Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 19542

Gyula - Lenti 2.0

Előzmény: HumbiZozo (19541)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.17 0 0 19541

Újabb országot átszelő járat, így Dunaújvárosból már közvetlenül Zalaegerszeg is elérhető:

http://www.dunaujvaros.hu/hir/23574

HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.17 0 0 19540
D 20 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 19539

Hmm... két villamos vonal, plusz szóló kocsikkal a ráhordás is elképzelhető lett volna...

Mindegy, bilibe a kéz...

 

Marad a fv-i selejtekre és az itteniek kihajítására a morgás... Stb...

 

(Am igénytelenség 8000 az is, hogy a 806-ban és a 605-ben is van régi zörgő ablak a többi újabbfajta között.

A többi így pótolt ablakú kocsit meg sem említem.

Pedig dobáltak ki "csendes ablakos" kocsikat is már...

Tudom, a cserék alkalmával csak olyan volt, aztán úgy marad.)

 

Nem szépségkiállítás mondá...

Előzmény: HumbiZozo (19538)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.15 0 1 19538

A troli még a '80-as évek közepén is porondon volt. Nem hiszem, hogy megérné ott, ahol 30 percenként van járat. Volt hibrid elképzelés is, ahol a sűrűn járt belvárosi részeken lett volna troli, a végállomásoknál pedig egyéb meghajtás, mert az infrastruktúra aránytalanul drága lett volna. De ha a kezdeteket nézzük, akkor a Vasmű út szélességét egy villamosvonalhoz tervezték.

Előzmény: D 20 (19537)
D 20 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 19537

Ha anno meglépik, azt 1950 után nem sokkal, ami terv szinten létezett, akkor lett volna trolibusz üzem a városban.

Csak ugye már akkoriban is voltak vákuumos zsebek, vagy mi...

trizs77 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 19536

A mai - elektromos - városi, midi autóbuszok NEM 6 órát tudnak menni, hanem domborzattól függően 10-14 órát.

 

a gond egyelőre az, hogy a normál szóló (sztenderd) autóbuszok, a 12 méteres tartományban ezt még nem tudják.

 

Ezért ad ajándékba 168 millió Ft.-/db áron a kormány pár elektromos midi autóbuszt olyan városoknak, melyek ezt elfogadják.

(Kaposvár, Pécs, Paks, Nyíregyháza, Budapest, stb.)

 

Budapestet nem ide számítva ahová 20 db ilyen ajándék érkezett, a többi városba kerülő 4-10 db ilyen elektromos midi busz az adott város helyi közlekedésében, komoly szerepet nem kap.

 

Inkább amolyan színesítsük a palettát feladatuk lesz.

 

A városok helyi közlekedésének fő terhét, továbbra is a dízel, CNG vagy más hajtású csuklós és szóló buszok fogják viselni.

 

 

Előzmény: HumbiZozo (19535)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.14 0 0 19535

A jelenlegi városi állomány közel fele gyakorlatilag egész nap kint van, 5 óra előtt már az első járathoz tartanak, 22 vagy inkább 23 körül térnek vissza, napközben 1-1 óra szünettel. Mennyi ideig tart egy elektromos busz lemerítése és mennyit a töltése? Ha becsülve 6 órát fut (ez ki és beállásokkal együtt 120-150 Km) és 2 órát kell tölteni, akkor máris könnyen kiszámolható, hogy a szükséges állomány másfélszerese kell normál forgalomhoz az említett 22 darab helyett. Ha a töltési idő több és/vagy a futási idő is kevesebb, akkor máris a dupla létszám felé fordul a mérleg. Osztott forda esetleg megoldható így, de a teljes üzemidős fordák nem.

Előzmény: htibor (19482)
HumbiZozo Creative Commons License 2016.06.14 0 0 19534

A társaságok összevonása utáni első év eredményei:

http://www.vg.hu/vallalatok/jol-ment-a-volan-tarsasagoknak-471180

Sajna KNYKK nincs külön említve.

htibor Creative Commons License 2016.06.13 0 0 19533

Június 16-án Dunaújvárosban közgyűlnek.

 

51. napirendi pont előterjesztése:

http://dunaujvaros.hu/system/files_force/dokumentumok/23566/20610.doc?download=1

(A mellékletek természetesen nem elérhetőek.)

 

"Tisztelt Közgyűlés!

 

Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata és a KNYKK Zrt. között érvényben lévő közszolgáltatási szerződés 2016. december 31-én lejár.

