Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19512

 Kep lemaradt bocs

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 -1 0 19511

Na DUD-205 mára beadta a derekát!  Dunaujvaros Béke tér 19:00 körül 

bolhalovas Creative Commons License 2016.06.08 0 1 19510

A mai Úrhida-Szfvár 8.00-ás fordára MNX-467 jött. Eléggé meglepődtem. :D

Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19509

https://ekozig.szekesfehervar.hu/index.php?pg=page_140806

->

Év: 2016

Testület: Közgyűlés

Típus: Meghívó

->

Keresés

->

2016.06.09.

->

11. napirendi pont

Előzmény: lahner148 (19507)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 19508

Valami motoszkál a fejemben, rá is kérdezek: ebből lehetett később ON jármű?

lahner148 Creative Commons License 2016.06.07 0 1 19507

Hol található?

Előzmény: htibor (19506)
htibor Creative Commons License 2016.06.07 0 0 19506

+riport az utolsó lakossági fórumról.

http://www.fehervartv.hu/video/index/16790

 

Aki egyébként kíváncsi, az elérheti az anyagot+menetrendet, amiről dönteni fognak a városatyák, alapfokú önkormányzati honlap túrkálás ismeretekkel... :)

Előzmény: htibor (19505)
htibor Creative Commons License 2016.06.06 0 0 19505
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.04 0 0 19504

Persze, elküldtem Neked e-mailben.

Előzmény: D 20 (19503)
D 20 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 19503

Képet láthatnánk?

Én IFA műhelykocsiról csak egy ff felvételt ismerek, régi rendszámmal.

Előzmény: Balázs1a (19502)
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19502

Apropó AOA és '90-es évek: volt a cégnek egy kék/fehér IFA műhelykocsija, már selejt, de még egyben van. 020-as azonosító szerepelt a hátulján, emlékszik valaki a rendszámára?

HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.02 0 1 19501

Igazad van, vasúti témához annyira nem értek, ezt csak hallottam valahol jó régen, és megragadt. Az általad leírtak tényleg nagyobbak, lehet, hogy személyforgalommal együtt használt teher pu volt amit hallottam, abból a legnagyobb. De egyáltalán nem lényeges, itt az számít csak, hogy sok vágány van, ami alatt hosszú alagút kell.

Egyébként lehet, hogy célszerűbb lenne a Verebély út és a Mátyás király út között egy felüljáró, ott már jóval keskenyebb az áthidalandó rész, és busszal a Békéből, Óvárosból az is kiváló megközelítést jelentene. Ez viszont a gyalog átvágók balesetveszélyes mutatványán nem segítene, így az alapcélnak nem megfelelő.

Előzmény: M41 2180 (19499)
ujfigura Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19500

Ha ezt 10 évvel ezelőtt kérdezed, fejből megmondom neked. Most már listából sem.

Előzmény: BPO-105 (19498)
M41 2180 Creative Commons License 2016.06.02 0 1 19499

a fővároson kívül a legnagyobb teherpályaudvar

 

OFF

Ez nagyon fájt. Gondolom ezt olyan valaki mondhatta neked aki a dunain kívül soha sehol nem járt vasúti területen vagy túl lokálpatrióta. Azért van nálunk egy Miskolc-Rendező, Szolnok, Eperjeske is amik mögött igencsak elbújhat az "újállomás". Attól hogy van egy nemzetközi összehasonlításban apró vasmű meg egy papírgyár abból még nem következik egy legnagyobb vidéki pu. De végül is ez buszos fórum nem kell tudnod erről csak nem bírtam nem szólni. Remélem nem baj :-)

ON 

Előzmény: HumbiZozo (19483)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19498

És még valami - de most már tényleg befejezem: ugyanúgy időpontot kérdeznék az AOA-350, 355, 356, 519, 520 vázcseréjéről is.

Előzmény: BPO-105 (19488)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19497
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19496

Abban az évben viszont már az éves selejtadag is tele volt új rendszámmal, szóval tényleg év eleje kell legyen. 

Habár az 1990 végét még mindig nem zárhatom ki, mivel vannak kimaradó rendszámok, amire végül nem számoztak be buszt, mivel sejthetően inkább selejtezték (lásd még: Pannon BPT-531). Ezeket simán selejtezhették az átrendszámozás után is...

Előzmény: lobbanórotor (19495)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19495

Most már én is inkább ezt mondom, mert '91-ben még szórtak ki olyan kocsikat, amik nem estek bele a tömeges átrendszámozásba. 

