünt.

Na mármost egyik pillanatban tudtam vele kicsiket fékezni,de erőteljesebben kellet hatnom a fékpedálra,értelemszerűen a mechanikus fékezés-el tudtam megállni.

Kérdésem a következő:

 

Mitől mehetett tönkre a fékező hatásom?

Apósom autószerelő,és ő valami szívócsonkról beszélt,de nem tudtam értelmezni hogy hol lehet.

 

Utána megnéztem egy ilyen kis szelepsapka szerű csatlakozó ami állítólagosan ragasztva lett,de most nem megfelelő már,ő arra gondolt.

 

Ha netán ténylegesen az a baj,akkor valakinek van e ilyen feleslegesben eladó kompletten?

Ha igen mennyiért?

 

Képet linkelem

 

Kocsim 2001 Xsara II 1,4X

 

Üdv:Tamás

Fáradt Vándor Creative Commons License 2015.04.25 0 0 60171

Azt hiszem, hogy kinyomtatom, és ha megkérdezi a rendőr, hogy miért nem cseréltem ki, akkor megmutatom neki :)

Előzmény: BallyS16 (60170)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 60170

https://rolfje.wordpress.com/2006/03/11/how-to-replace-the-headlights-on-a-citroen-xsara/

 

Előzmény: BallyS16 (60169)
BallyS16 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 60169

H7, nem olyan nagy macera, könnyebb, ha az ABS ECU kötegét leveszed.

A helyzetjelző már nehezebb :-)

Előzmény: Soos94 (60168)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!