 

Dunaújváros MJV Közgyűlése a 739/2015. (XII.17.) határozatával döntött arról, hogy az autóbusszal végzett helyi menetrend szerinti személyszállítási közszolgáltatás, önkormányzati gazdasági társaság általi ellátását nem tartja indokoltnak és a 2012. évi XLI. tv-ben foglaltaknak megfelelően pályázati kiírás útján kívánja elláttatni a tevékenységet. (az előterjesztés 1. számú melléklete)

 

A fenti közgyűlési határozatot a Tisztelt Közgyűlés a 87/2016. (II.18.) határozatával módosította, mely szerint Dunaújváros MJV Közgyűlése megbízta a Főnixbata Auditáló Kft.-t a KNYKK Zrt. könyveinek felülvizsgálatával, valamint a felülvizsgálatról készítsen jelentést Dunaújváros MJV Önkormányzata részére, és hogy a 2012. évi XLI. tv.-ben foglaltaknak megfelelően, a könyvvizsgálói jelentéssel egy időben készüljön el a tevékenység ellátására vonatkozó pályázati kiírás annak érdekében, hogy azt meghirdethesse az Önkormányzat megfelelő időben. (az előterjesztés 2. számú melléklete)

 

Tekintettel arra, hogy a modern városok program keretein belül Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata elektromos buszokat kap, és azok paraméterei még nem ismertek, az előkészítő osztály javasolja a Tisztelt Közgyűlésnek, hogy a menetrend szerint működő helyi járatok üzemeltetésére vonatkozó pályázat kiírást a későbbiekben, az elektromos buszok paramétereinek ismeretében döntsön, ennek okán a közszolgáltatási szerződés időtartamának módosítására van szükség olyan határidővel, ami az új közszoláltatóval kötendő szerződés hatálybalépését megelőző nap."

gertam Creative Commons License 2016.06.13 -4 0 19532

PANTOGRÁFOSAT!

 

Esik az eső és az új szuprebusz ( kombi 435 DT ) ablak melletti üléseire csöpög a víz!

Uszodajeggyel is fel lehet szállni? :-DDD

 

No Comment...

 

Üdv

 

- gertam -

D 20 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 19531

Jut eszembe, a DUDIK-ra most is volt járat?

D 20 Creative Commons License 2016.06.13 -1 0 19530

Papíron jól mutat. Egy évvel későbbi átépítés is viszi le ezek szerint(?) az átlagéletkort...

Egyébként a fvári kocsik utastere szörnyen koszos, törött tetődekorit a 806-ban, stb...

Megágyaznak az ígért buszcsereprogramnak...

Előzmény: bi-02 (19529)
bi-02 Creative Commons License 2016.06.12 -1 1 19529

Mi a f@szt kavarnak? Típusösszevonás lesz Tbányán, mert akkor a következő a KNJ lesz? (Ha egyáltalán az a cég tulajdona) 

 

Valaki elmagyarázhatná nekem, hogy mi értelme ennek a keverésnek. Olvasva a hozzászólásokat - de nem mélyebben beleásva magamat - kb. azonos korú buszok csereberéléséről van szó. Jól értem, hogy korábban vázcserélt/felújított kocsikat ugyanúgy korábban vázcseréltre/felújítottra cserélünk, csak utóbbiak látványosan lelakottabb állapotban vannak? Semmi pozitív élmény az elcseréltekhez képest? Akkor tényleg mi értelme?

Előzmény: Balázs1a (19523)
D 20 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 19528

Egyik pilot, ki ülte, mondta. Plusz eltünt róla a felirat, csavargyűrűk.

Amíg van rajta műszaki, addig megy, aztán "S".

Mert papír szerint jobb a 605...

Előzmény: M41 2180 (19524)
lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.10 0 0 19527

Whoa! Úgy látom, osztrák gép volt. :)

Előzmény: Aron_son (19526)
Aron_son Creative Commons License 2016.06.10 0 5 19526

Méltó "A vonatpótlók zászlóshajója" címre:


Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.06.10 0 0 19525
M41 2180 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 19524

Hátőő... épp most a 334-en ülök egy beós fordán szal' nem biztos hogy tartalék lett. Amúgy baromi jó "reszelős" hangja van ennek a masinának, remélem még sokáig utazhatunk rajta.

Előzmény: D 20 (19522)
Balázs1a Creative Commons License 2016.06.10 -1 1 19523

-1, DUD-689 már tatabányai helyi fényezésben virít.

Előzmény: D 20 (19522)
D 20 Creative Commons License 2016.06.10 -1 2 19522

Nem fér a fejembe a tömeges roncs átvezénylés...

