azért kételkedtem kissé, mert tudtommal az Euro 4-es motorok 2005-6 óta vannak, és nem egy olyan kocsit hoztunk ami kint euro 4 volt de itt meg euro 3..
Mikor mevettem már azt írta a diag hogy az első fokozat nem megy de gyorsan kiderült a második semm működik nem kaptam 1,6 os ventit, egy 2 lietesé került bele. Hova kellene menem a diagra. Kb mennyi az ára?
Jart mar valaki ugy hogy amikor ment a Klima a kocsijaban fura sziszego hangot adott, es a jobboldalon mar nem fujt hideget? (Az oldalankenti azonos hofok aktivalva van) :-)
Szertenék egy kis segítséget kérni tőletek, va egy 1,6 hdi autóm, és ami agaszt hogy, most ette meg a második hűtőventillátorát. Nem tudom, mi lehet a baj a motor ép de a vezérlő elektronika elszált, az első is így ment tönkre. Nem tudom mi lehet az oka. Várom a segítő válazokat. Üdv Misi
Mekkora esélyem van hogy EURO 4-nek nézik a Peugeot 407 2.0hdi-t amit németből szeretnék behozni?
van itt valakinek P407 2.0 HDi ? a mostani 406 2.0 hdi amivel megvagyunk elégedve cserélnénk le, mire érdemes figyelnem, az alap dolgokat tudom én is, de van valami specifikus hiba amit érdemes rajta figyelni a lendkeréken kívül?
Még azon gondolkodtam, hogy nem lehet, hogy a hátsó ülés alatt lévő tank szintérzékelőnél nincs rendes zárás vagy elektromos csatlakozás? Ott is porszívóztam a szőnyeget... a szintjelző viszont mutat szépen...
Úgy tudom van benne FAP, 10-es szám van a forgalmiban a V.9 rovatnál, 2008-as RHR.
Ez a hibajel nem függhet össze az Eolys tartály sapka érzékelőjével?
Bár a hibakijelző a gázolaj-betöltő környékének a rajzát mutatja pirossal. Próbáltam járó motornál le- majd visszatenni, de nem egyértelmű a dolog, eltűnt, majd visszajött a hiba...