Előzmény: BPO-105 (19493)
bi-02 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19494

Szerintem nagyjából eltaláltad, mert az első új rendszámos dunai selejt '91.04.26. AOA-434

Előzmény: BPO-105 (19493)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19493

Volt még több telep is - szerencsére megvan az is, ki mettől meddig kapott. Némiképp árnyalja persze a dolgot, hogy a belszolgálati tehergépkocsik is bekerültek a sorba (pl. AOA-469, dunaújvárosi IFA).

1991 márciusa amúgy számomra jó kiindulópontnak tűnik, de hátha még beleszólnak a dologba...

Előzmény: HumbiZozo (19492)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19492

Az AOA sorozatot a különböző városok üzemegységei egymás utáni, folyamatos sorszámozással kapták meg, Szfvár a 300-as számokat, Dunaújváros 398-464 közöttiket, Mór e fölöttit kapott, így valószínűleg előre bejelentett, lefoglalt rendszámtartomány volt. Az biztos, hogy 1990-ben még nem kapták meg, emlékeim szerint 1991 március első felében lett tömeges átrendszámozás, de az emlék már elég halvány.

Előzmény: BPO-105 (19491)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 19491

AO kezdettel? Amikor az AKD és az AFF is 1990 végén lett kiosztva, nem beszélve az 1991-es ANX-ről? Nem mondom, hogy lehetetlen, de furcsának furcsa - viszont az itteniek jó eséllyel ki tudnak segíteni.

Persze ha nagyobb csomagokat osztottak volna szét annak idején, akkor kerülhetett volna már AOA is az okmányirodába (ennek viszont pl. a több megyébe szétdarabolt AFF ellentmond). Vagy amit még el tudok képzelni, hogy egy ismeretlen okból "előreszaladó" kombó volt, akárcsak a CCX.

Előzmény: lobbanórotor (19490)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19490

Szerintem még 1990 folyamán. 

Előzmény: BPO-105 (19489)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19489

Apropó, remélem nem haragszotok meg, ha megkérdezem: az Albánál a BV-, illetve az AOA-átrendszámozás melyik hónapban zajlott le?

Előzmény: BPO-105 (19488)
BPO-105 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19488

Tudom, hogy az, csak se új vázszámom nincs hozzá, se nem találtam róla semmi említést (azon kívül, hogy egyszer már megkérdezte egy topiktárs jó pár évvel ezelőtt), így be se tudom lőni időre...

Előzmény: bi-02 (19487)
bi-02 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19487

Az vázcserés. Mivel ez eredetileg nem dunai kocsi, így annak dátumát ottani kartácsok tudhatják :). Ide már így érkezett.

Előzmény: BPO-105 (19478)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19486
Előzmény: Törölt nick (19458)
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19485

A 283-asunk (DUD-689) is megkapta a dunaújvárosi fényezést, úgy néz ki, az is távozik.

HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.01 0 1 19484

piros az építkezéshez elvileg felhasználható terület, kék a vágányzat és az üzemi terület, sárga a jelenlegi szabályos útvonal és szaggatott az aluljáró célszerű helye.

Előzmény: HumbiZozo (19483)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.01 0 0 19483

Jelenleg csúcsidőben 22-23 kocsinak kell kint lennie, ebben nincs tartalék. Ebből kis arány a szóló. A cserék miatt a pontos állomány? Valószínűleg 22 db a csuklós.

 

Hely van, a MÁV-nak van ott egy parkos területe, ez több, mint 1 ha. Az épület előtt ezen kívül széles az út, azon egy csuklós is megfordul, így van közel 3 ha terület, de a jelenlegi állomásépület ennek az északkeleti csücskében van, logikusan nem bővíthető. Az állomástól délre kb 150 m-re van a Dózsa Gy. úti aluljáró, az új alagutat emiatt északra kellene fúrni. Viszont a vágányterület arra szélesedik, van 18-20 vágány (a fővároson kívül a legnagyobb teherpályaudvar) és van még kb ugyanennyi üzemi terület. A teljes szélesség 250 m felett van. Jelenleg is sok a gyalogos, aki itt átvág, így megoldás kell, ha többen jönnek, akkor meg pláne. Egy északi alagút viszont közel 1.5-2 Km kerülőt is lerövidíthet, ha szabályosan közlekedik valaki, emiatt a helyi buszokhoz is lehetne méretezni mindezt, mert ott is ennyit lehetne rövidíteni egy jelenleg még nem létező viszonylattal (inkább viszonylatokkal), ami ha kikerül az autóbusz-állomás is oda, akkor Óváros és Békeváros felől kelleni fog. És a belvárosi jelenlegi 30 perces követést is sűríteni kell. Alsó hangon legalább 3 új kocsit kell majd beállítani.

Előzmény: htibor (19482)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!