Féllaikus fanatikként azt látom, hogy kinézetre rosszabb állapotú kocsikat dobnak ide, mint amiket innen vágni visznek.

A rendberakott, megkímélt gazdás kocsik helyett szív mindenki Fehérvár szemeteivel.

Műhely, sofőrök, utasok...

Ez valami terv szerinti visszafejlesztés megint.

Ha papíron 1évvel későbbi rendbetétel a 605, mint a 334, akkor is emo, emo, emo...

 

Egyébként a fv-i kocsiknak asztallapnyi felületeken rozsdás a tetejük, míg az ittenieknek nem.

Ez is fura egy dolog...

trizs77 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 19521
bi-02 Creative Commons License 2016.06.09 0 1 19520

Szerintem nem.

 

Előzmény: Aron_son (19519)
Aron_son Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19519

Elképzelhető, hogy KBK-783-ban már nem Renault motor ketyeg, hanem D10-es?

lahner148 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19518

Köszi!

Előzmény: Snake-Mojzi (19509)
D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19517

BPG-605 került a 334 helyére. 334 tartalék.

Hibátlan autó helyére egy kalap xart... 

lobbanórotor Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19516

Az IDD-905 tavalyi selejt? 

NHP-902 lett belőle a maszeknál, de szerencsére a csíkozása megmaradt. 

D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19515

334... Előbb a logó, most a gyűrűk... Utolsó hét, hetek... emo, emo, emo...

htibor Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19514

http://www.fehervartv.hu/video/index/16817

http://www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_173905

 

"A közgyűlés legfontosabb napirendi pontjaként a képviselő-testület egyhangúlag fogadta el a helyi tömegközlekedés szolgáltatójának kiválasztásával kapcsolatos intézkedést és a a helyi autóbuszjáratok útvonalának és menetrendjének módosítását. A napirend tárgyalásakor Farkas László önkormányzati képviselő módosító javaslatot fogalmazott meg, amely azt tartalmazta volna, hogy ne fogadják el véglegesen a menetrendet, és kérjék ki a KNYKK Zrt. költségszámítását arra vonatkozóan, hogy mennyibe kerülne a 43-as és a 44-es járatok megtartása a jelenlegi menetrend szerint. A képviselő végül a módosító javaslatot visszavonta a vita után és megszavazta az előterjesztést.

 

A vita során Székesfehérvár polgármestere kiemelte, hogy a jelenlegi tömegközlekedés esetében olyan szolgáltatásról beszélünk, aminek folyamatosan csökken az utasforgalma annak ellenére, hogy a jegyek ára nem emelkedik. Cser-Palkovics András kiemelte, hogy a 43-as és 44-es buszok esetében jelenleg 53 járat van, az új hálózat bevezetésével pedig 71 járat lesz, amelyek pótolják a 43-as, 44-es buszokat. Ezek közül 16 db járat a Piac tér-Rendelőintézet között bármelyik irányban 13 perc alatt jut el. A polgármester hangsúlyozta azt is, hogy jelenleg aránytalan a közösségi közlekedés finanszírozása a megyei jogú városokkal szemben, hiszen a főváros annak az összegnek a tízszeresét kapja, mint az összes megyei jogú város együttvéve.

 

A vitában Szigli István, Mészáros Attila, Brájer Éva, Juhász László, Molnár Tamás Földi Judit, Horváth Miklós Csaba, Östör Annamária és Horváth Miklósné önkormányzati képviselők is elismeréssel szóltak a tervezett változtatásokról. Márton Roland képviselő szintén támogatásáról biztosította az előterjesztést, kiemelve, hogy a járatok sűrűsége a legnagyobb probléma Fehérváron és a XXI. századi életformához az igazodik, ha negyedóránként közlekednek a legfontosabb járatok. A közgyűlés végül elfogadta a helyi autóbuszjáratok útvonalának és menetrendjének módosítását tartalmazó előterjesztést azzal a feltétellel, hogy a pénzügyi terhek ismeretében újra tárgyal majd a testület a hálózat átalakításáról a június 24-i ülésén."

Előzmény: Snake-Mojzi (19509)
D 20 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 19513

Pont annyira kotlott meg, mint amennyire 205 és amennyire kilóg a képből. :)

Valszeg a KCH-913 helyett volt.

 

Más: exGTU-551 Baracsot járja néhány napja, ha jól látom.

(Habár arról a kocsiról is van mindenkinek n+1 képtye.)

Előzmény: Törölt nick (19512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!