Egy kis műanyag stift rögzíti az ablakot a mechanikához, az szokott eltörni. A cseréje nem túl nehéz, de addig ne szedd szét az ajtót amíg nem vettél hozzá alkatrészt, mert felesleges kétszer nekiállni. Nekem már minkét hátsóajtó meg kellett csinálnom.
A hátsó ablakom nem akar lemenni..A hangokból ítélve az üveget elengedte a mehanika.Illetve ha lehúzom az ablakot hallani,hogy le megy a mehanika majd szép lassan csúszik utána az ablak..... Mit lehet vele kezdeni?Ragasztva volt/van vagy csavarozva? Még nem szedtem le a kárpitot,kell valamire ügyelnem?Az ajtó karban láttam csavarokat,van még máshol esetleg a kilincsben?Vagy csak patentokat kell kiszednem?
Szia semmi köze a szűrő cserékhez a híba továbbra is fennáll ,nagyon sok 2.2hdi csináltam ezzel a híbával tudom mi okozza még úgy ahogy megy de egyre többször fogja bedobni a hibát.
Szia,voltam diagnosztikán,ott azt írta,hogy magas a túrbónyomás,de miután adtam neki gázt helyre állt.Cseréltetten ma benne szűrőket és olajat,remélem ez is közrejátszhatott.
Meg tudnátok mondani, hogy egy 2002-es évjáratú, 2.0Hdi C5-ben milyen lendkerék van? Kettőstömegű vagy sima.. Csinálták ezeket egyáltalán sima "hagyományos" lenkerékkel?
Van egy 2002-es automata C5-öm.Ma menetközben ezt írta ki:Antipollution Fault és az ESP,ASR működési hibáját is kiírta.Átmenetileg vesztett is az erejéből.Fap szűrő tisztítása és az Eolys folyadék feltöltése kb.10.000km-rel ezelőtt volt.Most esedékes a szűrők cseréje.Mitől lehetett ez az üzenet?
2008.12.11-én ültem bele, a győri Citroen szalon (akkor Pannon-Car) rendelte magának tesztautónak, de az első héten megláttam és elhoztam. Egy darabig az ő nevükön futott, aztán 2009 januárban tudta a flottaüzemeltető a nevére venni, ezért 2013 január 31-én jár le a 4 éves lízingje. Műszakija 2013.09.02-ig érvényes. (a vonóhorog miatt hosszabbodott), most 116ekm van benne.
Maga az autó 2.0HDi 138LE, 6os automata, Prestige felszereltség (mostani terminológiával HDI140 Prestige Plus):
hidrós, kanyarkövető xenon, e/h parkolóradar + parkolóhelyfelmérő rendszer, elsötétedő belső tükör, automata fényszóró és ablaktörlő, tempomat, 7 légzsák, mp3-as CD-rádió stbstb van benne.
Gyári vonóhorog (levehető fejű, 1500kg-ot húzhat) került rá márkaszervizben. Végig márkaszervizben volt szervizelve (a gyári 30ekm helyett 20ezrenkénti olajcserével), a szerviztörténete Citroen márkaszervizben lekérdezhető.
Fehér, fekete plüss a belseje. Egyszer koccoltam vele, emiatt a b.h. sárvédő és a hátsó lökhárító újrafényezett, a sérült állapotról fénykép itt. A javítást a győri Citroen-szerviz (autentik.hu) csinálta. Ja, a képen a téli gumi van a gyári dísztárcsás lemezfelnivel.
Mivel nem indult, tologatni, húzatni lehetőségem sem volt, ill. nem is szeretem, így trélerrel bevitettem a citroënhez.
Egy felújított önindító megoldotta a problémát.
Elmondásuk szerint a kettős tömegű lendkerék közelgő halála okozza az ilyen jellegű meghibásodásokat, tele volt fémporral és fémforgáccsal az önindító, ami a tapasztalataik alapján a lendkeréktől szokott érkezni... nem tudom, hogy mennyire juthat ki a lendkeréktől fémpor vagy forgács, nem ismerem a felépítését...
Mindenesetre lassan elkezdek gyűjtögetni a lendkerékre, mert februárban már amúgy is hallattott magáról:(
A 2.0HDi138 motoroknál mikor kell vezérlést cserélni? 160-200ekm?
Köszi, de sajnos ma elvitték előlem a kinézett darabot (nagyon jó áron volt), a többi meg drágább és annyit nem tudok most adni érte. Nagyon rossz kedvem is lett, beleéltem magam.
C5-III 2.0 HDI-138, hatos automata. A 407-nél százszor jobb, igényesebb, frissebb a külseje-belseje, HIDRÓS!!!! :) Ha megnézed itt (vagy a népítéleten "fehér bálna" álnéven) minden eddigi hibáját felsoroltam. Viszont az utolsó 35.000km abszolut eseménytelenül telt, úgy tűnik, eddig tartott, mire a gyerekbetegségei kikoptak. Az enyém a legelsők közül való.
ilyen, ilyen felnikkel, csak fehér, nem ezüst. Nyaggass bátran, ha érdekel részlet, januárban lesz eladó.
Az újabb C5-öd van? Nagyon gondolkodom hogy 407 vagy C5 legyen az új autóm. C5-ből csak első darabok közül tudnék talán venni az áruk miatt. Sok gond van velük, vagy jó vasak? (gsa-cx-bx-ből már volt nagyon sok kb 10-15 éve, újabb citim nem volt mostanában, inkább peugeot-k)
Van egy kis problémám: ma délután, amikor indulni akartam hazafelé a munkából, nyitom a kocsit, gyújtás szintezget, aztán indítanék és csak egy nagyon halk katt, más semmi... Az akksi látszólag rendben van, mert minden megy csak az önindító nem:(
Néztem a motortérben az önindító biztositékát ( szervizkönyv szerint a 8-as, ami 15A-es), ki volt égve. Kicseréltem, újra indítás, de megint semmi, kiverte a biztit ismét:(
Találkoztatok már ilyennel, mi lehet az oka?
Üdv : Zoli
Szia így látatlanban a fene tudja , kérdés meg lehet e hegeszteni , de ahhoz le kell szedni , nagy élmény.
Vagy olajat leengedni alaposan megpucolni a felületet és folyékony fémmel megpróbálni megragasztani , de ez elég nehéz lesz mert ha olajos a felület le fogja dobni .